“Lawaaierig, maar prima pizza”
Beoordeling van Pizza Union Spitalfields

Pizza Union Spitalfields
Geclassificeerd als nr. 15 van 23.873 Restaurants in Londen
Keukens: Pizzeria
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen
Wijk: Spitalfields
24 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Snelle en goed geprijsde pizza. Eten aan lange tafels, zelf bestellen en halen van je pizza. Drukke tent. De pizza is niet heel rijk belegd en kan wat extra kruiden gebruiken. Prima salade

3 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed gegeten, gezellige wijk.
Restaurant heeft geen luxe. Weinig keuze, dat is soms wel makkelijk. De pizza's waren snel klaar. Heerlijke dunne bodum, de pizza was genoeg voor 1 persoon. Bier en wijn voor Engelse hotelbegrippen goedkoop.een blikje cola kost slechts 1,35 pond. Ik kan het iedereen aanraden om op deze plek een pizza te gaan eten.

23 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is super goed en goedkoop. Leuk, hip restaurant. Je moet zelf aan de bar bestellen en krijgt een pieper mee. Zodra het klaar is moet je het zelf afhalen.

22 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee keer geweest tijdens weekendtrip met mijn zoon. Gewoon erg lekkere pizza's en leuke sfeer. En zeker niet duur.
Wel ff zoeken maar tegenwoordig heeft iedereen een mobiel bij zich.

28 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In ons hotel TripAdvisor geopend want we hadden zin in een pizza. Kwamen uit bij dit restaurant! Het ov gecheckt via Google maps. Circle line vanuit westminster gepakt naar liverpool street. Zonder mobiel internet was het erg moeilijk te vinden!!

Sfeertje was relaxed, pizza's zijn lekker en ook nog eens goedkoop. Lekker simpel, gewoon bakken met bestek op tafel en je pizza afhalen bij de grote steenoven

Reizigers die Pizza Union Spitalfields bekeken, bekeken ook

Londen, Verenigd Koninkrijk

In Pizza Union Spitalfields geweest? Deel je ervaringen!