The Lodge Hotel, Putney(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
186 US$
143 US$
  • Gratis parkeren
Ibis London City-Shoreditch(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
139 US$
123 US$
  • Restaurant
Point A Hotel, London Kings Cross St Pancras(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
113 US$
106 US$
Zie aanbieding
Radisson Blu Edwardian Grafton Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
285 US$
170 US$
253 US$
197 US$
  • Zwembad
  • Restaurant
Novotel London ExCeL(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
133 US$
100 US$
  • Restaurant
The Tower(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
135 US$
200 US$
526 US$
446 US$
29 mei 2017 beoordeeld

Het hotel is zeer degelijk: modern, proper, moderne en vriendelijke receptie. Het ontbijt: uitgebreid en lekker (maar op topmomenten zeer druk). De ligging is zeer goed, vlak bij het openbaar vervoer, maar te voet ben je op 30 minuten bijna overal.

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
NovotelBlackfriars, General Manager van Novotel London Blackfriars, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 mei 2017

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling, ik ben erg blij dat u uw verblijf met ons heeft genoten. Ontbijt is druk tijdens de halfeind, omdat we veel gezinnen hebben. Het spijt me hierover. We hopen u snel terug te mogen verwelkomen. Vriendelijke groeten. Jacqui McMillan - Algemeen Directeur

3 februari 2017 beoordeeld

Dit uitstekende hotel ligt vlak aan metro Southwark. De kamers zijn aangenaam en verzorgd en de kwaliteit van de bedden uitstekend. De badkamer is ruim en er is een prima inloop regendouche. Ook de geluidsisolatie van de kamers is perfect. Het zwembad en de fitness zijn leuke extra's. Het ontbijtbuffet is verzorgd en uitgebreid en ook voor lunch en diner zijn er lekkere gerechten te verkrijgen in het restaurant (jamboree foodfest & bar). Het restaurant is trouwens heel mooi ingericht en je waant je eventjes in exotische oorden. Alle medewerkers van het hotel zijn zeer vriendelijk en behulpzaam en perfectie is het streefdoel. Het hotel ligt op wandelafstand van Tate Modern (een aanrader voor kunstliefhebbers) en ook andere bezienswaardigheden zoals bv St Paul's Cathedral zijn gemakkelijk te voet te bereiken. Ook een wandeling langs de Thames behoort tot de mogelijkheden. Kortom zeker een aanrader

• Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
NovotelBlackfriars, General Manager van Novotel London Blackfriars, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 februari 2017

Thank you so much for taking the time to write such a fantastic review about your stay with us. I am so pleased to read how well we looked after you, this is great! I really hope we can welcome you back the next time you visit London. Many thanks. Jacqui & The Team at Blackfriars

15 november 2016 beoordeeld

Kamer lijkt op het eerste zicht in orde maar de gordijnen waren vuil, vast tapijt was niet proper, bed is doorgelegen. Kamers zijn wel stil, goede geluidsisolatie.
Ontbijt: tafel is niet volledig gedekt (er ontbreekt bestek), bestek is vuil (uit de afwasmachine), terwijl je aan het buffet bent, ruimen ze achter je rug je tafel al af terwijl je nog niet gedaan hebt met eten. Ontbijt buffet was wel lekker en veel keuze, fruit zag er niet zo vers uit. Croissants waren niet goed gebakken.
Aan de bar 's avonds moet je lang op je drankje wachten.
Pluspunt is ligging dichtbij de metro en in het centrum van Londen, dames aan de receptie zijn vriendelijk en behulpzaam.

• Verbleef: november 2016, reisde met vrienden
NovotelBlackfriars, Front Office Manager van Novotel London Blackfriars, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 november 2016

Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel London Blackfriars. I am really sorry that all the aspects of your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.
I am delighted to read your comment about our location and our reception team.
However I am extremely disappointed to read your comment about the cleanliness and the restaurant. I can ensure you that we will be taking the appropriate measures to address this issue and prevent future occurrence. This is not an experience we strive to provide to our customers.
Once Again, we appreciate your feedback, and I sincerely hope that you will give us the opportunity to welcome you back to the Novotel London Blackfriars.
Yours sincerely
Francois Zissel
Front Office Manager

7 oktober 2016 beoordeeld

• Verbleef: september 2016, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
NovotelBlackfriars, Guest Experience van Novotel London Blackfriars, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 oktober 2016

6 juli 2016 beoordeeld

Mooi hotel met ruime, mooie kamers. Typisch Engels ontbijt met een ruim aanbod. Zelfs op drukke momenten wordt alles snel bijgevuld. Dichtbij station Southwark, en op wandelafstand van de Thames en het Tate Modern museum. In het hotel bevindt zich ook de Jamboree Foodfest and Bar, waar het eten best lekker is. Het bed in de kamer is langer dan normaal, wat voor grote mensen een voordeel is. De gratis wifi werkte perfect.

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie
NovotelBlackfriars, Guest Relations van Novotel London Blackfriars, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 juli 2016

Thank you for taking the time to share your thoughts on your recent stay with us. We really appreciate your positive feedback and look forward to passing this onto the team.

We are pleased to see that you had an enjoyable stay and look forward to welcoming you back in the future.

Kind Regards,

Christine Brink