“Duur”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 13 websites!
Hampton by Hilton London Waterloo
Beoordeeld als nr. 157 van 1.076 hotels in Londen
21 oktober 2017 beoordeeld

Dit Hotel ligt vlak bij Waterloo station. Dat is de reden waarom ik er recent ben verbleven. Het Hotel is vrij nieuw, proper, en vrij modern. De kamer is mooi, duidelijk ontworpen voor snel en eenvoudig onderhoud. Dus geen productjes enz maar een knijplfles voor shampoo en badzeep. Er is geen kast, dus gewoon geen plaats om kleren op te bergen. De bar onder is ook gericht op efficiëntie. Daarmee wil ik zeggen dat er weinig ziel, sfeer hangt in het Hotel maar dat deerde mij niet echt gezien ik de volgende dag mijn reis moest verder zetten. Het is geen hotel om lang te verblijven, eerder voor één of 2 dagen. Wat mij stoort is dat ze er wel een hoge prijs voor vragen. Bijna 300€ voor enkel te slapen is veel.

• Verbleef: Oktober, 2017, reisde voor zaken

6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee volwassenen en 2 kinderen (16 en 10) op twee kamers. Schone kamer, goede bedden goede badkamer/douche. Geen buitengeluiden die doordringen in de kamers. Vriendelijk personeel. Late checkout (13:00 uur) was geen probleem. Ontbijt was goed, kwaliteit kan iets beter, maar hier kom je echt niets te kort en vind je altijd iets van je gading. Alles goed? Nee, helaas was er met de boeking iets fout gegaan...we hadden twee aaneengesloten kamers met connecting door verzocht. Dit type was helaas niet beschikbaar, nu zat er een andere kamer tussen. Jammer.
Maar toch: als het uitkomt gaan we hier echt wel weer heen.

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie
29 juli 2017 beoordeeld

Prima centraal gelegen hotel, Waterloo station op loop afstand .
Nette kamers en geen geluidsoverlast gehad .
Ontbijt is prima genoeg keuze wel wat druk . Koffiebuit de machine kan beter maar de filterkoffies goed

• Verbleef: Juli, 2017, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
28 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel is prima, alleen als je de kamers aan de kant van de straat krijgt kan je daar last van hebben (geluid verkeer).

Tip: boek je voorkeurs kamer van te voren in anders ja de kans groot dat je een kamer toegewezen krijgt aan de kant waar geluidsoverlast is.

Ontbijt ruimte is niets bijzonders, basis ontbijt voorziening (verder in orde)

Kamer zijn netjes alleen heel raar dat er geen toilet borstel aanwezig is.

Als de prijs in de buurt is van Park Plaza's, dan is mijn voorkeur toch de Park Plaza of de H10 (ook in de buurt)

Verbleef: Juni, 2017, reisde voor zaken
13 juni 2017 beoordeeld

goed verblijf gehad, aardig personeel. dicht bij metro. kamer netjes, ontbijt uitgebreid. ligging is heel prettig, 200 meter vanaf metro, vanaf hier kun je overal met metro naar toe. kamers zijn prima, goede airco, je hoort totaal geen geluiden van buiteaf en vanaf de gang

• Verbleef: Juni, 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Londen bekeken
Westminster
H10 London Waterloo
nr. 200 van 1.076 in Londen
3.347 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hampton by Hilton London Waterloo geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hampton by Hilton London Waterloo

Adres: 157 Waterloo Road, Londen SE1 8XA, Verenigd Koninkrijk
Telefoonnummer:
Locatie: Verenigd Koninkrijk > Verenigd Koninkrijk > Londen
Voorzieningen:
Bar/lounge Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 157 van 1.076 hotels in Londen
Prijsklasse: 113 € - 257 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Hampton by Hilton London Waterloo 3*
Aantal kamers: 297
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Hilton EMEA, Booking.com, Expedia, Hotels.com, Ctrip TA, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Hampton by Hilton London Waterloo met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?