Beoordeeld op 22 augustus 2017

We verbleven 2 nachten in dit hotel voor een citytrip in Londen. Het hotel is rustig gelegen, op wandelafstand van treinstation St Pancras en op wandelafstand van heel wat bezienswaardigheden. Er is ook een metrostation vlakbij. We hadden een mooie kamer met een heerlijke regendouche! Ontbijten deden we in de mooie zaal van het nabijgelegen Goodenough College. Mooie omkadering en lekker ontbijt. Vriendelijke ontvangst bij de receptie. Een aanrader!

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Antwoord van management:Gereageerd 31 augustus 2017

Dear Kirsten,

Thank you for taking the time to review your recent stay with us, we are happy that you had a good stay at The Goodenough Club. Our location is a super plus, near to central London and best transport links, but also on a very quiet and charming square.

We do hope that you come and visit the next time that you have a need to stay in London

Best Regards

Rafael Colombelli

Beoordeeld op 26 juni 2017

Vrij grote kamer voor londense normen .
Mooi ontbijt in de zaal tegenover het hotel.
Vrij centraal gelegen.
Personeel niet echt vriendelijk
Geen airco aanwezig
Koffievoorzieningen
Mooie badkamer
Zeer warme kamer bij warm weer

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 1 mei 2017 via mobiele applicatie

Goed hotel in een rustige wijk, dichtbij meerdere metro stations. Hele nette kamer, niet heel erg groot en dat gold ook voor de badkamer. Maar wel prima, je gaat toch op pad. Ontbijt aan de overkant. Je waant je in Harry Potter. Prima ontbijt. Vriendelijk personeel. Leuke restaurant en pubs in de buurt. Ik zou er weer naar toe gaan.

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 24 april 2017

De Goodenough Club was oorspronkelijk het gastenverblijf van het ook aan Mecklenburgh Square gelegen Goodenough College, een in 1930 door Frederick Craufurd Goodenough gesticht college bestemd waar studenten uit 'de Britse dominions' konden wonen en studeren. Een jaar of tien geleden, toen wij hier voor het eerst verbleven, moest je nog een serieus ogende academische reden geven om in de Goodenough Club te kunnen verblijven. Nu lijkt iedereen er zonder problemen een kamer te kunnen boeken.
Dat het hotel nog steeds onderdeel is van het college, blijkt uit de plaats waar de gasten ontbijten: in de Great Hall van het college, waar aan het buffet een typisch Brits ontbijt kan worden samengesteld. In dezelfde zaal eten ook de graduate students uit de hele wereld die tegenwoordig in het college wonen.
Er is in het hotel een groot verschil tussen de kamers in vijf oude herenhuizen aan Mecklenburgh Square en de kamers in de zogenaamde courtyard. De laatste zijn obdergebracht in nieuwgebouwde kubusjes van twee verdiepingen en zijn niet ruim bemeten. Vooral de badkamertjes van deze kamers zijn zeer krap. In het hoofdgebouw zijn de kamers en badkamers over het algemeen veel ruimer en bovendien in stijl gemeubileerd. Je moet er wel mee rekening houden dat er in deze - waarschijnlijk vroeg-19de-eeuwse huizen - geen liften hebben, maar wel vijf verdiepingen tellen. Heb je zware bagage en een kamer op vijf hoog dat moet je fors je best doen om je bagage boven te krijgen.
Kom je met het vliegtuig op Heathrow aan, neem dan de Piccadilly Line van de undergroud en stap uit op het station Russel Square; vandaar is het 10 minuten lopen naar de Goodenough Club. Kom je met de Eurostar op St. Pancras International Station aan, dan is de afstand naar het hotel ook te voet te doen (circa een kwartier).

Verbleef: november 2016
Beoordeeld op 15 maart 2017

Als je zakelijk reist zou ik dit niet aan bevelen. Voor trip naar London is dit een perfecte plek, daar het redelijk dicht bij het centrum van London ligt.
Het is een "club" dt houdt in dat het alleen accommodatie bied voor overnachtingen.
Wat het minder aantrekkelijk maakt voor zakelijke trips.
Het leuke is dat je het ontbijt geniet in de grote zaal van het "Goodenough college". Het doet je denken aan de eet zaal uit de films van"Harry Potter".

Kamertip: Vraag om een kamer aan de voorzijde.
  • Verbleef: maart 2017, reisde voor zaken