“Heerlijk eten in de huiskamer”
Beoordeling van Marianne Restaurant

Marianne Restaurant
Geclassificeerd als nr. 27 van 23.877 Restaurants in Londen
Keukens: Europees, Frans
Geschikt voor: Speciale gelegenheden
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Privé-dinergelegenheid, Reserveringen
Wijk: Notting Hill
7 juni 2016 beoordeeld

We hebben een topavond gehad. Vanaf de binnenkomst tot het afscheid word je in de watten gelegd door de mensen van dit kleinschalige (14 couverts) restaurant. In alle rust wordt er in de keuken gewerkt aan de meest heerlijke en prachtige gerechten. In het restaurantgedeelte zorgen de sommelier en de gastheer er voor dat al dit lekkers op je tafel komt. Wanneer je ook het wijnarrangement neemt, wellicht iets te duur wanneer je het vergelijkt met de prijs voor het eten, krijg je elke keer een bevlogen achtergrondverhaal bij de geschonken wijn.
Eén van de hoogtepunten van de avond qua smaak was de tomatenconsommé.

12 oktober 2014 beoordeeld

We zijn op 9 oktober gaan eten in dit restaurant en na de vele goede beoordelingen, waren we heel benieuwd. Klein en gezellig, we hebben de tasting menu genomen met aangepaste wijnen. We hebben meer dan lekker gegeten, het is moeilijk de beschrijven welke smaak bommen er ons opgediend zijn. De soufflé het dessert, dat was de beste dat we al gegeten hebben. Spijtig dat Londen wat veraf ligt, maar onze huwelijksverjaardag gaan we zeker niet vergeten in Londen met het lekker eten. Het personeel was heel vriendelijk en attentvol.

• Sfeer
2 weken geleden beoordeeld

6 november 2017 beoordeeld

26 oktober 2017 beoordeeld

Reizigers die Marianne Restaurant bekeken, bekeken ook

Londen, Verenigd Koninkrijk

In Marianne Restaurant geweest? Deel je ervaringen!