Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.063)
Beoordelingen filteren
2.064 resultaten
Waardering van reizigers
588
823
393
139
121
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
588
823
393
139
121
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 2.064 beoordelingen
Beoordeeld op 21 februari 2016 via mobiele applicatie

Samen met m'n vader een midweek Londen geboekt bij Hotel The Wesley. Mooi hotel, goed ontbijt en vriendelijk personeel! Echter let wel op waar je verblijft qua kamer, wij sliepen dicht bij de airco boven op het dak waardoor we steeds het geluid hoorden snachts. De badkamer kan ook wat groter. Verder een prima uitvalsbasis voor het verkennen van Londen. Vlakbij Euston station.

Datum van verblijf: juli 2015
Reistype: Reisde met een partner
Bedank 363annev
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 24 april 2013

Het hotel ligt 2 minuutjes lopen van station Euston, een heel goede startlocatie voor tours door de stad. Dus de locatie geef ik een 9. Geen 10 omdat de de straat waar het hotel ligt een beetje een vervallen indruk maakt.

Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Snap niet wat de mensen aan het 'zeuren' zijn. Dit hotel is zeker het geld waard. De kamers zijn inderdaad niet groot maar ook niet piepklein. Voor mij groot genoeg. Je bent in een wereldstad dan ga je toch sowieso niet heel de dag in het hotel zitten?! Kamers zijn recent opnieuw gedecoreerd, best luxe en zeer netjes. Wat ik persoonlijk erg fijn vind aan de kamers is dat er en in de badkamer een spiegel aanwezig was en ook in de slaapkamer zelf. De badkamer zag er netjes uit werd goed schoongemaakt, goed warm water. Ik snap dat sommige mensen de douche aan de kleine kant vinden maar ik heb erger meegemaakt. Omdat het hotel in niet aan een main road ligt heb je savonds heel weinig geluid van buiten. Heerlijk geslapen, bed OK.

Het ontbijt is goed! Aardig personeel die elke ochtend lekker verse pannekoeken en scrambled eggs maken! Alles wordt goed aangevuld, en anders kun je daar altijd om vragen, no problem.

Nog even over de kamers; de kamers op de bovenverdiepingen zijn goed. Ze hebben 'helaas' ook een kelder waar ze ook kamers aanbieden. Deze kamers vind ik minder! Zijn klein en donker en hebben dus geen uitzicht. Als je dus voor dit hotel kies, zorg er dan voor dat je een kamer krijgt bijvoorbeeld op de 3e verdieping, waar ik zat.

Prima hotel!

Kamertip: Zorg dat je niet een kamer krijgt in de kelder!
Datum van verblijf: maart 2013
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank SylvanaStout
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 29 januari 2013

Het bed en de matras waren ok; de afstand tot de underground en king's cross viel mee. Maar dan...
Zowel de slaapkamer als badkamer zijn echt klein, de sterren zijn verdiend met 'voorzieningen' maar een haardroger in de kleerkast, of een kleerkast met 3 vakjes van ocharme 30x30cm lijkt me niet ok voor een "luxekamer" zoals wij geboekt hadden. Met moeite kon je in de douchecel stappen(klein deurgat) en je armen uitstrekken lukte ook niet.. Ontbijt was ok maar zeer eentonig. Enkel engels ontbijt te bekomen wat na enkele dagen toch tegenvalt. Geen kaas of vlees te vinden, confituur bijna steeds leeg. Wel veel muesli toestanden, eieren, worsten, bonen. Een aanval op je lever om elke dag te verorberen. Het hotel heeft een ouderwetse tot armoedige indruk en maakt zichzelf sterk dat het om sociale werken gaat, met de winst zouden studenten gesponsord worden.... Voor dezelfde (of mindere) prijs had ik al betere hotels.

Kamertip: zoek een ander hotel...
Datum van verblijf: december 2012
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank ETDS
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 augustus 2012

Kamers: proper maar geen luxe: geen minibar, heel kleine badkamer met piepkleine douche. Overal beschadigingen van muren, deuren en plinten. Heel vuile vloerbekleding. Zeer lawaaierige airco. Wij lagen langs de kant van de binnenplaats. Rond kwart over 6 wordt de keuken opgestart...dit veroorzaakt serieus wat lawaaioverlast. De gangen waren één grote doolhof met een deur...en nog een deur..en nog een deur....Heel het gebouw deed me denken aan mijn lagere schoolvakanties uit de eind jaren '70. Geen sfeer.

Personeel: aan de balie: Onverschillig - In het restaurant: SUPERvriendelijk!!!

Ontbijt: Gewoon goed - alles is aanwezig qua voeding /ontbijtruimte daarentegen is superongezellig - net een kantine

Ligging: Zeer goed vlakbij Euston station

Conclusie: Niet heel slecht maar voor slechts enkele euro's meer logeerden wij al in VEEL betere hotels. Wij boeken steeds 4-sterren hotels en wij kunnen zeggen...dit is geen 4-sterren waard...hooguit 2!!!

Datum van verblijf: augustus 2012
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Sandra S
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
1 week geleden beoordeeld

Datum van verblijf: juni 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
TheWesleyManagement, Front Office Manager van The Wesley Hotel & Conference Venue, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken