Hampton by Hilton London Waterloo
Uitstekend 5/5
231 US$
213 US$
  • Restaurant
DoubleTree by Hilton Hotel London -Tower of London(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
204 US$
163 US$
Doubletree
275 US$
228 US$
  • Zwembad
  • Restaurant
Strand Palace Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
212 US$
196 US$
320 US$
Uitstekend 5/5
  • Restaurant
The Tower(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
244 US$
117 US$
414 US$
  • Restaurant
Rhodes Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
104 US$
Agoda.com
Heel goed 4/5
Park Grand London Kensington(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
143 US$
126 US$
FilterenAlle talen
21 oktober 2017 beoordeeld

Dit Hotel ligt vlak bij Waterloo station. Dat is de reden waarom ik er recent ben verbleven. Het Hotel is vrij nieuw, proper, en vrij modern. De kamer is mooi, duidelijk ontworpen voor snel en eenvoudig onderhoud. Dus geen productjes enz maar een knijplfles voor shampoo en badzeep. Er is geen kast, dus gewoon geen plaats om kleren op te bergen. De bar onder is ook gericht op efficiëntie. Daarmee wil ik zeggen dat er weinig ziel, sfeer hangt in het Hotel maar dat deerde mij niet echt gezien ik de volgende dag mijn reis moest verder zetten. Het is geen hotel om lang te verblijven, eerder voor één of 2 dagen. Wat mij stoort is dat ze er wel een hoge prijs voor vragen. Bijna 300€ voor enkel te slapen is veel.

• Verbleef: Oktober, 2017, reisde voor zaken
6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee volwassenen en 2 kinderen (16 en 10) op twee kamers. Schone kamer, goede bedden goede badkamer/douche. Geen buitengeluiden die doordringen in de kamers. Vriendelijk personeel. Late checkout (13:00 uur) was geen probleem. Ontbijt was goed, kwaliteit kan iets beter, maar hier kom je echt niets te kort en vind je altijd iets van je gading. Alles goed? Nee, helaas was er met de boeking iets fout gegaan...we hadden twee aaneengesloten kamers met connecting door verzocht. Dit type was helaas niet beschikbaar, nu zat er een andere kamer tussen. Jammer.
Maar toch: als het uitkomt gaan we hier echt wel weer heen.

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie
29 juli 2017 beoordeeld

Prima centraal gelegen hotel, Waterloo station op loop afstand .
Nette kamers en geen geluidsoverlast gehad .
Ontbijt is prima genoeg keuze wel wat druk . Koffiebuit de machine kan beter maar de filterkoffies goed

• Verbleef: Juli, 2017, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
28 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel is prima, alleen als je de kamers aan de kant van de straat krijgt kan je daar last van hebben (geluid verkeer).

Tip: boek je voorkeurs kamer van te voren in anders ja de kans groot dat je een kamer toegewezen krijgt aan de kant waar geluidsoverlast is.

Ontbijt ruimte is niets bijzonders, basis ontbijt voorziening (verder in orde)

Kamer zijn netjes alleen heel raar dat er geen toilet borstel aanwezig is.

Als de prijs in de buurt is van Park Plaza's, dan is mijn voorkeur toch de Park Plaza of de H10 (ook in de buurt)

Verbleef: Juni, 2017, reisde voor zaken
13 juni 2017 beoordeeld

goed verblijf gehad, aardig personeel. dicht bij metro. kamer netjes, ontbijt uitgebreid. ligging is heel prettig, 200 meter vanaf metro, vanaf hier kun je overal met metro naar toe. kamers zijn prima, goede airco, je hoort totaal geen geluiden van buiteaf en vanaf de gang

• Verbleef: Juni, 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton