Beoordeeld op 22 juli 2018

Zeer mooi en proper hotel, vriendelijke receptiemedewerkers.
Ruime en verzorgde moderne kamers.
Erg rustig gelegen in de drukke, levendige Soho wijk.
Veel restaurants, pubs, theaters en shoppingmogelijkheden (Oxford Street) in de directe nabijheid van het hotel.

• Verbleef: juli 2018, reisde met familie
Robert A, General Manager van The Nadler Soho, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 juli 2018

Hi Nancy,

Thank you for your great comments and taking the time to share your wonderful review. I am delighted to hear you had a pleasant stay. We pride ourselves on our friendly and attentive staff, who endeavour to provide all our guests a comfortable and helpful service.

We look forward to welcoming you back very soon.

Regards,

Rob

Beoordeeld op 4 september 2017 via mobiele applicatie

Zeer centraal gelegen in gezellige wijk Soho. Veel bezienswaardigheden in directe omgeving. Gekozen in verband met ligging bij theaters. Maar ook winkelstraten zoals Oxford en Regentstreet en Piccadilly Circus liggen vlakbij. Hotel zelf is kwalitatief goed. Kamers ingericht met keuken in kast en badkamer met regendouche. Bed slaapt prima. Receptie is zeer klantvriendelijk. Bij aankomst in vroege ochtend thee, verwijzing naar restaurant voor ontbijt. Bij naar buiten gaan terwijl het regende gelijk een paraplu aangeboden. Hotel is niet goedkoop maar je krijgt er dan ook wel wat voor terug!

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 12 juli 2017

Een heerlijk hotel dat aan al onze wensen voldeed.
Sluiten ons volledig aan bij de vorige recensie: het hotel ligt zeer centraal, dichtbij een aantal metrostations, heeft mooie verzorgde kamers en heerlijke, comfortabele bedden( ook het derde bijgeplaatste bed was prima) en een fijne douche/badkamer , de kamer was van alle gemakken voorzien en dat er geen ontbijt wordt geserveerd is helemaal niet erg, het is juist leuk allerlei ontbijtadresjes te bezoeken en er zijn er meer dan voldoende heel erg dichtbij.
Het personeel is werkelijk uitzonderlijk attent en prettig, zeer behulpzaam ! Zo zie je het niet vaak.
kortom: ga zo door , een aanrader en zeker een hotel om naar terug te gaan.

• Verbleef: juni 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 2 mei 2016

De Nadler Soho is een stijlvol en mooi hotel, gelegen in het centrum van Londen en in de uitgangspunt Soho. De metrostations liggen dichtbij (Oxford Street, Tottenham Court Street en Piccadilly Circus) waardoor het hotel de perfecte uitvalsbasis is om Londen te bezoeken. In Soho vind je tal van gezellige pubs en goede restaurants, op wandelafstand van het hotel.
De kamers zijn klein (zoals overal in Londen in deze prijsklasse) maar zeer rustig en comfortabel. De kamers zijn verzorgd ingericht met uitstekende bedden.
In het hotel wordt geen ontbijt geserveerd, maar dit is wellicht een voordeel. In plaats van elke dag hetzelfde buffet hebben we in verschillende uitstekende bakkers en panificio ontbeten. Princi, Quo Vadis, Imli Street en Le Pain Quotidien liggen op wandelafstand van het hotel. Je kan wel ontbijt bestellen en op de kamer ontbijten. Ook is er een kleine keuken met espresso-apparaat, koelkast en microgolfoven.
Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.
Bij een volgend bezoek aan Londen zou ik terug naar The Nadler Soho trekken.

• Verbleef: april 2016, reisde met vrienden
Beoordeeld op 21 december 2015

Mooi hotel in het centrum van Londen. Perfecte uitvalsbasis voor een bezoek aan de stad. Jammer dat er geen ontbijt wordt geserveerd, maar daar waren we natuurlijk van op de hoogte van bij de reservatie.
Kleine kamer, zoals overal in Londen, en vrij duur. Maar perfect proper, heel goed en groot bed, goede wifi en vriendelijk personeel !

• Verbleef: november 2015, reisde met vrienden