282 US$
211 US$
  • Zwembad
  • Restaurant
The Lodge Hotel, Putney(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
144 US$
  • Gratis parkeren
The Tower(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
125 US$
116 US$
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 129 US$ per nacht.

Point A Hotel, London Kings Cross St Pancras(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
99 US$
Zie aanbieding
Radisson Blu Edwardian Grafton Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
173 US$
  • Restaurant
Strand Palace Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
185 US$
  • Restaurant
Novotel London ExCeL(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
131 US$
107 US$
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 132 US$ per nacht.

Ibis London City-Shoreditch(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
140 US$
124 US$
ibis
331 US$
316 US$
257 US$
207 US$
4 januari 2014 beoordeeld

Voor iemand die de meest perfecte uitvalsbasis wil hebben in Londen, is het Courthouse Hotel absoluut de beste keuze: direct vanuit het hotel de straat oversteken voor de leukste straten (carnaby street bijvoorbeeld) met de dito restaurants en winkeltjes. Het hotel was eerst onderdeel van de Kempinski-hotelgroep, later onderdeel van de Hiltongroep, maar sinds oktober 2013 een zelfstandig hotel onder eigen management. Niemand van het hier werkzame personeel is geboren in Engeland, zo vertelde de uit Boedapest afkomstige concierge. Dat is kleurrijk, maar het helpt niet echt om informatie over de omgeving of zelfs maar openingstijden van winkels te krijgen. Het Courthouse staat hier overigens niet alleen in: Eigenlijk alle bezochte restaurants in Londen hebben geen tot bijna geen autochtone britten in dienst; er is veel import uit de voormalige oostbloklanden. Het hotel heeft een mooie lobby met gratis wifi, een achterliggende barruimte die matig bezocht wordt - maar dat kan ook komen door de harde trendy muziek. Het zwembad is tot nader order gesloten. De bijbehorende restaurants - Carnaby en Silk- ogen ook vrij desolaat. De kamers zijn zoals het hoort. De officiele tarieven zijn vrij hoog, maar de reiziger die flink gaat shoppen langs een van de vele bookingssites kan een flinke reductie realiseren. Wij betaalden ongeveer 250 euro per kamer per nacht excl. ontbijt en dat was in de gegeven periode bijna 50% van het officiele tarief. Jammer is wel anno 2014 dat internet op de kamer 15 GBP per dag kost, vandaar dat de lobby vaak volzit met internettende jongeren. Maar los van dit: een fraaiere uitvalsbasis is er bijna niet.

• Verbleef: december 2013, reisde met familie
29 november 2013 beoordeeld

RDe Courthouse Hotel was een super ervaring!Het lag dicht bij onze shoppingadresjes en de goede cafétjes!
Het zwembad was gewoon GWELDIG!!!! Het ontbijt was the best of the best heel mooi verzorgd en vriendelijk personeel! Ons ontbijt was inbegrepen in het totaalpakket!

Verbleef: oktober 2013, reisde met familie
11 augustus 2013 beoordeeld

Hotel heeft een uitstekende ligging, dicht bij allerlei bezienswaardigheden en horecagelegenheden. De kamer was fijn. Rustig gelegen aan de achterkant. Jammer dat er geen gratis internet op de kamer was. Het ontbijt is vrij duur, maar in de directe omgeving bevinden zich allerlei koffietenten waar je prima kunt ontbijten voor weinig.

• Verbleef: augustus 2013, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
9 augustus 2013 beoordeeld

Het hotel is gelegen op een goede locatie vlakbij Oxford street en de wijk Soho. Het personeel is vriendelijk. Maar onze kamer was gehorig en het ontbijt viel tegen. De prijs van de kamer is hoog voor wat je ervoor terug krijgt. Oer het algemeen zijn wij wel positief over dit hotel.

• Verbleef: augustus 2013, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
4 augustus 2013 beoordeeld

Voor mijnwerkers moet ik vaak naar Londen en natuurlijk probeer je eens iets anders maar de plaats van dit hotel in combinatie met goede ontbijt, goeie kamers en uitermate vriendelijk personeel doet mij elke keer terug komen. Met de familie gevaren van Esjberg naar Harwich en binnen het uur met de auto in het centrum van Londen. Auto geparkeerd door zeer vriendelijke portier en de rest van de dagen met de ondergrondse natuurlijk, die stopt bijna in je kamer zo dichtbij. Kortom, Londen blijft voor mij Courthouse.

• Verbleef: juli 2013, reisde met familie