280 US$
201 US$
  • Zwembad
  • Restaurant
Ibis London City-Shoreditch(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
123 US$
  • Restaurant
Radisson Blu Edwardian Grafton Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
207 US$
164 US$
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 191 US$ per nacht.

The Lodge Hotel, Putney(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
181 US$
122 US$
  • Gratis parkeren
Point A Hotel, London Kings Cross St Pancras(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
112 US$
105 US$
Zie aanbieding
Novotel London ExCeL(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
107 US$
100 US$
  • Restaurant
The Tower(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
132 US$
423 US$
330 US$
299 US$
22 mei 2017 beoordeeld

Vriendelijk ontvangen door dame bij receptie ( naam Mariane?) met een heerlijk chocolade koek. Onze kamer was op de eerste etage, bij betreden van de kamer schrok ik wel.... een raam op 2 meter hoog, dus je kon niet naar buiten kijken. niet fijn. Volgende dag toch maar om andere kamer gevraagd. Dit verzoekk werd meteen ingewilligd . De 2e kamer was op de 5e etage met uitzicht op voorkant. Prima!
De bedden waren heerlijk, de kamer schoon. Wat ik jammer vond dat er geen koffie apparaat was, en geen minibar. Roomservice was goed! Al met al een prettig verblijf en zeker een aanrader voor mensen die niet midden in de stad willen zitten. We komen zeker terug.
met de DLR ben je met 25 minuten in Bank, maar je kan ook de bus nemen. ben je met 35 minuten bij westminister (gaat eventueel nog verder stad in). ging verbazend snel!

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Arshad K, Manager van DoubleTree by Hilton London Greenwich, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 mei 2017

Dear 1963anja,

Many thanks for your recommendation and we are glad to hear that team managed to find the room on a higher floor for you on the 2nd day. we do have mini bar and coffee machine facilities in our deluxe room, why not book our deluxe room on next occasion.
we look forward welcoming you at the hotel again.

Kind Regards,
Arshad Khan

15 mei 2017 beoordeeld

Vriendelijk onthaal in het ... Nederlands. Propere kamers, goede service, goed restaurant , the sky lounge viel tegen uitzicht ontgoochelt. Super ontbijt en vlotte bediening. Haardroger ontbrak, ook een wc-borstel. Het een stond
niet in verband met het andere

Verbleef: mei 2017
20 maart 2017 beoordeeld

Het voelt altijd aan als thuis komen.
Vriendelijk personeel en zeer behulpzaam. Hotel heeft ook een rustige ligging. Wat we super vinden.
We kijken uit naar onze 4de aankomst! Hopelijk tot zeer snel! We kijken er alvast naar uit.

• Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
16 december 2016 beoordeeld

De kamer was niet bijzonder proper en de voorzieningen beperken zich tot koffie/thee en een waterkoker. WiFi was redelijk. Restauratieve voorzieningen veel te duur in verhouding tot kwaliteit. Afstand tot city center redelijk groot als je met openbaar vervoer reist. Personeel is de Engelse taal niet bijzonder machtig. Voor London een goedkoop alternatief voor een kort verblijf.

• Verbleef: november 2016, reisde voor zaken
Arshad K, Manager van DoubleTree by Hilton London Greenwich, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 januari 2017

Dear Mentz001

I am sorry that we did not meet your expectations and that you found our location unsatisfactory. We strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us.
Thank you for taking the time to tell us about your stay with us at The Greenwich Hotel.

14 oktober 2016 beoordeeld

Het feit wil dat ik dit hotel helemaal niet heb uitgezocht, maar door de reisorganisatie, Hier ben ik de reisorganisatie erg dankbaar voor! Als alleen-reizende had ik verwacht een veredelde bezemkast te krijgen, waar geen frisse lucht doorheen zou waaien. Niets was minder waar! Ik kreeg een tweepersoonskamer, met heel veel ruimte om de bedden, en een zeer ruime badkamer. Geen bad- voor sommigen misschien een tegenvaller.
Je hoort geen verkeerslawaai, terwijl het hotel op nog geen vijftig meter van een drukke weg ligt. Het enige storende geluid, was het met enige regelmaat dichtvallen van de deur van mijn buren (schijnbaar laten alle hotelgasten, over de hele wereld, met alle liefde de deur dichtknallen, ik heb nog geen hotel getroffen waar het anders is).
Het ontbijt is uitstekend, en je kunt het helemaal naar wens samenstellen. Ik ben zelf elke ochtend gevallen voor de worstjes.
Er wordt helemaal niet bezuinigd op personeel, kreeg ik de indruk, want zowel in de ontbijtzaal als bij de receptie was er altijd iemand in staat je gelijk te helpen.
Over de mogelijkheden van vervoer naar het centrum hoef ik niet veel toe te voegen aan de andere recensenten, op het volgende na: als je met je oyster incheckt bij bijvoorbeeld Deptford Bridge, hoef je bij het overstappen op de tube op station Bank niet uit- en weer in te checken; de ritprijs wordt pas berekend op je eindstation. En koop, als je alleen gebruik maakt van DLR, tube en Overground, alsjeblieft geen dagkaart - met de oysterkaart reis je binnen zones 1 en 2 de hele dag voor 6P50.

• Verbleef: augustus 2016, reisde alleen
Arshad K, Manager van DoubleTree by Hilton London Greenwich, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 december 2016

Dear Noordborg,
We very much appreciate your comments regarding your stay at The Greenwich Hotel.
It is always a pleasure to receive positive feedback. I was glad to read your lovely comments about your room and our restaurant.
I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.