“Een goed hotel met een uitstekende service”
Beoordeling van Qbic Hotel London City

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Qbic Hotel London City
Beoordeeld als nr. 107 van 1.076 hotels in Londen
Eco-leadersNiveau Platina
4 december 2017 beoordeeld

Een goed hotel met een uitstekend restaurant en een uitekende service. Uitstekend bed en een praktischerpe kamer met een meer dan n ook rmale badkamer. Een uitmuntend ontbijtbuffet met voor ieder wat wils en zeer behulpzaam personeel.

Kamertip: Kamer buitenzijde ruim en licht, binnenkort van toepassing bij alleen slapen en eten.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: December, 2017, reisde voor zaken

17 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het eerst de laatst beschikbare kamer (zonder raam) geboekt. Omdat we er alleen sliepen was het eigenlijk geen probleem. Goed bed, lekker en uitgebreid ontbijt buffet, aardig en professioneel personeel.
Happy hour cocktails voor 5 gbp was ook een aanrader. Metro (Aldegate) op loop afstand.

Verbleef: September, 2017, reisde met een partner
Qbic_Team, Front Office Manager van Qbic Hotel London City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 september 2017

Dear Ilcoschuringa,
Thank you very much for your lovely feedback.
We are extremely glad you had a nice stay and that you enjoyed our breakfast, our rooms and location.
And thanks a lot for mentioning how professional is our Team :)
We hope you'll be back at Qbic soon.
Warm regards,

6 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden een kamer zonder raam geboekt. We kregen echter een kamer voor gehandicapten. Grote kamer dat wel maar niet echt handig.

We merkte dat de tv en de wc niet werkte meermaals moeten vragen voor de herstelling, wat uiteindelijk toch gelukt is.
Personeels was niet allemaal even vriendelijk.

Badkamer was helemaal niet proper! De muren waren niet afgekuist er hingen allemaal nog bruine zeepresten in....

Achter het nachtkastje lagen nog zakdoeken en stof van vorige gasten.

Ontbijt zelf was lekker en meer als voldoende!

Ligging perfect voor de metro!

Verbleef: September, 2017, reisde met een partner
Qbic_Team, Front Office Manager van Qbic Hotel London City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 september 2017

Hi Giovanni R,

Many thanks for sharing your feedback on tripadvisor. Sorry to hear you were not happy with the room though it had been upgraded and there were issues with TV/toilet. Glad to hear the breakfast and location was the positives from your stay.
If you are willing to give us another chance to rectify what went wrong from the first stay, please email us on dmlcy@qbichotels.com and we will make sure you have a pleasant stay. Once again we are sorry if your stay was affected in any negative manner.

Best Regards,

8 augustus 2017 beoordeeld

In Londen een betaalbaar en degelijk hotel vinden is een opgave. Qbic slaagt er wel in! Leuk design, fijn bed, fijne douche. Onze kamer had geen raam, dus je mist wel wat daglicht als je 's ochtends wakker wordt. Kamer is schoon en prettig. Je moet houden van het artistieke tintje, maar gewaagd is het zeker!
Locatie is goed: metro om de hoek en een bus die 24 uur per dag rijdt stopt voor het hotel!

• Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
Qbic_Team, Front Office Manager van Qbic Hotel London City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 augustus 2017

Hi Vincentvdst,

Thanks a lot for you nice feedback.
It's lovely to learn you appreciated our décor and room facilities.
We are extremely happy that the location of Qbic was convenient too :)
We hope you'll visit us again soon.
We wish you all the best.

18 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Qbic ligt vlakbij het hippe Bricklane met veel winkeltjes en restaurantjes, maar biedt zelf ook een lekkere menu. Heerlijke zalm met groentjes gegeten. Propere kamers, groot bed, alleen is het wat smal om naar het toilet te gaan. Op de kamer ligt een smartphone die je kan meenemen op verkenning door 't stad. Er zit een goeie stratenzoeker op. Neem wel een externe batterij mee, want hij was snel plat. Goeie metroverbinding, slechts één halte van towerhill verwijderd. Kies voor het breakfast for champs, dan kan krijg je ook eieren, bagels met avocado, pancakes,... Maar het buffet biedt ook al een mooie variatie met veel vers fruit, granola, yoghurt, kaas, broodjes, zalm,... De bediening is jong en internationaal en heel behulpzaam.

Verbleef: Juli, 2017, reisde met familie
Qbic_Team, Front Office Manager van Qbic Hotel London City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juli 2017

Dear Barbara,
Thank you very much for your nice feedback.
We are delighted to learn your stay was great.
It's a pleasure to hear you loved our Handy Phones and that you found them helpful and that you found the location suitable for your needs :)
Thanks a lot for appreciating our breakfast too.
We hope you'll be back soon :)
Best regards,
Qbic Team

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Londen bekeken
The Westbridge Hotel
The Tower
nr. 259 van 1.076 in Londen
7.202 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Qbic Hotel London City geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Qbic Hotel London City

Adres: 42, Adler Street, Londen E1 1EE, Verenigd Koninkrijk
Telefoonnummer:
Locatie: Verenigd Koninkrijk > Verenigd Koninkrijk > Londen > Whitechapel , East End / East London
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 107 van 1.076 hotels in Londen
Prijsklasse: 63 € - 196 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3,5 ster(ren) — Qbic Hotel London City 3.5*
Aantal kamers: 171
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com, Expedia, Agoda en TripOnline SA, dus je kunt je reserveringen bij Qbic Hotel London City met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?