“Perfection”

Keukens: Japans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: City of London
17 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super restaurant. Niet de goedkoopste maar zeker geld waard door de goede kwaliteit. Super vers en met liefde gemaakt en geserveerd. Super vriendelijke bediening die niet te aanwezig is

En een top locatie. 38e verdieping met prachtig uitzicht over de stad.

Datum van bezoek: mei 2019

18 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ten eerste, vraag een tafel aan het raam, hebben wij niet gedaan dus dan beleef je het restaurant wel anders denk ik. Eten is heerlijk maar wordt wel in een te snel tempo gereserveerd. Bediening erg vriendelijk dus overal een top ervaring!

Datum van bezoek: januari 2019
2 december 2018 beoordeeld

Hier kan je echt lekker eten, wat een geweldig en lekker restaurant. Het personeel vriendelijk en behulpzaam.

Datum van bezoek: november 2018
23 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je in London bent moet je absoluut hier langs gaan. Op de hoogste verdieping van een groot gebouw zie je eigenlijk hele London. Het interieur is ook super.

Reserveren is een must anders kom je niet binnen.
Altijd enorm druk.
Personeel is multinational.
Niet altijd de vriendelijkste maar dat is iets van Londense cultuur denk ik.

Ik heb sushi aan de bar besteld. En een paar cocktails.
Bar personeel zeer prof.

Datum van bezoek: januari 2018
31 juli 2018 beoordeeld

Gezellig restaurant/bar gelegen in de business district van Londen. Prachtig uitzicht (zeker voor architectuurliefhebbers) op de 40ste verdieping

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die SUSHISAMBA City bekeken, bekeken ook

In SUSHISAMBA City geweest? Deel je ervaringen!