Beoordeeld op 2 mei 2016

De Nadler Soho is een stijlvol en mooi hotel, gelegen in het centrum van Londen en in de uitgangspunt Soho. De metrostations liggen dichtbij (Oxford Street, Tottenham Court Street en Piccadilly Circus) waardoor het hotel de perfecte uitvalsbasis is om Londen te bezoeken. In Soho vind je tal van gezellige pubs en goede restaurants, op wandelafstand van het hotel.
De kamers zijn klein (zoals overal in Londen in deze prijsklasse) maar zeer rustig en comfortabel. De kamers zijn verzorgd ingericht met uitstekende bedden.
In het hotel wordt geen ontbijt geserveerd, maar dit is wellicht een voordeel. In plaats van elke dag hetzelfde buffet hebben we in verschillende uitstekende bakkers en panificio ontbeten. Princi, Quo Vadis, Imli Street en Le Pain Quotidien liggen op wandelafstand van het hotel. Je kan wel ontbijt bestellen en op de kamer ontbijten. Ook is er een kleine keuken met espresso-apparaat, koelkast en microgolfoven.
Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.
Bij een volgend bezoek aan Londen zou ik terug naar The Nadler Soho trekken.

Datum van verblijf: april 2016
Beoordeeld op 21 december 2015

Mooi hotel in het centrum van Londen. Perfecte uitvalsbasis voor een bezoek aan de stad. Jammer dat er geen ontbijt wordt geserveerd, maar daar waren we natuurlijk van op de hoogte van bij de reservatie.
Kleine kamer, zoals overal in Londen, en vrij duur. Maar perfect proper, heel goed en groot bed, goede wifi en vriendelijk personeel !

Datum van verblijf: november 2015
Beoordeeld op 15 december 2015 via mobiele applicatie

Vlot bereibaar met de metro. Rustig gelegen in het theater district, Oxford street om de hoek, grote musea op wandelafstand. Confortabele en rustige kamers. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Aanrader!

Datum van verblijf: november 2015
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 19 juni 2015 via mobiele applicatie

Mooi, modern en netjes hotel. Prijzig, maar dat zijn alle hotels in Londen. Locatie is perfect en genoeg in de omgeving te vinden. Staf heel vriendelijk. Bij vroege aankomst spullen wel kunnen neerzetten en alle hulp. Ontbijt mogelijk en extra te bestellen maar genoeg in de omgeving te vinden. Prima hotel

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 20 april 2015

Een stijlvol, minimalistisch hotel in de uitgangsbuurt Soho. Ongelooflijk vriendelijk personeel en uiterst rustig!! Het ontbijt kan je bestellen, maar er zijn in de buurt tal van breakfasts op enkele meters lopen. Bovendien heb je koffie en thee in de kamer waar je al een start mee kunt maken.

Kamertip: Mijn zoon en ik , de mama, zaten in de sous-soul, zeer rustig en bovendien een terras (kamer 002)
Datum van verblijf: april 2015