Volledig restitueerbaar voor do 28 mrt.
Volledig restitueerbaar voor vr 29 mrt.
Agoda.com
Eenvoudig en snel boeken
Beoordeeld op 15 januari 2018

Zeker een aanrader, vriendelijk personeel, perfecte ligging. Ligging bij de london bridge en tower. Verder ook nog uitleg gekregen over het gebied. Kamers schoon netjes. Helaas zaten er op de muur voetafdrukken wat niet echt hygiënisch er zag.

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 28 december 2017

We hebben een fijne tijd gehad in Apex City of London. Personeel was echt super vriendelijk en doen erg hun best om de gasten het naar de zin te maken. Tophotel zeker aan te bevelen. Hotel is gunstig gelegen. Ontbijt was minder. voor 12 pond vond ik het karig wat aangeboden werd. Werd jammergenoeg ook niet aangevuld. Ontbijt dus niet meer genomen. Buiten bijv op de hoek is een goed plekje om te ontbijten.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 19 december 2017

Prima hotel, rustige ligging, Centrum van Londen per underground en bus goed bereikbaar, dichtbij Tower en Towerbridge. Geen gebruik gemaakt van hotelbar, in Londen zijn pubs genoeg. Prima gesitueerd ten opzichte van DLR station naar Londen City airport

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 28 november 2017

het verblijf in het hotel was uitstekend ,in een rustige omgeving en makkelijk te bereiken naar het centum via de dicht bijgelegen metro. Het hotel is sterk aan te raden voor goede service en prijs kwaliteit

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 13 november 2017 via mobiele applicatie

Super verblijf weer ! Al min 6 keer in hetzelfde hotel verbleven , ruime verzorgde kamers. Niets op aan te merken en zeer vriendelijk personeel niets is hun te veel gevraagd ! Net vernieuwde eetzaal in prachtig decor.

Datum van verblijf: november 2017