Hampton by Hilton London Waterloo
  • Bar/lounge
  • Zwembad
FilterenAlle talen
6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee volwassenen en 2 kinderen (16 en 10) op twee kamers. Schone kamer, goede bedden goede badkamer/douche. Geen buitengeluiden die doordringen in de kamers. Vriendelijk personeel. Late checkout (13:00 uur) was geen probleem. Ontbijt was goed, kwaliteit kan iets beter, maar hier kom je echt niets te kort en vind je altijd iets van je gading. Alles goed? Nee, helaas was er met de boeking iets fout gegaan...we hadden twee aaneengesloten kamers met connecting door verzocht. Dit type was helaas niet beschikbaar, nu zat er een andere kamer tussen. Jammer.
Maar toch: als het uitkomt gaan we hier echt wel weer heen.

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie
29 juli 2017 beoordeeld

Prima centraal gelegen hotel, Waterloo station op loop afstand .
Nette kamers en geen geluidsoverlast gehad .
Ontbijt is prima genoeg keuze wel wat druk . Koffiebuit de machine kan beter maar de filterkoffies goed

• Verbleef: Juli, 2017, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
28 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel is prima, alleen als je de kamers aan de kant van de straat krijgt kan je daar last van hebben (geluid verkeer).

Tip: boek je voorkeurs kamer van te voren in anders ja de kans groot dat je een kamer toegewezen krijgt aan de kant waar geluidsoverlast is.

Ontbijt ruimte is niets bijzonders, basis ontbijt voorziening (verder in orde)

Kamer zijn netjes alleen heel raar dat er geen toilet borstel aanwezig is.

Als de prijs in de buurt is van Park Plaza's, dan is mijn voorkeur toch de Park Plaza of de H10 (ook in de buurt)

Verbleef: Juni, 2017, reisde voor zaken
13 juni 2017 beoordeeld

goed verblijf gehad, aardig personeel. dicht bij metro. kamer netjes, ontbijt uitgebreid. ligging is heel prettig, 200 meter vanaf metro, vanaf hier kun je overal met metro naar toe. kamers zijn prima, goede airco, je hoort totaal geen geluiden van buiteaf en vanaf de gang

• Verbleef: Juni, 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
11 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel ligt op loopafstand van Westminister en Covent Garden. Ook ben je binnen enkele minuten bij de Underground. In Southbank zelf liggen genoeg pubs op 5 min loopafstand waar wij 's avonds gingen borrelen. Prima bed en stille kamer. Ook fijn ontbijt: mogelijkheid voor english breakfast, of yoghurt met granola, croissantjes en gebakjes, zelf wafels maken en fruit en sappen/thee/koffie.

Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner