Beoordeeld op 30 december 2017

Het hotel bevindt zich vlakbij een metrostation, waardoor het stadscentrum vlot bereikbaar is. Bovendien biedt de luxe van het hotel een goede rust. Geniet zeker ook van het superieure ontbijt!
Fitness en sauna zijn zeker ook een meerwaarde

• Verbleef: december 2017, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Ben D, Manager van Hilton London Canary Wharf, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 januari 2018

Beste Hans H

Bedankt voor het nemen van de tijd beoordeling van ons hotel en voor een verblijf bij ons in het Hilton Canary Wharf!

Ik was verheugd om uw opmerkingen over ons team te kunnen lezen en u vond onze locatie ideaal voor uw verblijf.

We hopen je snel weer te verwelkomen!

Beste wensen,

Ben Deane

Beoordeeld op 12 december 2017

Vriendelijk, behulpzaam personeel. Hotel toont flexibiliteit (vroeg inchecken, auto die langer mocht blijven staan in de parking). Uitstekend ontbijt. Goeie service en duidelijke informatie. Ontbijten kon tot 11u, uitchecken tot 12u.
Metrostation zeer nabij, Londen centrum goed, snel en makkelijk bereikbaar.
Hotel biedt parking aan tegen betaalbaar tarief.
Uitstekend bed, ruime kamer. Wifi werkt uitstekend.

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Oliver S, Manager van Hilton London Canary Wharf, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 december 2017

Bedankt dat je voor het Hilton London Canary Wharf hotel hebt gekozen. Ik was blij om te lezen dat je een goede ervaring had en dat je van je verblijf bij ons genoten hebt. Bedankt voor uw vriendelijke opmerkingen en hoge scores. Ik hoop dat we het genoegen hebben u weer te mogen verwelkomen bij uw volgende bezoek aan Londen

Beoordeeld op 5 december 2017

Voor een conferentie in het hotel heb ik twee nachten doorgebracht in het hotel. Hilton heeft mijn voorkeur dus dat kwam mooi uit. Zeker niet teleurgesteld. Midden in het Financiele gebied van London levert het hotel wat je er van mag verwachten. Het is niet geschikt voor een leuk weekend London daarvoor ligt het te ver van de stad. Er is genoeg te doen in de buurt voor een wandeling of shoppen. Er is zelfs een bioscoop op loop afstand. Heel goed hotel voor een zakelijk bezoek aan London met prima vermaak in de omgeving

Kamertip: Hoe hoger hoe rustiger en beter het uitzicht
  • Verbleef: november 2017, reisde voor zaken

Heel erg bedankt voor je recente verblijf. Ik ben erg blij om te lezen dat u van uw verblijf bij ons heeft genoten.

We hopen u weer te mogen verwelkomen bij uw volgende bezoek aan Londen.

Beoordeeld op 25 juli 2017

Het hotel ligt net buiten het drukke centrum (20 min met de underground jubilee line) vlak bij metrostation en DLR station. Van daaruit kon je makkelijk naar alle richtingen (O2, Olympic parc, Greenwich,...) het hotel biedt een uitgebreid ontbijt, maar er zijn ook verschillende onbijtmogelijkheden in de directe omgeving.
Zeer vriendelijke en behulpzame frontdesk medewerkers. (In het bijzonder Maria die voor ons nog een verrassing op de kamer had geregeld)

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Oliver S, Manager van Hilton London Canary Wharf, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juli 2017

Bedankt voor het kiezen van het Hilton London Canary Wharf Hotel. Ik was verheugd te lezen dat je een goede ervaring had en dat je genoten van je verblijf bij ons. Bedankt voor uw vriendelijke opmerkingen en hoge scores.

Ik hoop dat we u van harte welkom hebben op uw volgende bezoek aan Londen.

Beoordeeld op 14 april 2017

Gezien de ligging is het eerder geschikt voor zakenreizen; de Hilton ligt ver uit het centrum, met weining toeristische activiteiten in de nabije omgeving.
De service is uitstekend en de kamer zijn uiterst functioneel.

• Verbleef: april 2017, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Oliver S, Manager van Hilton London Canary Wharf, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 april 2017

Ik waardeer je vriendelijke feedback en was blij om te horen dat je het hotel vond zeer functionele kamers en de service van het team was uitstekend.

Met betrekking tot uw commentaar op de afstand van het hotel naar het centrum van Londen is de reistijd op slechts 15 minuten van het metrostation Canary Wharf London Underground op de jubileumlijn naar het West End, op 5 minuten loopafstand van het zakencentrum Canary Wharf en voor de luchthaven van de stad via de Docklands Light Railway 30 minuten.

Dank u en we hopen u van harte welkom te verwelkomen wanneer u volgende Londen bezoekt.