“Uitstekend hotel net buiten London”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 3 websites!
Premier Inn London Wimbledon South Hotel
Beoordeeld als nr. 299 van 1.077 hotels in Londen
12 april 2015 beoordeeld

Het hotel ligt op een half uurtje buiten het centrum van Londen en met de "Underground" makkelijk te bereiken met de Northern Line , afstappen doe je in Colliers Wood, daarna nog een vijftal minuutjes te voet . Het hotel ligt aan een groot kruispunt maar daar merk je, eens binnen, niks meer van . Hotel en kamer was wat we ervan hadden verwacht , propere kamers met comfortabele bedden , airco , een nette badkamer met bad/douche. Wij hadden een kamer op de bovenste (zesde) en rustige verdieping . Koffie en thee staan staan klaar op de kamer. Het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam , buiten het standaard Engels ontbijt, kon je het personeel aanspreken voor speciale wensen. Ook voor het diner kan je in het restaurant terecht. In de onmiddellijke buurt is er een KFC , Burger King , Pizza hut en een Starbucks koffiezaak te vinden . Voor ons was dit de ideale uitvalsbasis om Londen te verkennen. Wij hadden na deze week een voldaan gevoel en komen hier zeker nog eens terug .

Kamertip: Kamer op hoogste verdieping zijn rustig :-)
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: April, 2015, reisde met familie

23 februari 2015 beoordeeld

Nette kamers, verzorgd ontbijt. Goede locatie om Londen en Wimbledon te bezoeken. Underground op 5 minuten wandelen.
Kamers voor 2 volwassenen en 2 kinderen en baby beschikbaar. Parkeren betalend voor het hotel, gratis in de buurt. KFC en pizza hut naast hotel.

• Verbleef: Februari, 2015, reisde met familie
14 mei 2013 beoordeeld

Zeer vriendelijk personeel, lekker ontbijt, mooie, ruime en schone kamers. Schone en ruime badkamer voorzien van bad en douche. Dagelijks, indien gewenst, schone handdoeken en bed weer netjes opgemaakt. Zeker nog een keer terug naar een Premier Inn Hotel!

• Verbleef: Mei, 2013, reisde met familie
11 augustus 2012 beoordeeld

Wij komen hier al enkele jaren met ons gezin. Het voordeel van dit hotel is dat je met de auto (kanaaltunnel) voor een grijpstuiver een weekendje naar Londen kan. De auto kan men voor een gering bedrag bij het hotel parkeren. De underground is op 5 minuten loopafstand. De rit naar het centrum is ongeveer 30 tot 40 minuten. Het hotel kent familiekamers waardoor de overnachtingsprijs zeer laag is. De kamers zijn modern en schoon. Het ontbijtbuffet is uitgebreid. Het receptiepersoneel is vriendelijk. De omgeving is niet bijzonder, maar is uitsluitend bedoeld voor overnachting.

Kamertip: Aanrader voor een zeer voordelig verblijf in london. Tip: neem de chunnel shuttle. Folkstone is onge ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: April, 2012, reisde met familie
4 januari 2012 beoordeeld

We hebben dit hotel gekozen omdat het gunstig lag ten opzichte van het het metro station (Northern Line) en de reviews positief waren. We hebben een prima tijd gehad, zoals beloofd was het ontbijt geweldig (en gratis voor onze twee kinderen) en was de kamer netjes. De familyroom is een gewone hotelkamer met 4 bedden en redelijk krap. Voor een gezin met pubers was de kamer wat klein, de volgende keer zouden we twee kamers boeken.
Het personeel is bijzonder aardig en attent, we kwamen te vroeg maar dat was geen enkel probleem. Naast het hotel vind je diverse grote winkels waaronder een Sainsbury, erg handig.

Kortom, voor ons een aanrader.

• Verbleef: December, 2011, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Londen in overweging
Antoinette Hotel Wimbledon
Travelodge London Raynes Park
nr. 493 van 1.077 in Londen
182 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Premier Inn London Wimbledon South Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Premier Inn London Wimbledon South Hotel

Nr. 52 voordelig hotel in Londen
Nr. 87 familiehotel in Londen
Nr. 132 zakenhotel in Londen
Nr. 243 romantisch hotel in Londen
Prijsklasse: 58 € - 121 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Premier Inn London Wimbledon South Hotel 3*
Aantal kamers: 138
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com en TripOnline SA, dus je kunt je reserveringen bij Premier Inn London Wimbledon South Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Premier Inn London Wimbledon South Hotel London

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?