“Super!”

Keukens: Indiaas
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Reserveringen
Wijk: Shoreditch
29 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een maandagmiddag bij Dishoom wezen eten. We kregen een plekje in de kelder toegewezen, waar de koks in het midden aan tafel zaten en je ook de open keuken in kon kijken. Eerst was het nog leeg beneden, maar het werd al snel vol. Bediening is erg vriendelijk en legt goed uit hoe het werkt en wat bij elkaar past. Wij hadden 'far far' als starter, een soort mega-nibbits, maar erg lekker! Verder hadden we naanbrood, een chicken curry, kip en gebakken kaas besteld, wat allemaal heerlijk was. De bombay Pimms' was ook lekker en het kraanwater werd telkens bijgeschonken. Met nog een chocolate chai na was het een super lunch! Als we weer naar Londen gaan komen we graag terug!

17 juli 2017 beoordeeld

Ten eerste is het onwijs bizar dat men twee uur lang moet wachten op een tafel. En nog meer bizar is dat ik het heb gedaan ook en nog 50 anderen met mij! Ik moet helaas melden dat het niet het wachten waard was. Ondanks dat het personeel vriendelijk is en dat ze drankjes aanbieden terwijl je in de rij staat, is het eten niet van topkwaliteit waar ik op had gehoopt (Maar waar ik dus wel veel goede verhalen over heb gehoord). Het is zeker niet het meest lekkere Indiaas voedsel wat ik heb gegeten. Dishoom heeft het Indiaas eten in een "nieuw jasje" gestoken en het is naar mijn mening niet helemaal geslaagd. De smaken waren wat flauw en het vlees niet beter dan een lokale kebabtent. Wat wel goed en smaakvol was, was de Mattar Paneer. Ik heb daar wel heerlijk van gesmuld. Overigens, de porties zijn ook qua prijs zeker meer dan goed in verhouding. Voor mij was het voornamelijk net dat extra gevoel wat ik he gemist van echt authentiek Indiaas eten. Zeker na twee uur wachten waarin verwachtingen alleen maar hoger zijn geworden. En mijn verwachtingen van zo een mooi ingerichte restaurant zijn niet waargemaakt.

4 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de eerste keer gegeten bij dit restaurant (waarvan er 5 zijn in London). Naast de supervriendelijke bediening hebben we echt fantastisch gegeten. Een ware smaak- en geurenwaterval. En omdat een gerecht wat later op tafel gezet werd (hadden we nauwelijks gemerkt) hoefden we dat niet te betalen en kregen we van de zaak ook het nagerecht cadeau. Een echte aanrader!

3 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gegeten met het gezin, toevallig terecht gekomen omdat het er naast gelegen Andina vol was. Relaxte sfeer, gezellig ingericht, vriendelijk personeel en heerlijk eten. Goede keus voor vegetariers. Dishoom is erg populair, er kan dus een flinke wachtrij staan, maar het is de moeite waard.

1 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met moeders hier geweest eventjes geleden. Heerlijke sfeer, zeer vriendelijke bediening. Ontzettend druk maar her wachten waard! Ik ga zeker terug!

Reizigers die Dishoom Shoreditch bekeken, bekeken ook

Londen, Verenigd Koninkrijk
Londen, Verenigd Koninkrijk

In Dishoom Shoreditch geweest? Deel je ervaringen!