“Perfect verblijf tijdens heerlijk weekend Londen”
Beoordeling van Novotel London Blackfriars

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Novotel London Blackfriars
Beoordeeld als nr. 120 van 1.077 hotels in Londen
Eco-leadersNiveau Zilver
16 november 2017 beoordeeld

We kregen een heerlijke kamer op de achtste verdieping. Het hotel ligt op een paar minuten van de Southwark Metro met Tesco Supermarkt om de hoek. De kamer had een prettige, moderne indeling met koelkast, waterkoker en TV en werd elke dag keurig schoongemaakt. Zwembad was heel netjes, alleen de douche van de mannen was wat minder schoon.

• Verbleef: November, 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Novotel Hotels
NovotelBlackfriars, General Manager van Novotel London Blackfriars, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 november 2017

Bedankt voor uw review over uw verblijf bij ons en ik ben blij dat u over het algemeen van uw verblijf heeft genoten. Ik hoop dat we je snel weer kunnen verwelkomen. Erg bedankt. Jacqui McMillan - General Manager

29 mei 2017 beoordeeld

Het hotel is zeer degelijk: modern, proper, moderne en vriendelijke receptie. Het ontbijt: uitgebreid en lekker (maar op topmomenten zeer druk). De ligging is zeer goed, vlak bij het openbaar vervoer, maar te voet ben je op 30 minuten bijna overal.

• Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
NovotelBlackfriars, General Manager van Novotel London Blackfriars, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 mei 2017

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling, ik ben erg blij dat u uw verblijf met ons heeft genoten. Ontbijt is druk tijdens de halfeind, omdat we veel gezinnen hebben. Het spijt me hierover. We hopen u snel terug te mogen verwelkomen. Vriendelijke groeten. Jacqui McMillan - Algemeen Directeur

3 februari 2017 beoordeeld

Dit uitstekende hotel ligt vlak aan metro Southwark. De kamers zijn aangenaam en verzorgd en de kwaliteit van de bedden uitstekend. De badkamer is ruim en er is een prima inloop regendouche. Ook de geluidsisolatie van de kamers is perfect. Het zwembad en de fitness zijn leuke extra's. Het ontbijtbuffet is verzorgd en uitgebreid en ook voor lunch en diner zijn er lekkere gerechten te verkrijgen in het restaurant (jamboree foodfest & bar). Het restaurant is trouwens heel mooi ingericht en je waant je eventjes in exotische oorden. Alle medewerkers van het hotel zijn zeer vriendelijk en behulpzaam en perfectie is het streefdoel. Het hotel ligt op wandelafstand van Tate Modern (een aanrader voor kunstliefhebbers) en ook andere bezienswaardigheden zoals bv St Paul's Cathedral zijn gemakkelijk te voet te bereiken. Ook een wandeling langs de Thames behoort tot de mogelijkheden. Kortom zeker een aanrader

• Verbleef: Januari, 2017, reisde met een partner
NovotelBlackfriars, General Manager van Novotel London Blackfriars, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 februari 2017

Thank you so much for taking the time to write such a fantastic review about your stay with us. I am so pleased to read how well we looked after you, this is great! I really hope we can welcome you back the next time you visit London. Many thanks. Jacqui & The Team at Blackfriars

15 november 2016 beoordeeld

Kamer lijkt op het eerste zicht in orde maar de gordijnen waren vuil, vast tapijt was niet proper, bed is doorgelegen. Kamers zijn wel stil, goede geluidsisolatie.
Ontbijt: tafel is niet volledig gedekt (er ontbreekt bestek), bestek is vuil (uit de afwasmachine), terwijl je aan het buffet bent, ruimen ze achter je rug je tafel al af terwijl je nog niet gedaan hebt met eten. Ontbijt buffet was wel lekker en veel keuze, fruit zag er niet zo vers uit. Croissants waren niet goed gebakken.
Aan de bar 's avonds moet je lang op je drankje wachten.
Pluspunt is ligging dichtbij de metro en in het centrum van Londen, dames aan de receptie zijn vriendelijk en behulpzaam.

• Verbleef: November, 2016, reisde met vrienden
NovotelBlackfriars, Front Office Manager van Novotel London Blackfriars, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 november 2016

Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel London Blackfriars. I am really sorry that all the aspects of your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.
I am delighted to read your comment about our location and our reception team.
However I am extremely disappointed to read your comment about the cleanliness and the restaurant. I can ensure you that we will be taking the appropriate measures to address this issue and prevent future occurrence. This is not an experience we strive to provide to our customers.
Once Again, we appreciate your feedback, and I sincerely hope that you will give us the opportunity to welcome you back to the Novotel London Blackfriars.
Yours sincerely
Francois Zissel
Front Office Manager

7 oktober 2016 beoordeeld

• Verbleef: September, 2016, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
NovotelBlackfriars, Guest Experience van Novotel London Blackfriars, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 oktober 2016

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Londen bekeken
London Bridge
Novotel London Paddington
nr. 274 van 1.077 in Londen
2.560 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Novotel London Blackfriars geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Novotel London Blackfriars

Adres: 46 Blackfriars Road, Londen SE1 8NZ, Verenigd Koninkrijk
Telefoonnummer:
Locatie: Verenigd Koninkrijk > Verenigd Koninkrijk > Londen > London Bridge
Voorzieningen:
Bar/lounge Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 120 van 1.077 hotels in Londen
Prijsklasse: 138 € - 263 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Novotel London Blackfriars 4*
Aantal kamers: 182
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Accorhotels.com, Expedia, Hotels.com, Booking.com, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Novotel London Blackfriars met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?