282 US$
211 US$
  • Zwembad
  • Restaurant
The Tower(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
140 US$
116 US$
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 131 US$ per nacht.

The Lodge Hotel, Putney(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
199 US$
134 US$
  • Gratis parkeren
Point A Hotel, London Kings Cross St Pancras(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
113 US$
99 US$
Zie aanbieding
Novotel London ExCeL(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
139 US$
107 US$
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 132 US$ per nacht.

Radisson Blu Edwardian Grafton Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
173 US$
147 US$
Agoda.com
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 173 US$ per nacht.

257 US$
207 US$
  • Restaurant
Ibis London City-Shoreditch(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
140 US$
288 US$
Priceline
  • Zwembad
6 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden een kamer zonder raam geboekt. We kregen echter een kamer voor gehandicapten. Grote kamer dat wel maar niet echt handig.

We merkte dat de tv en de wc niet werkte meermaals moeten vragen voor de herstelling, wat uiteindelijk toch gelukt is.
Personeels was niet allemaal even vriendelijk.

Badkamer was helemaal niet proper! De muren waren niet afgekuist er hingen allemaal nog bruine zeepresten in....

Achter het nachtkastje lagen nog zakdoeken en stof van vorige gasten.

Ontbijt zelf was lekker en meer als voldoende!

Ligging perfect voor de metro!

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Qbic_Team, Front Office Manager van Qbic Hotel London City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 september 2017

Hi Giovanni R,

Many thanks for sharing your feedback on tripadvisor. Sorry to hear you were not happy with the room though it had been upgraded and there were issues with TV/toilet. Glad to hear the breakfast and location was the positives from your stay.
If you are willing to give us another chance to rectify what went wrong from the first stay, please email us on dmlcy@qbichotels.com and we will make sure you have a pleasant stay. Once again we are sorry if your stay was affected in any negative manner.

Best Regards,

8 augustus 2017 beoordeeld

In Londen een betaalbaar en degelijk hotel vinden is een opgave. Qbic slaagt er wel in! Leuk design, fijn bed, fijne douche. Onze kamer had geen raam, dus je mist wel wat daglicht als je 's ochtends wakker wordt. Kamer is schoon en prettig. Je moet houden van het artistieke tintje, maar gewaagd is het zeker!
Locatie is goed: metro om de hoek en een bus die 24 uur per dag rijdt stopt voor het hotel!

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Qbic_Team, Front Office Manager van Qbic Hotel London City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 augustus 2017

Hi Vincentvdst,

Thanks a lot for you nice feedback.
It's lovely to learn you appreciated our décor and room facilities.
We are extremely happy that the location of Qbic was convenient too :)
We hope you'll visit us again soon.
We wish you all the best.

18 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Qbic ligt vlakbij het hippe Bricklane met veel winkeltjes en restaurantjes, maar biedt zelf ook een lekkere menu. Heerlijke zalm met groentjes gegeten. Propere kamers, groot bed, alleen is het wat smal om naar het toilet te gaan. Op de kamer ligt een smartphone die je kan meenemen op verkenning door 't stad. Er zit een goeie stratenzoeker op. Neem wel een externe batterij mee, want hij was snel plat. Goeie metroverbinding, slechts één halte van towerhill verwijderd. Kies voor het breakfast for champs, dan kan krijg je ook eieren, bagels met avocado, pancakes,... Maar het buffet biedt ook al een mooie variatie met veel vers fruit, granola, yoghurt, kaas, broodjes, zalm,... De bediening is jong en internationaal en heel behulpzaam.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Qbic_Team, Front Office Manager van Qbic Hotel London City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juli 2017

Dear Barbara,
Thank you very much for your nice feedback.
We are delighted to learn your stay was great.
It's a pleasure to hear you loved our Handy Phones and that you found them helpful and that you found the location suitable for your needs :)
Thanks a lot for appreciating our breakfast too.
We hope you'll be back soon :)
Best regards,

28 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede locatie, dicht bij restaurants, pubs, metro etc. Schone kamers met alle voorzieningen, tv, oplaadpunten, heerlijke bedden. Lekker gevarieerd en betaalbaar ontbijt.
1 verbeter tip: maak straatje voor de deur geregeld schoon, de geur van menselijke uitwerpselen is ondraaglijk bij aankomst.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
14 juni 2017 beoordeeld

Goed hotel, ideaal voor een stedentrip. Leuke inrichting en details, hip. Netjes en schoon. Vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. Vlakbij de metro, je reist daardoor makkelijk door de stad. Gezellig lobby/bar.

• Verbleef: december 2016, reisde met een partner
Tiffany O, Public Relations Manager van Qbic Hotel London City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 juni 2017

Hello,

Many thanks for your review,
We're glad you enjoyed your stay with us. Our team will be happy to learn you found them friendly and helpful.

We look forward to having you back ! :)