“Genoten van de luxe kamer en top service!”
Beoordeling van The Beaumont

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
The Beaumont
Beoordeeld als nr. 4 van 1.076 hotels in Londen
25 april 2016 beoordeeld

Wat hebben wij genoten van een weekendje Londen met als thuisbasis dit heerlijke centraal geleden hotel. Jaren 30 stijl met, bijna onzichtbaar, voorzien van moderne voorzieningen waaronder een USB uitgang in het dressoir waarmee we onze devices konden opladen (de adapter Engels stekker waar we er inmiddels velen van hebben aangeschaft natuurlijk weer vergeten). Zeer vriendelijk en servicegericht personeel. Kortom een echte aanrader!

• Verbleef: April, 2016, reisde met een partner
Bedank J. K
TheBeaumontHotel, General Manager van The Beaumont, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 juni 2016

Dear J.K,

I am delighted to read that you enjoyed your stay with us and thank you for taking the time to write a review.

We hope to see you return to The Beaumont when you next visit London.

Warm wishes,

Jannes Soerensen
General Manager

24 september 2015 beoordeeld

Ik kreeg de tip dit hotel eens te gaan bezoeken. Het is geopend in 2014 en het hotel was vroeger een AVIS parkeer garage. Zodra je binnenkomt ben je terug in de jaren 30. Je verwacht zo dat Al Capone binnenkomt wandelen. Wij hadden een One Room suite nummer 305. Prijs ruim 1500 Engelse pond per nacht. De suite was van alle gemakken voorzien, al de hapjes, snoep en drank ( exclusief Alcoholische ) was gratis. Ontbijt super, bediening en personeel fantastische, maar ik had niet anders verwacht. Om de hoek bij Oxford street het winkel paradijs

• Verbleef: Augustus, 2015, reisde met een partner
6 dagen geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: Januari, 2018, reisde met een partner
1 week geleden beoordeeld

• Verbleef: Januari, 2018, reisde voor zaken
1 week geleden beoordeeld

• Verbleef: December, 2017, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Londen bekeken
Hotel 41
The Goring
nr. 6 van 1.076 in Londen
1.402 beoordelingen
Prijzen weergeven

In The Beaumont geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over The Beaumont

Adres: Brown Hart Gardens 8 Balderton Street | Mayfair, Londen W1K 6TF, Verenigd Koninkrijk
Telefoonnummer:
Locatie: Verenigd Koninkrijk > Verenigd Koninkrijk > Londen > Mayfair
Voorzieningen:
Bar/lounge Fitnesscentrum / sportruimte Restaurant Roomservice Spa Suites Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 4 van 1.076 hotels in Londen
Prijsklasse: 399 € - 636 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — The Beaumont 5*
Aantal kamers: 73
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, TripOnline SA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij The Beaumont met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?