Premier Inn London Wimbledon South Hotel
379 US$
217 US$
175 US$
  • Roomservice
DoubleTree by Hilton London - Westminster(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
287 US$
233 US$
Doubletree
  • Restaurant
Park Grand London Lancaster Gate(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
185 US$
163 US$
274 US$
225 US$
Orbitz.com
  • Zwembad
  • Restaurant
Days Hotel London- Waterloo(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
130 US$
94 US$
FilterenAlle talen
23 februari 2015 beoordeeld

Nette kamers, verzorgd ontbijt. Goede locatie om Londen en Wimbledon te bezoeken. Underground op 5 minuten wandelen.
Kamers voor 2 volwassenen en 2 kinderen en baby beschikbaar. Parkeren betalend voor het hotel, gratis in de buurt. KFC en pizza hut naast hotel.

• Verbleef: Februari, 2015, reisde met familie
14 mei 2013 beoordeeld

Zeer vriendelijk personeel, lekker ontbijt, mooie, ruime en schone kamers. Schone en ruime badkamer voorzien van bad en douche. Dagelijks, indien gewenst, schone handdoeken en bed weer netjes opgemaakt. Zeker nog een keer terug naar een Premier Inn Hotel!

• Verbleef: Mei, 2013, reisde met familie
11 augustus 2012 beoordeeld

Wij komen hier al enkele jaren met ons gezin. Het voordeel van dit hotel is dat je met de auto (kanaaltunnel) voor een grijpstuiver een weekendje naar Londen kan. De auto kan men voor een gering bedrag bij het hotel parkeren. De underground is op 5 minuten loopafstand. De rit naar het centrum is ongeveer 30 tot 40 minuten. Het hotel kent familiekamers waardoor de overnachtingsprijs zeer laag is. De kamers zijn modern en schoon. Het ontbijtbuffet is uitgebreid. Het receptiepersoneel is vriendelijk. De omgeving is niet bijzonder, maar is uitsluitend bedoeld voor overnachting.

Kamertip: Aanrader voor een zeer voordelig verblijf in london. Tip: neem de chunnel shuttle. Folkstone is ongeveer 90 minuten van het hotel. Zeer gemakkelijke route.
  • Verbleef: April, 2012, reisde met familie
4 januari 2012 beoordeeld

We hebben dit hotel gekozen omdat het gunstig lag ten opzichte van het het metro station (Northern Line) en de reviews positief waren. We hebben een prima tijd gehad, zoals beloofd was het ontbijt geweldig (en gratis voor onze twee kinderen) en was de kamer netjes. De familyroom is een gewone hotelkamer met 4 bedden en redelijk krap. Voor een gezin met pubers was de kamer wat klein, de volgende keer zouden we twee kamers boeken.
Het personeel is bijzonder aardig en attent, we kwamen te vroeg maar dat was geen enkel probleem. Naast het hotel vind je diverse grote winkels waaronder een Sainsbury, erg handig.

Kortom, voor ons een aanrader.

• Verbleef: December, 2011, reisde met familie
4 dagen geleden beoordeeld

• Verbleef: April, 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met premierinn.com