280 US$
201 US$
  • Zwembad
  • Restaurant
Ibis London City-Shoreditch(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
123 US$
  • Restaurant
Radisson Blu Edwardian Grafton Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
207 US$
164 US$
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 191 US$ per nacht.

The Lodge Hotel, Putney(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
181 US$
122 US$
  • Gratis parkeren
Novotel London ExCeL(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
107 US$
100 US$
330 US$
299 US$
  • Restaurant
The Tower(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
132 US$
  • Zwembad
494 US$
423 US$
19 december 2014 beoordeeld

Nog nooit zo'n service meegemaakt in een hotel. De medewerkers zijn super gastvrij en lopen de benen uit hun lijf om het je naar de zin te maken (hier ben je echt een gast!).

Wij dachten een normale hotelkamer geboekt te hebben. Dit bleek een compleet appartement te zijn met woonkamer, keuken en separate slaapkamer.

Wij vonden de kamer / het appartement wat gedateerd. Als ik kijk naar de prijs dan hadden de kamers nieuwer en moderner mogen zijn. Ze waren op het moment van ons bezoek wel de lobby aan het renoveren. Wellicht dat deze renovatie doorzet naar de kamers. Dan zou dit hotel echt een 10 krijgen.

Als uitvalsbasis om london te verkennen is dit een perfect hotel. Hier komen we zeker nog een keer terug!

• Verbleef: december 2014, reisde met een partner
Araceli-London, Manager van Taj 51 Buckingham Gate Suites and Residences, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 december 2014

I was delighted to read your review of your recent stay at Taj 51 Buckingham Gate and pleased you enjoyed your stay, our spacious suite, the service provide by my team and the convenience of our location to get around London.

We look forward to welcoming back when you are next in London.

Happy New Year

Regards

Araceli Rius-Perez
Hotel Manager

2 augustus 2014 beoordeeld

Geweldige service. Alles word je uit handen genomen. Pantoffels stonden aan het bed, fruit en flesjes water en koffie waren inbegrepen. Bij inchecken kreeg je zelfs een verfrissend doekje etcetera.
Toen we uitcheckten liep de butler zelfs mee naar de overkant van de straat, zodat we zeker de metro zouden bereiken.
Wij bleken een heel appartement geboekt te hebben met een gigantische keuken etc. Achteraf gezien was dat niet nodig geweest omdat we Londen wilden verkennen.

• Verbleef: juli 2014, reisde met een partner
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: juni 2018, reisde met familie
Araceli-London, Manager van Taj 51 Buckingham Gate Suites and Residences, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: juni 2018, reisde met familie

11 juni 2018 beoordeeld

• Verbleef: juni 2018, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Taj Hotels & Resorts
Araceli-London, Manager van Taj 51 Buckingham Gate Suites and Residences, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden