Shangri-La Hotel, At The Shard, London
  • Inclusief ontbijt
  • Inclusief ontbijt
FilterenAlle talen
30 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wederom niet teleurgesteld. Mijn zoveelste bezoek aan een Shangri-la hotel en de tweede keer in London.
En weer genoten van het uitzicht. Hoewel ik bij de boeking (!) gevraagd had om aan de kant van de Tower-brigde te zitten werden we toch aan de minder interessante kant van de stad geplaatst.
Wel weer erg vriendelijk personeel die veel voor je willen doen.( zeer zeker de conciërge!!) Kamer is van vele gemakken voorzien. (3911) niet al te ruim tov mijn vorige kamer (bij mijn vorige bezoek)
Ontbijt super. Kortom weer prima verblijf gehad

Verbleef: Januari, 2017, reisde met vrienden
Paul B, General Manager van Shangri-La Hotel, At The Shard, London, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 december 2017

Dear FredvdFlier,

Thank you for taking the time to write such a wonderful review after your stay with us, we sincerely appreciate it.
I am delighted you enjoyed the hotel, room, food and service. We hope you had a chance to visit the local area, as there is so much to explore. Next time you say with us, grab a couple of pastries from LANG cafe and take a stroll down the River Thames to visit HMS Belfast and Tower Bridge, I thoroughly recommend it.
We do apologise you were not given a room on the side that you requested, I hope you will give us another chance, at which time we will spare no effort in providing you with a seamless stay.
Kind regards,

Paul Brackley
General Manager

5 november 2015 beoordeeld

Wat een uitzicht. En wat een heerlijk $$$$ hotel. Ontvangst op z'n Shangri-la''s warm welkom. Kamer ( 4509) heeft nou niet het meest bijzondere herkenbare uitzicht over Londen maar blijft indrukwekkend. Super badkamer, zoiets in de trant van "wil ik thuis ook". Badkamer aan het raam wat een view als je in bad er in gaat liggen! Bed meer dan comfortabel. (ook hier; wil ik thuis ook wel). Wifi oké, tv heeft moeite met zenders te ontvangen digitaal kan een upgrading gebruiken. Als ook de temperatuur van de kamer is ondanks mijn gewenste 14°c niet omlaag te krijgen. Bleef erg warm. Maar zullen nieuwigheden wel zijn.
Bar op de 52e etage en ook het zwembad (Helaas niet gebruikt)
Wijk (Borough) is niet bijzonder maar, juist gewoon dus leuk om er doorheen te wandelen. Verder buurt in ontwikkeling. En einde van de straat zit de de oorspronkelijke oude markt Borough. Metrolijnen bakerloo en nothern en vlakbij naast het london bridge treinstation.
Restaurant is voor ontbijt, buffet en menu keuze, (waarom ik de ene keer 21 en de volgende keer voor het zelfde 32 pond most betalen zou ik niet weten) lunch en diner. Kwaliteit zoals u mag verwachten, prima nee niet voordelig maar dat wist u al. (Londen is überhaupt geen goedkope locatie)
Hotel is een aanrader, misschien even voor sparen maar dan heeft u ook wat bijzonders!

Verbleef: Oktober, 2015
6 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een super hotel! Fenomenaal uitzicht over London. De bar en het restaurant hebben een uitstekend assortiment van drankjes en hapjes. Veel oog voor details in dit hotel en het staat vol met prachtige verse bloemen. Makkelijk gelegen naast London bridge waarvandaan je de metro overal naar toe kunt nemen!

Verbleef: Oktober, 2015
22 september 2015 beoordeeld

Een paar weken geleden was mijn vriend voor zaken hier geweest. Hij was zo enthousiast dat hij ook samen met mij hier naar toe wilde gaan. En het was super! Vanaf het begin dat ik met mijn koffer naar binnenliep was het één en al service en vriendelijkheid. Ook met inchecken was de ervaring zeer bijzonder, echt zeer meedenkend en behulpzaam. We kregen een prachtige kamer (upgrade!), met een geweldig uitzicht op de Tower Bridge. Alle services waar we gebruik van hebben gemaakt, van roomservice tot kleine requests, alles werd met dezelfde vriendelijkheid, nauwkeurigheid en snelheid geregeld. Je werd echt in de watten gelegd en enorm ontzorgd. Van begin tot het einde hebben we een 5 sterren PLUS ervaring gehad, met daarbij opgeteld het meest fantastische uitzicht over Londen, maakt dit hotel heel speciaal en 1 uit 1000-en. Zeker een bezoek waard!

• Verbleef: September, 2015, reisde met een partner
26 december 2014 beoordeeld

Om het kort samen te vatten:
het was een zeer mooi hotel, vriendelijke en hulpzaam personeel, prachtige kamers met een fenomenaal uitzicht.
Het hotel ligt vlakbij de metro waardoor het bezoeken van de winkelstraten, enz... heel gemakkelijk is.

• Verbleef: December, 2014, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met shangri-la.com