Beoordeeld op 15 april 2017

vlotte check-in, personeel vriendelijk. Bij ontbijt tekort aan alles, werd niet bijgevuld. 2e ontbijt veel beter. Ander personeel ? Nochtans werd er gevraagd om bij te vullen echter dit gebeurde niet.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Raphaella Y, Manager van Ibis London Shepherds Bush, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 april 2017

Hello 257krisd,

Thanks a lot for your comment, I will let my team about it!

Regarding the breakfast, be ensure that I will also share your feedback as we are taking really seriously the quality of service that we provide to our guest.

Thanks a lot for letting us know and giving us the opportunity to always progress.

We hope to see you again

Warm regards,

Laureen

Beoordeeld op 10 januari 2017

Het hotel ligt op minder dan 5 minuten lopen van het metrostation en minder dan 10 minuten lopen van een groot winkelcentrum.
Kamers waren prima, niet groot maar ook niet te klein. De badkamer is een soort kunststof cabine, maar was prima te gebruiken voor een paar dagen.
Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, toen we iets moesten printen en de printer in de lobby kapot was, werd het bij de receptie gratis uitgeprint voor ons.
Al met al is het een perfecte uitvalsbasis voor een citytrip.

Datum van verblijf: januari 2017
Emilie D, Manager van Ibis London Shepherds Bush, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 januari 2017

Dear r123275

We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis London Shepherds Bush - Hammersmith.

I am glad that you have enjoyed our breakfast and our staff ! It is always a pleasure to help and assist our valued guests !

Thank you again for sharing your experience, and we hope to see you again !

Sincerely,

Best regards
Laureen Lebrun
Assistant General Manager

Beoordeeld op 2 december 2016

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Emilie D, Manager van Ibis London Shepherds Bush, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 januari 2017

Beoordeeld op 1 november 2016

Dit Ibis hotel ligt op een steenworp van metrostation Shepherds Bush en het overground railstation en Westfield met zijn mooie winkels en restaurants. Het hotel is netjes en zakelijk met een redelijk ontbijtbuffet. Ligging in een rustige zijstraat heeft het hotel uitstekende bedden, keurige badkamer en goede wifi voorzieningen. Prima uitvalsbasis om Londen te ontdekken.

Datum van verblijf: februari 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Emilie D, Manager van Ibis London Shepherds Bush, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 november 2016

Dear L_Pien,

Sincerely,

Best regards
Laureen Lebrun
Assistant General Manager

Beoordeeld op 1 augustus 2016

Goed: wifi, ontbijt en kwaliteit van de bedden.
Echt minder: waardeloze kamer toegangskaarten (elke avond kwamen we de kamers weer niet binnen), te kleine kamers en een onpersoonlijke benadering bij de receptie.

Datum van verblijf: juli 2016
Emilie D, General Manager van Ibis London Shepherds Bush, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2016

Dear 130stephen,
Many thanks for sharing your feedbacks about your recent stay with us. I hope we will have the opportunity to welcome you back soon.
Many thanks and regards
Emilie Dengremont