Mondrian London at Sea Containers
183 US$
  • Restaurant
Strand Palace Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
214 US$
199 US$
  • Restaurant
The Belgrave(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
282 US$
231 US$
Agoda.com
  • Bar/lounge
DoubleTree by Hilton Hotel London - Chelsea(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
217 US$
412 US$
315 US$
Agoda.com
  • Restaurant
K+K Hotel George(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
264 US$
252 US$
Hotel 41(Londen)
1.266 US$
  • Roomservice
FilterenAlle talen
7 augustus 2017 beoordeeld

Wij verbleven in dit hotel wegens het concert van Adele in London. Prachtige ambiance, heerlijke kamer met goede bedden .Uiterst vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt, kortom een fantastisch hotel als u een paar daagjes London aandoet.

Verbleef: Juni, 2017, reisde met familie
SergioLeandroGM, General Manager van Mondrian London at Sea Containers, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 augustus 2017

Thank you for your short but sweet review! I am delighted you enjoyed your stay with us so much and loved our amazing location on the vibrant South Bank! I hope we have the opportunity to welcome you back to Mondrian London in the future.

28 februari 2017 beoordeeld

Op wandelafstand van Soho, aan de oevers van de Thames en 150m van Southwark metrostation, een idiale uitvalbasis als je London wilt bezoeken. We hadden een heel ruime standaard kamer, met ruime, mooi afgewerkte badkamer. De stijl van het hotel is modern en oogt kunstzinning. Het ontbijtbuffet was heerlijk en de bediening over vriendelijk. De hoofdbar was s'avonds zeer druk en luid, maar de ontbijtruimte wordt s'avonds bar waar het wel rustig was. Niet het goedkoopste, maar zeker een aanrader als je een paar nachten in London wilt verblijven.

Kamertip: Vraag een kamer met zicht op de Thames.
  • Verbleef: Februari, 2017, reisde met vrienden
SergioLeandroGM, General Manager van Mondrian London at Sea Containers, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 maart 2017

I'm thrilled to hear you enjoyed our South Bank location so much, we are truly lucky to be located close to so many famous London landmarks! I'm over the moon you were able to visit so many of our outlets during your time with us, the buffet breakfast is certainly worth a try! Thank you for taking the time to leave your review, I look forward to welcoming you back again in the future!

22 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verbleven 4 nachten in dit mooie hotel met geweldige ligging, te midden van de belangrijke bezienswaardigheden. Het hotel is mooi, proper en biedt een ruime keuze aan eten en drinken. De kamers zijn ruim en modern.Het ontbijt is zalig, je vindt er alles wat je nodig hebt en wat er niet is, kan je bestellen. De bediening is vriendelijk en vlot. In dit hotel is beneden een geweldige bar die prijzen won van beste cocktailbar. De cocktails zijn hier dan ook niet goedkoop maar dat is Londen. Reserveren in deze bar voor apero is ten zeerste aangeraden. Beneden is er ook een restaurant, ook lekker maar duur. Ze brengen je gerechten wanneer ze klaar zijn. Het kan dus zijn dat je partner zijn klaar is en dat van jou nog niet, maar dat zeggen ze je ook voor je bestelt. De sky bar van dit hotel moet je gedaan hebben. Valt mee van prijs, maar mooi zicht en gewoonweg knappe bar. Ook hier, reserveren is geen luxe. In het algemeen, leuk trendy hotel met goede ligging en mooi zicht op de vuile rivier ;-)

Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
SergioLeandroGM, General Manager van Mondrian London at Sea Containers, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 januari 2017

Thank you for taking the time to review us. I am delighted you have enjoyed your stay with us and hope to see you again soon.

28 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangezien onze 3 kinderen op kamp waren en we 10 jaar getrouwd zijn hebben we een korte uitstap naar Londen gedaan. 2 nachten in dit prachtige design hotel. Schitterend zicht op de Thames en slechts op een paar minuten van de Tate Modern. We zijn door Amy ontvangen met een attentie (fles wijn) op onze kamer. S' avonds eerst een cocktail in hun top Dandelyan cocktail bar en nadien geluncht in de Sea containers waar we door Jas uitstekend werden bediend met een glas prosecco als 2° attentie van de dag. Op het einde van onze diner nog een extra dessert van de chef. Allemaal extra attenties die we niet hadden verwacht maar die ons verblijf nog aangenamer maakten.
Daarnaast is het hotel ook voor minder speciale momenten een echte aanrader, met prima prijs/kwaliteitsverhouding.
Bedankt!

Verbleef: December, 2016, reisde met familie
SergioLeandroGM, General Manager van Mondrian London at Sea Containers, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 december 2016

I'm delighted you enjoyed your stay with us so much and loved our amazing location on the vibrant South Bank! I hope we have the opportunity to welcome you back to Mondrian London in the future.

22 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben twee nachten in dit hotel geslapen.
Prima kamer, overheerlijke douche. Het bed ligt heerlijk. Vaak is het veel te warm in een hotel, dat was hier absoluut niet het geval.
Personeel vriendelijk, behulpzaam en correct.

Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
SergioLeandroGM, General Manager van Mondrian London at Sea Containers, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 december 2016

Dank u voor de tijd neemt om uw reacties achter te laten. Ik ben blij om te weten dat je had een aangenaam verblijf en ik kijk ernaar uit om u binnenkort weer te zien.

Hartelijke groeten,