270 US$
193 US$
  • Zwembad
  • Restaurant
The Lodge Hotel, Putney(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
194 US$
112 US$
  • Gratis parkeren
Ibis London City-Shoreditch(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
124 US$
108 US$
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 122 US$ per nacht.

The Tower(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
119 US$
113 US$
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 127 US$ per nacht.

Radisson Blu Edwardian Grafton Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
176 US$
137 US$
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 173 US$ per nacht.

Novotel London ExCeL(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
109 US$
97 US$
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 125 US$ per nacht.

291 US$
Montague Hotel
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 379 US$ per nacht.

330 US$
280 US$
  • Zwembad
237 US$
181 US$
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 214 US$ per nacht.

472 US$
421 US$
15 april 2017 beoordeeld

vlotte check-in, personeel vriendelijk. Bij ontbijt tekort aan alles, werd niet bijgevuld. 2e ontbijt veel beter. Ander personeel ? Nochtans werd er gevraagd om bij te vullen echter dit gebeurde niet.

• Verbleef: april 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Raphaella Y, Manager van Ibis London Shepherds Bush, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 april 2017

Hello 257krisd,

Thanks a lot for your comment, I will let my team about it!

Regarding the breakfast, be ensure that I will also share your feedback as we are taking really seriously the quality of service that we provide to our guest.

Thanks a lot for letting us know and giving us the opportunity to always progress.

We hope to see you again

Warm regards,

Laureen

10 januari 2017 beoordeeld

Het hotel ligt op minder dan 5 minuten lopen van het metrostation en minder dan 10 minuten lopen van een groot winkelcentrum.
Kamers waren prima, niet groot maar ook niet te klein. De badkamer is een soort kunststof cabine, maar was prima te gebruiken voor een paar dagen.
Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, toen we iets moesten printen en de printer in de lobby kapot was, werd het bij de receptie gratis uitgeprint voor ons.
Al met al is het een perfecte uitvalsbasis voor een citytrip.

• Verbleef: januari 2017, reisde met familie
Emilie D, Manager van Ibis London Shepherds Bush, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 januari 2017

Dear r123275

We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis London Shepherds Bush - Hammersmith.

I am glad that you have enjoyed our breakfast and our staff ! It is always a pleasure to help and assist our valued guests !

Thank you again for sharing your experience, and we hope to see you again !

Sincerely,

Best regards
Laureen Lebrun
Assistant General Manager

2 december 2016 beoordeeld

• Verbleef: november 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Emilie D, Manager van Ibis London Shepherds Bush, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 januari 2017

1 november 2016 beoordeeld

Dit Ibis hotel ligt op een steenworp van metrostation Shepherds Bush en het overground railstation en Westfield met zijn mooie winkels en restaurants. Het hotel is netjes en zakelijk met een redelijk ontbijtbuffet. Ligging in een rustige zijstraat heeft het hotel uitstekende bedden, keurige badkamer en goede wifi voorzieningen. Prima uitvalsbasis om Londen te ontdekken.

• Verbleef: februari 2016, reisde voor zaken
Emilie D, Manager van Ibis London Shepherds Bush, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 november 2016

Dear L_Pien,

Sincerely,

Best regards
Laureen Lebrun
Assistant General Manager

1 augustus 2016 beoordeeld

Goed: wifi, ontbijt en kwaliteit van de bedden.
Echt minder: waardeloze kamer toegangskaarten (elke avond kwamen we de kamers weer niet binnen), te kleine kamers en een onpersoonlijke benadering bij de receptie.

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Emilie D, General Manager van Ibis London Shepherds Bush, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 augustus 2016

Dear 130stephen,
Many thanks for sharing your feedbacks about your recent stay with us. I hope we will have the opportunity to welcome you back soon.
Many thanks and regards
Emilie Dengremont