Taj 51 Buckingham Gate Suites and Residences
Prijzen weergeven
Houd je van besparen? We doorzoeken tot 200 websites voor de laagste prijzen
  • Roomservice
Conrad London St. James(Londen)
The Nadler Victoria(Londen)
Hotel 41(Londen)
  • Roomservice
  • Bar/lounge
FilterenAlle talen
19 december 2014 beoordeeld

Nog nooit zo'n service meegemaakt in een hotel. De medewerkers zijn super gastvrij en lopen de benen uit hun lijf om het je naar de zin te maken (hier ben je echt een gast!).

Wij dachten een normale hotelkamer geboekt te hebben. Dit bleek een compleet appartement te zijn met woonkamer, keuken en separate slaapkamer.

Wij vonden de kamer / het appartement wat gedateerd. Als ik kijk naar de prijs dan hadden de kamers nieuwer en moderner mogen zijn. Ze waren op het moment van ons bezoek wel de lobby aan het renoveren. Wellicht dat deze renovatie doorzet naar de kamers. Dan zou dit hotel echt een 10 krijgen.

Als uitvalsbasis om london te verkennen is dit een perfect hotel. Hier komen we zeker nog een keer terug!

• Verbleef: December, 2014, reisde met een partner
Araceli-London, Manager van Taj 51 Buckingham Gate Suites and Residences, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 december 2014

I was delighted to read your review of your recent stay at Taj 51 Buckingham Gate and pleased you enjoyed your stay, our spacious suite, the service provide by my team and the convenience of our location to get around London.

We look forward to welcoming back when you are next in London.

Happy New Year

Regards

Araceli Rius-Perez
Hotel Manager

2 augustus 2014 beoordeeld

Geweldige service. Alles word je uit handen genomen. Pantoffels stonden aan het bed, fruit en flesjes water en koffie waren inbegrepen. Bij inchecken kreeg je zelfs een verfrissend doekje etcetera.
Toen we uitcheckten liep de butler zelfs mee naar de overkant van de straat, zodat we zeker de metro zouden bereiken.
Wij bleken een heel appartement geboekt te hebben met een gigantische keuken etc. Achteraf gezien was dat niet nodig geweest omdat we Londen wilden verkennen.

• Verbleef: Juli, 2014, reisde met een partner
5 dagen geleden beoordeeld

Verbleef: September, 2017
5 dagen geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: April, 2018, reisde met familie
1 week geleden beoordeeld

• Verbleef: April, 2018, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Taj Hotels & Resorts
Araceli-London, Manager van Taj 51 Buckingham Gate Suites and Residences, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden