“Weekendje Londen”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 3 websites!
Premier Inn London Wimbledon South Hotel
Beoordeeld als nr. 299 van 1.077 hotels in Londen
11 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben al meerdere keren in een My Première inn hotel gelogeerd, altijd zeer tevreden, maar dit was wel de minste. We hebben een family room gereserveerd voor ons drieën , maar deze kamer was zeer krap, er stond alleen een twee persoonsbed en een onopgemaakte slaapbank! Een lift was kapot, de dame achter de balie wist niks over het toerisme in Londen , waar de Wimbledon tennis court was, zelfs niet waar de Wimbledon underground was! Totaal niet ingesteld op toerisme, geen plattegrondjes van de stad of iets van info over de highlights van Londen. Toen we 1 nachtje extra wilde bij boeken , moesten we meer betalen dan wat we voor de 3 nachten die we al geboekt hadden totaal betaalde. De kamers waren wel schoon en netjes en het ontbijt was goed. Na de aanslag op de Londen Bridge kregen we geen info over het rijden van de metro en of alles gewoon doorging in de stad toen ik hiernaar vroeg, ze kon alleen maar haar schouders ophalen en deed totaal geen moeite , terwijl de taxi chauffeur die we hadden ons alles kon vertellen en zelfs belletjes voor ons deed om te checken of het openbaar vervoer gewoon reed. De wijk om het hotel is een beetje armoedig en niet prettig om s' avonds laat nog doorheen te wandelen. Voor ons een teleurstelling!

Verbleef: Juni, 2017, reisde met familie
WhitbreadHotels, Premier Inn Team van Premier Inn London Wimbledon South Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juni 2017

Hi Vanessa,

Thanks for the review of our hotel.

It's such a shame to hear your stay with us fell below your usual experience with Premier Inn.

Although I'm pleased your room was clean and you it's very disappointing the second bed wasn't set up and you found the room too small. All rooms should be set up as requested and I do hope you were able to discuss this with reception to get the bed made up.

All of our team members should be able to provide you with local information so I do apologise this didn't happen on this occasion. The Manager will be working alongside the reception and housekeeping team to make sure we're providing our guests with a high standard.

For future reference, rates are based on availability meaning rates are higher when we've sold the majority of rooms and I'll pass your disappointment on to our Pricing Team.

I do hope we have the chance to welcome you back for a better stay.

Kind Regards,

Samantha

12 april 2015 beoordeeld

Het hotel ligt op een half uurtje buiten het centrum van Londen en met de "Underground" makkelijk te bereiken met de Northern Line , afstappen doe je in Colliers Wood, daarna nog een vijftal minuutjes te voet . Het hotel ligt aan een groot kruispunt maar daar merk je, eens binnen, niks meer van . Hotel en kamer was wat we ervan hadden verwacht , propere kamers met comfortabele bedden , airco , een nette badkamer met bad/douche. Wij hadden een kamer op de bovenste (zesde) en rustige verdieping . Koffie en thee staan staan klaar op de kamer. Het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam , buiten het standaard Engels ontbijt, kon je het personeel aanspreken voor speciale wensen. Ook voor het diner kan je in het restaurant terecht. In de onmiddellijke buurt is er een KFC , Burger King , Pizza hut en een Starbucks koffiezaak te vinden . Voor ons was dit de ideale uitvalsbasis om Londen te verkennen. Wij hadden na deze week een voldaan gevoel en komen hier zeker nog eens terug .

Kamertip: Kamer op hoogste verdieping zijn rustig :-)
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: April, 2015, reisde met familie
23 februari 2015 beoordeeld

Nette kamers, verzorgd ontbijt. Goede locatie om Londen en Wimbledon te bezoeken. Underground op 5 minuten wandelen.
Kamers voor 2 volwassenen en 2 kinderen en baby beschikbaar. Parkeren betalend voor het hotel, gratis in de buurt. KFC en pizza hut naast hotel.

• Verbleef: Februari, 2015, reisde met familie
14 mei 2013 beoordeeld

Zeer vriendelijk personeel, lekker ontbijt, mooie, ruime en schone kamers. Schone en ruime badkamer voorzien van bad en douche. Dagelijks, indien gewenst, schone handdoeken en bed weer netjes opgemaakt. Zeker nog een keer terug naar een Premier Inn Hotel!

• Verbleef: Mei, 2013, reisde met familie
11 augustus 2012 beoordeeld

Wij komen hier al enkele jaren met ons gezin. Het voordeel van dit hotel is dat je met de auto (kanaaltunnel) voor een grijpstuiver een weekendje naar Londen kan. De auto kan men voor een gering bedrag bij het hotel parkeren. De underground is op 5 minuten loopafstand. De rit naar het centrum is ongeveer 30 tot 40 minuten. Het hotel kent familiekamers waardoor de overnachtingsprijs zeer laag is. De kamers zijn modern en schoon. Het ontbijtbuffet is uitgebreid. Het receptiepersoneel is vriendelijk. De omgeving is niet bijzonder, maar is uitsluitend bedoeld voor overnachting.

Kamertip: Aanrader voor een zeer voordelig verblijf in london. Tip: neem de chunnel shuttle. Folkstone is onge ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: April, 2012, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Londen in overweging
Antoinette Hotel Wimbledon
Travelodge London Raynes Park
nr. 488 van 1.077 in Londen
182 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Premier Inn London Wimbledon South Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Premier Inn London Wimbledon South Hotel

Nr. 48 voordelig hotel in Londen
Nr. 87 familiehotel in Londen
Nr. 132 zakenhotel in Londen
Nr. 243 romantisch hotel in Londen
Prijsklasse: 57 € - 121 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Premier Inn London Wimbledon South Hotel 3*
Aantal kamers: 138
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com en TripOnline SA, dus je kunt je reserveringen bij Premier Inn London Wimbledon South Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Premier Inn London Wimbledon South Hotel London

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?