272 US$
  • Zwembad
347 US$
330 US$
  • Restaurant
Radisson Blu Edwardian Grafton Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
172 US$
147 US$
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 180 US$ per nacht.

The Tower(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
126 US$
116 US$
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 132 US$ per nacht.

331 US$
316 US$
Montague Hotel
  • Restaurant
Point A Hotel, London Kings Cross St Pancras(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
114 US$
89 US$
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 101 US$ per nacht.

Ibis London City-Shoreditch(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
140 US$
124 US$
  • Restaurant
Novotel London ExCeL(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
131 US$
107 US$
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 133 US$ per nacht.

257 US$
207 US$
353 US$
288 US$
Priceline
  • Zwembad
12 april 2015 beoordeeld

Het hotel ligt op een half uurtje buiten het centrum van Londen en met de "Underground" makkelijk te bereiken met de Northern Line , afstappen doe je in Colliers Wood, daarna nog een vijftal minuutjes te voet . Het hotel ligt aan een groot kruispunt maar daar merk je, eens binnen, niks meer van . Hotel en kamer was wat we ervan hadden verwacht , propere kamers met comfortabele bedden , airco , een nette badkamer met bad/douche. Wij hadden een kamer op de bovenste (zesde) en rustige verdieping . Koffie en thee staan staan klaar op de kamer. Het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam , buiten het standaard Engels ontbijt, kon je het personeel aanspreken voor speciale wensen. Ook voor het diner kan je in het restaurant terecht. In de onmiddellijke buurt is er een KFC , Burger King , Pizza hut en een Starbucks koffiezaak te vinden . Voor ons was dit de ideale uitvalsbasis om Londen te verkennen. Wij hadden na deze week een voldaan gevoel en komen hier zeker nog eens terug .

Kamertip: Kamer op hoogste verdieping zijn rustig :-)
  • Verbleef: april 2015, reisde met familie
23 februari 2015 beoordeeld

Nette kamers, verzorgd ontbijt. Goede locatie om Londen en Wimbledon te bezoeken. Underground op 5 minuten wandelen.
Kamers voor 2 volwassenen en 2 kinderen en baby beschikbaar. Parkeren betalend voor het hotel, gratis in de buurt. KFC en pizza hut naast hotel.

• Verbleef: februari 2015, reisde met familie
14 mei 2013 beoordeeld

Zeer vriendelijk personeel, lekker ontbijt, mooie, ruime en schone kamers. Schone en ruime badkamer voorzien van bad en douche. Dagelijks, indien gewenst, schone handdoeken en bed weer netjes opgemaakt. Zeker nog een keer terug naar een Premier Inn Hotel!

• Verbleef: mei 2013, reisde met familie
11 augustus 2012 beoordeeld

Wij komen hier al enkele jaren met ons gezin. Het voordeel van dit hotel is dat je met de auto (kanaaltunnel) voor een grijpstuiver een weekendje naar Londen kan. De auto kan men voor een gering bedrag bij het hotel parkeren. De underground is op 5 minuten loopafstand. De rit naar het centrum is ongeveer 30 tot 40 minuten. Het hotel kent familiekamers waardoor de overnachtingsprijs zeer laag is. De kamers zijn modern en schoon. Het ontbijtbuffet is uitgebreid. Het receptiepersoneel is vriendelijk. De omgeving is niet bijzonder, maar is uitsluitend bedoeld voor overnachting.

Kamertip: Aanrader voor een zeer voordelig verblijf in london. Tip: neem de chunnel shuttle. Folkstone is ongeveer 90 minuten van het hotel. Zeer gemakkelijke route.
  • Verbleef: april 2012, reisde met familie
4 januari 2012 beoordeeld

We hebben dit hotel gekozen omdat het gunstig lag ten opzichte van het het metro station (Northern Line) en de reviews positief waren. We hebben een prima tijd gehad, zoals beloofd was het ontbijt geweldig (en gratis voor onze twee kinderen) en was de kamer netjes. De familyroom is een gewone hotelkamer met 4 bedden en redelijk krap. Voor een gezin met pubers was de kamer wat klein, de volgende keer zouden we twee kamers boeken.
Het personeel is bijzonder aardig en attent, we kwamen te vroeg maar dat was geen enkel probleem. Naast het hotel vind je diverse grote winkels waaronder een Sainsbury, erg handig.

Kortom, voor ons een aanrader.

• Verbleef: december 2011, reisde met familie