ZenHotels.com
Beoordeeld op 1 mei 2018

• Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Ibis Hotels
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van Tripadvisor LLC of een van haar partners. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 22 april 2018 via mobiele applicatie

Goed hotel vriendelijke bediening en goed gelegen dichtbij towerbridge en metro tesco naast de deur en vele restaurantjes bij de docklands hippe buurt soms wel clochards die storend zijn maar al bij al valt dat mee zou zeker nog teruggaan naar daar

Beoordeeld op 15 april 2018

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 12 april 2018

Slecht! Geen incheck balie , Eerst personeel zoeken die op een opeens opduiken om op een iPad in te checken? Airco in de kamer die nog steeds op winterstand staat terwijl het buiten 20 graden is! Elke dag erom gezeurd maar kon niet veranderd worden wel naar geen door monteur met een smoesje maar echt niks geholpen!!, En dan het raam wat wel om open kon op 5 cm hielp echt niet!! ( zit aan een koordje vast zodat het niet verder open kan gaan...) Dus de nachten waren 23 graden in de kamer en omdat een hotel altijd warm is was dit verschrikkelijk met een partner die chronisch migraine heeft!! Verder ontbijt service slecht personeel! Ben gevallen omdat er eten op de grond lag wat glad was en glee daar over uit... Overal ligt rommel op de grond door geknoei van gasten logisch!! Ei, sap vruchten enz... Niemand van het personeel bekommerde zich over mij terwijl al mijn eten op de grond lag inclusief mijzelf! Gelukkig deden de de andere gasten dit wel !! SCHANDE IBIS!! Verder geen service in de bar lounge, je moet daar zelf bestellen ,maar er komt niemand om je bestelling op te nemen. Personeel spreekt slecht engels op een paar uitzonderingen daar uit gelaten, dus dat helpt ook niet mee. Schoonmaken van de kamer nog nooit zo slecht gezien, VLEKKEN IN DE LAKENS EN VIEZE TOPPER OP HET MATRAS ! ,geen nieuwe plastic bekers op kamer na ieder dag schoonmaken, laten alles op grond liggen , en er werd niks afgenomen in de kamer!! Raak de afstandbediening van de televisie niet aan... Die wordt nooit schoongemaakt! NEVER NEVER AGAIN!!! Compensatie 1 nacht retour van de 4 maar daar gaan we niet mee akkoord aangezien ik enorm last van arm heb waar ik op gevallen ben!!!
Kan nog wel even doorgaan ,maar ervaar het zelf en hoop dat ze na dit review beter hun best gaan doen! Donaties zijn welkom😉

Kamertip: Zie beschrijving!
Beoordeeld op 5 maart 2018 via mobiele applicatie

Erg mooi IBIS hotel! Netjes en schoon en vriendelijk personeel. Vooral omdat onze vlucht gecanceld was konden we gelukkig voor nog een dag de kamers bijboeken.

Ontbijt was ook erg goed, veel keuze aan wat je wilt eten. Echter is het wel moeilijk om in de ochtend een plekje te bemachtigen.

Verder was de kamer erg netjes en heerlijk geslapen.
Al bij al een top hotel!

Datum van verblijf: maart 2018
Reistype: Reisde met vrienden
Giullaume D, Front OFfice Team Member van ibis London City - Shoreditch, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 maart 2018

Dear Mr. Thijs,

thank you very much for share your opinion with us.
For us it is important to know the feeling of our guests in order to make you feel like at home.
We would like to see you soon and make your stay memorable!

Regards,

Irene M.