“Super service, gigantische kamer”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Taj 51 Buckingham Gate Suites and Residences
Beoordeeld als nr. 9 van 1.077 hotels in Londen
19 december 2014 beoordeeld

Nog nooit zo'n service meegemaakt in een hotel. De medewerkers zijn super gastvrij en lopen de benen uit hun lijf om het je naar de zin te maken (hier ben je echt een gast!).

Wij dachten een normale hotelkamer geboekt te hebben. Dit bleek een compleet appartement te zijn met woonkamer, keuken en separate slaapkamer.

Wij vonden de kamer / het appartement wat gedateerd. Als ik kijk naar de prijs dan hadden de kamers nieuwer en moderner mogen zijn. Ze waren op het moment van ons bezoek wel de lobby aan het renoveren. Wellicht dat deze renovatie doorzet naar de kamers. Dan zou dit hotel echt een 10 krijgen.

Als uitvalsbasis om london te verkennen is dit een perfect hotel. Hier komen we zeker nog een keer terug!

• Verbleef: December, 2014, reisde met een partner
Araceli-London, Manager van Taj 51 Buckingham Gate Suites and Residences, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 december 2014

I was delighted to read your review of your recent stay at Taj 51 Buckingham Gate and pleased you enjoyed your stay, our spacious suite, the service provide by my team and the convenience of our location to get around London.

We look forward to welcoming back when you are next in London.

Happy New Year

Regards

Araceli Rius-Perez
Hotel Manager

2 augustus 2014 beoordeeld

Geweldige service. Alles word je uit handen genomen. Pantoffels stonden aan het bed, fruit en flesjes water en koffie waren inbegrepen. Bij inchecken kreeg je zelfs een verfrissend doekje etcetera.
Toen we uitcheckten liep de butler zelfs mee naar de overkant van de straat, zodat we zeker de metro zouden bereiken.
Wij bleken een heel appartement geboekt te hebben met een gigantische keuken etc. Achteraf gezien was dat niet nodig geweest omdat we Londen wilden verkennen.

• Verbleef: Juli, 2014, reisde met een partner
1 week geleden beoordeeld

• Verbleef: December, 2017, reisde met familie
Araceli-London, Manager van Taj 51 Buckingham Gate Suites and Residences, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: December, 2017, reisde met een partner
Araceli-London, Manager van Taj 51 Buckingham Gate Suites and Residences, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

4 weken geleden beoordeeld

• Verbleef: December, 2017, reisde voor zaken
Araceli-London, Manager van Taj 51 Buckingham Gate Suites and Residences, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Londen bekeken
Westminster
3.755 beoordelingen
Marylebone
The Montcalm London Marble Arch
Prijzen weergeven

In Taj 51 Buckingham Gate Suites and Residences geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Taj 51 Buckingham Gate Suites and Residences

Adres: 51 Buckingham Gate, Londen SW1E 6AF, Verenigd Koninkrijk
Telefoonnummer:
Locatie: Verenigd Koninkrijk > Verenigd Koninkrijk > Londen > Westminster
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Kitchenette Restaurant Roomservice Spa Suites Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 5 zakenhotel in Londen
Nr. 5 spahotel in Londen
Nr. 6 familiehotel in Londen
Nr. 9 luxe hotel in Londen
Nr. 20 romantisch hotel in Londen
Prijsklasse: 324 € - 794 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Taj 51 Buckingham Gate Suites and Residences 5*
Aantal kamers: 85
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com, Expedia, Ctrip TA, TripOnline SA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Taj 51 Buckingham Gate Suites and Residences met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
51 Buckingham Gate, Taj Suites And Residences Hotel London

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?