The Nadler Soho
Hazlitt's(Londen)
  • Roomservice
The London EDITION(Londen)
  • Restaurant
The Piccadilly London West End(Londen)
  • Bar/lounge
12 juli 2017 beoordeeld

Een heerlijk hotel dat aan al onze wensen voldeed.
Sluiten ons volledig aan bij de vorige recensie: het hotel ligt zeer centraal, dichtbij een aantal metrostations, heeft mooie verzorgde kamers en heerlijke, comfortabele bedden( ook het derde bijgeplaatste bed was prima) en een fijne douche/badkamer , de kamer was van alle gemakken voorzien en dat er geen ontbijt wordt geserveerd is helemaal niet erg, het is juist leuk allerlei ontbijtadresjes te bezoeken en er zijn er meer dan voldoende heel erg dichtbij.
Het personeel is werkelijk uitzonderlijk attent en prettig, zeer behulpzaam ! Zo zie je het niet vaak.
kortom: ga zo door , een aanrader en zeker een hotel om naar terug te gaan.

• Verbleef: juni 2017, reisde met familie
2 mei 2016 beoordeeld

De Nadler Soho is een stijlvol en mooi hotel, gelegen in het centrum van Londen en in de uitgangspunt Soho. De metrostations liggen dichtbij (Oxford Street, Tottenham Court Street en Piccadilly Circus) waardoor het hotel de perfecte uitvalsbasis is om Londen te bezoeken. In Soho vind je tal van gezellige pubs en goede restaurants, op wandelafstand van het hotel.
De kamers zijn klein (zoals overal in Londen in deze prijsklasse) maar zeer rustig en comfortabel. De kamers zijn verzorgd ingericht met uitstekende bedden.
In het hotel wordt geen ontbijt geserveerd, maar dit is wellicht een voordeel. In plaats van elke dag hetzelfde buffet hebben we in verschillende uitstekende bakkers en panificio ontbeten. Princi, Quo Vadis, Imli Street en Le Pain Quotidien liggen op wandelafstand van het hotel. Je kan wel ontbijt bestellen en op de kamer ontbijten. Ook is er een kleine keuken met espresso-apparaat, koelkast en microgolfoven.
Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.
Bij een volgend bezoek aan Londen zou ik terug naar The Nadler Soho trekken.

• Verbleef: april 2016, reisde met vrienden
21 december 2015 beoordeeld

Mooi hotel in het centrum van Londen. Perfecte uitvalsbasis voor een bezoek aan de stad. Jammer dat er geen ontbijt wordt geserveerd, maar daar waren we natuurlijk van op de hoogte van bij de reservatie.
Kleine kamer, zoals overal in Londen, en vrij duur. Maar perfect proper, heel goed en groot bed, goede wifi en vriendelijk personeel !

• Verbleef: november 2015, reisde met vrienden
15 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Vlot bereibaar met de metro. Rustig gelegen in het theater district, Oxford street om de hoek, grote musea op wandelafstand. Confortabele en rustige kamers. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Aanrader!

Verbleef: november 2015, reisde alleen
19 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi, modern en netjes hotel. Prijzig, maar dat zijn alle hotels in Londen. Locatie is perfect en genoeg in de omgeving te vinden. Staf heel vriendelijk. Bij vroege aankomst spullen wel kunnen neerzetten en alle hulp. Ontbijt mogelijk en extra te bestellen maar genoeg in de omgeving te vinden. Prima hotel

Verbleef: juni 2015, reisde met een partner