Boek nu, betaal bij aankomst
362 US$
304 US$
Hilton
  • Zwembad
207 US$
  • Zwembad
  • Restaurant
Radisson Blu Edwardian Grafton Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
279 US$
170 US$
  • Restaurant
Point A Hotel, London Kings Cross St Pancras(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
98 US$
Zie aanbieding
The Tower(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
136 US$
126 US$
  • Restaurant
Ibis London City-Shoreditch(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
138 US$
123 US$
  • Restaurant
Novotel London ExCeL(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
105 US$
Agoda.com
327 US$
296 US$
253 US$
204 US$
442 US$
5 november 2015 beoordeeld

Wat een uitzicht. En wat een heerlijk $$$$ hotel. Ontvangst op z'n Shangri-la''s warm welkom. Kamer ( 4509) heeft nou niet het meest bijzondere herkenbare uitzicht over Londen maar blijft indrukwekkend. Super badkamer, zoiets in de trant van "wil ik thuis ook". Badkamer aan het raam wat een view als je in bad er in gaat liggen! Bed meer dan comfortabel. (ook hier; wil ik thuis ook wel). Wifi oké, tv heeft moeite met zenders te ontvangen digitaal kan een upgrading gebruiken. Als ook de temperatuur van de kamer is ondanks mijn gewenste 14°c niet omlaag te krijgen. Bleef erg warm. Maar zullen nieuwigheden wel zijn.
Bar op de 52e etage en ook het zwembad (Helaas niet gebruikt)
Wijk (Borough) is niet bijzonder maar, juist gewoon dus leuk om er doorheen te wandelen. Verder buurt in ontwikkeling. En einde van de straat zit de de oorspronkelijke oude markt Borough. Metrolijnen bakerloo en nothern en vlakbij naast het london bridge treinstation.
Restaurant is voor ontbijt, buffet en menu keuze, (waarom ik de ene keer 21 en de volgende keer voor het zelfde 32 pond most betalen zou ik niet weten) lunch en diner. Kwaliteit zoals u mag verwachten, prima nee niet voordelig maar dat wist u al. (Londen is überhaupt geen goedkope locatie)
Hotel is een aanrader, misschien even voor sparen maar dan heeft u ook wat bijzonders!

Verbleef: oktober 2015
6 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een super hotel! Fenomenaal uitzicht over London. De bar en het restaurant hebben een uitstekend assortiment van drankjes en hapjes. Veel oog voor details in dit hotel en het staat vol met prachtige verse bloemen. Makkelijk gelegen naast London bridge waarvandaan je de metro overal naar toe kunt nemen!

Verbleef: oktober 2015
22 september 2015 beoordeeld

Een paar weken geleden was mijn vriend voor zaken hier geweest. Hij was zo enthousiast dat hij ook samen met mij hier naar toe wilde gaan. En het was super! Vanaf het begin dat ik met mijn koffer naar binnenliep was het één en al service en vriendelijkheid. Ook met inchecken was de ervaring zeer bijzonder, echt zeer meedenkend en behulpzaam. We kregen een prachtige kamer (upgrade!), met een geweldig uitzicht op de Tower Bridge. Alle services waar we gebruik van hebben gemaakt, van roomservice tot kleine requests, alles werd met dezelfde vriendelijkheid, nauwkeurigheid en snelheid geregeld. Je werd echt in de watten gelegd en enorm ontzorgd. Van begin tot het einde hebben we een 5 sterren PLUS ervaring gehad, met daarbij opgeteld het meest fantastische uitzicht over Londen, maakt dit hotel heel speciaal en 1 uit 1000-en. Zeker een bezoek waard!

• Verbleef: september 2015, reisde met een partner
26 december 2014 beoordeeld

Om het kort samen te vatten:
het was een zeer mooi hotel, vriendelijke en hulpzaam personeel, prachtige kamers met een fenomenaal uitzicht.
Het hotel ligt vlakbij de metro waardoor het bezoeken van de winkelstraten, enz... heel gemakkelijk is.

• Verbleef: december 2014, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met shangri-la.com
28 augustus 2014 beoordeeld

Deze week wij als echtpaar drie nachten gelogeerd in het gloednieuwe en prachtig ingerichte vijfsterren Shangri-La Hotel in The Shard in Londen, het hoogste gebouw in Europa. Heel bijzonder is het uitzicht vanuit het hotel - gevestigd tussen de 35e en de 52 etage van dit markante glazen gebouw. Op etage 52 is zowel een bar als een apart gelegen zwembad van waaruit gasten net als vanaf het op de 35ste etage gevestigde restaurant Ting een groots uitzicht hebben op de Theems en de Tower Bridge. De zeer ervaren chef-kok Simon zorgt hier voor uitgebalanceerde maaltijden van hoogstaande kwaliteit met een Aziatische tough, logisch omdat de Shangri-La keten van Maleisische origine is. Door een speciale constructie is de drukke stad binnen niet te horen. Niet goedkoop, maar ook voor romantische trips een aanrader!

Kamertip: Luxe kamers aan de kant van de Theems zijn prijziger, maar bieden het fraaiste uitzicht.
  • Verbleef: augustus 2014, reisde met een partner