19 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 319
PricelineUS$ 318
Hotels.comUS$ 319
Trip.comUS$ 319
Agoda.comUS$ 319
TravelocityUS$ 319
Beoordeeld op 8 mei 2019 via mobiele applicatie

Ontzettend leuk hotel. De staff geeft je direct het gevoel zeer welkom te zijn. Mooie ruime kamers, met uitstekende bedden. Vlakbij bezienswaardigheden en metro. Fantastisch restaurant met spectaculair uitzicht over Londen.

Datum van verblijf: februari 2019
SergioLeandroGM, General Manager van Sea Containers London, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 mei 2019

Dear Sylvia M,

Thank you for taking the time to leave your review.

I'm over the moon to know you loved your stay with us, from our vibrant South Bank location to the friendly and attentive team who looked after you!

I look forward to welcoming you back in the future.

Sergio.

Beoordeeld op 27 januari 2019 via mobiele applicatie

In november 2018 hier twee nachten komen logeren. Het is een prachtig hotel met mooie, ruime kamers die ook nog eens heel goed gelegen is.
10 min. stappen van het London eye en dus ook van Westminster bridge. Een kwartiertje stappen naar Covent Garden en vanuit de kamer prachtig zicht over de stad.
Als er dan toch een klien puntje van kritiek mag zijn. Het ontbijt vonden wij eerder doorsnee... had net iets meer verwacht van een 5-sterren hotel. Een Van Der Valk bijvoorbeeld doet het op dit vlak zeker beter.
Maar dit is echter detail.
Het hotel heeft alkes te bieden wat je van een hotel verlangt en is dan ook een aanrader.

Datum van verblijf: november 2018
SergioLeandroGM, General Manager van Sea Containers London, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 januari 2019

Dear kverhelst1,

Thank you for taking the time to leave your feedback.

I'm pleased to know you enjoyed your overall stay with us, especially our location on the vibrant South Bank with its close proximity to many London landmarks!

I look forward to welcoming you back in the future.

Sergio.

Beoordeeld op 3 juni 2018

Mooie locatie, met twee metrostations op loopafstand.
De entree van het hotel is erg mooi. Goede ontvangst, snelle incheck.
We waren alleen wat vroeg, dus koffers in beheer gegeven. en later sleutel van de kamer opgehaald.
we sliepen op de 12de verdieping, waar ook de skybar gevestigd is. Hier heb je dus echt geen last van.
Mooie ruime kamers (superior geboekt). Alle gemakken voorzien, en erg schoon.
Mini bar met maxi prijzen, maar dat is in ieder hotel bijna zo.
Ontbijt is aan de wat prijzige kant, 45 pond voor 2 personen. 12,5% toeslag overal op vind ik wel een beetje aan de hoge kant. Zou liever zelf de fooien willen bepalen. Maar dat schijnt ook weer geen uitzondering te zijn in Londen.

Aanrader.

Kamertip: Boek superior room aan de kant van het water
Datum van verblijf: mei 2018
SergioLeandroGM, General Manager van Sea Containers London, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juni 2018

Thank you for taking the time to leave your review. I'm so pleased to know you enjoyed our fantastic location on the vibrant South Bank. Thank you for sharing your feedback, I have shared your comments with the relevant department. I hope to see you again soon.

Warm Regards,

Beoordeeld op 6 december 2017 via mobiele applicatie

Wat een prachtig hotel, direct gelegen aan de Thames. Fantastisch uitzicht over de stad en binnen een kleine loopafstand zit je bij alle mooie attracties. Niet goedkoop, wel bijzonder! Zeer vriendelijk personeel en mooie kamers.

Datum van verblijf: november 2017
Reistype: Reisde voor zaken
SergioLeandroGM, General Manager van Sea Containers London, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 december 2017

Thank you for your short but sweet review! I'm delighted you enjoyed your stay with us so much and loved our amazing location on the vibrant South Bank!

I hope we have the opportunity to welcome you back to Mondrian London in the future.

Warm Regards,

Beoordeeld op 3 oktober 2017

Wat een geweldig hotel! Midden in de stad en gelegen aan de Thames. Bijzonder creatief vormgegeven voor een bijzondere ervaring. Personeel was buitengewoon vriendelijk en enthousiast zonder opdringerig te zijn. Kamer was niet zo heel groot maar verder keurig op orde. Ontbijt was top en je kon op een terras naast de rivier zitten. Een topklasse hotel met een ontspannen en relaxte uitstraling. Absoluut de moeite waard!

Datum van verblijf: juli 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
SergioLeandroGM, General Manager van Sea Containers London, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2017

Thank you for taking the time to share your feedback on Trip Advisor. I'm thrilled to hear you enjoyed your stay at Mondrian London so much and loved our amazing location on the vibrant South bank! I hope to see you again soon.