Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Expedia.com
€ 119
Word beloond met One Key
Booking.com
ZenHotels.com
€ 106
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (5.011)
Beoordelingen filteren
5.011 resultaten
Waardering van reizigers
1.463
2.532
765
146
105
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.463
2.532
765
146
105
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
25 - 30 van 5.011 beoordelingen
Beoordeeld op 7 juni 2018

Goede ligging zowel voor openbaar vervoer als eten/drinken
Modern, mooi ingerichte rustige en cosy kamers
Mogelijkheid tot vroeg in- en laat uitchecken is zeker een plus.
Je kan er ook ontbijten of iets drinken aan de bar. Gewoon dik in orde.

Datum van verblijf: juni 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank 486joachimd
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Giullaume D, fo van ibis London City - Shoreditch, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juni 2018
Google-vertaling

Good Morning!!


We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis London City - Shoreditch.

It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.

Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.

Sincerely,
Elena Caraus
Front Office Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 mei 2018

Datum van verblijf: april 2018
  • Reistype: Reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Ibis Hotels
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van Tripadvisor LLC of een van haar partners. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 22 april 2018 via mobiele applicatie

Goed hotel vriendelijke bediening en goed gelegen dichtbij towerbridge en metro tesco naast de deur en vele restaurantjes bij de docklands hippe buurt soms wel clochards die storend zijn maar al bij al valt dat mee zou zeker nog teruggaan naar daar

Datum van verblijf: april 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Pieter V
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 15 april 2018

Datum van verblijf: april 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van Tripadvisor LLC of een van haar partners. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 12 april 2018

Slecht! Geen incheck balie , Eerst personeel zoeken die op een opeens opduiken om op een iPad in te checken? Airco in de kamer die nog steeds op winterstand staat terwijl het buiten 20 graden is! Elke dag erom gezeurd maar kon niet veranderd worden wel naar geen door monteur met een smoesje maar echt niks geholpen!!, En dan het raam wat wel om open kon op 5 cm hielp echt niet!! ( zit aan een koordje vast zodat het niet verder open kan gaan...) Dus de nachten waren 23 graden in de kamer en omdat een hotel altijd warm is was dit verschrikkelijk met een partner die chronisch migraine heeft!! Verder ontbijt service slecht personeel! Ben gevallen omdat er eten op de grond lag wat glad was en glee daar over uit... Overal ligt rommel op de grond door geknoei van gasten logisch!! Ei, sap vruchten enz... Niemand van het personeel bekommerde zich over mij terwijl al mijn eten op de grond lag inclusief mijzelf! Gelukkig deden de de andere gasten dit wel !! SCHANDE IBIS!! Verder geen service in de bar lounge, je moet daar zelf bestellen ,maar er komt niemand om je bestelling op te nemen. Personeel spreekt slecht engels op een paar uitzonderingen daar uit gelaten, dus dat helpt ook niet mee. Schoonmaken van de kamer nog nooit zo slecht gezien, VLEKKEN IN DE LAKENS EN VIEZE TOPPER OP HET MATRAS ! ,geen nieuwe plastic bekers op kamer na ieder dag schoonmaken, laten alles op grond liggen , en er werd niks afgenomen in de kamer!! Raak de afstandbediening van de televisie niet aan... Die wordt nooit schoongemaakt! NEVER NEVER AGAIN!!! Compensatie 1 nacht retour van de 4 maar daar gaan we niet mee akkoord aangezien ik enorm last van arm heb waar ik op gevallen ben!!!
Kan nog wel even doorgaan ,maar ervaar het zelf en hoop dat ze na dit review beter hun best gaan doen! Donaties zijn welkom😉

Kamertip: Zie beschrijving!
Datum van verblijf: april 2018
  • Reistype: Reisde met familie
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank zenHilversum
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Meer beoordelingen bekijken