“Geweldige eerste ervaring bij DoubleTree by Hilton Greenwich”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
DoubleTree by Hilton London Greenwich
Beoordeeld als nr. 170 van 1.077 hotels in Londen
2 november 2017 beoordeeld

DoubleTree by Hilton Greenwich is vanuit London City Airport goed te bereiken met de DLR. De reistijd bedroeg ca. 35 minuten, daarna is het 5 minuten lopen naar het hotel. Bij ontvangst, kregen we een warme chocoladekoek als welkom snack :). Tot onze blijde verrassing mochten ook meteen inchecken omdat er een kamer beschikbaar was. De kamer was erg schoon, ruim genoeg (voor een Londense hotelkamer) en geluiddicht. Uitzicht was iets minder want we keken uit op een muur en de kussens waren wel erg zacht. Maar verder waren we tevreden met de facilteiten op de kamer. Het ontbijt was erg uitgebreid en lekker. Daarnaast was het leuk om de pannenkoekenmachine in de ontbijtruimte uit te proberen. Koffie en thee werd door de vriendelijke personeelsleden voor de gasten verzorgd. In de nabije omgeving van het hotel kun je 2 supermarkten vinden. Voor het shoppen en uitgaan is Greenwich wellicht niet de eerste keuze om te verblijven. Wij hebben echter een uiterst aangenaam verblijf gehad bij dit hotel.

Kamertip: Wij hadden een kamer op de eerste verdieping en keken uit op een muur. Wellicht heb je op hogere ver ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Oktober, 2017, reisde met vrienden
Arshad K, General Manager van DoubleTree by Hilton London Greenwich, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 november 2017

Dear Blackpink16

We are delighted your enjoyed your stay with us.

The hotel is ideally situated in Greenwich and offers a great location to visit the local attractions.

Kind regards

Rory

22 mei 2017 beoordeeld

Vriendelijk ontvangen door dame bij receptie ( naam Mariane?) met een heerlijk chocolade koek. Onze kamer was op de eerste etage, bij betreden van de kamer schrok ik wel.... een raam op 2 meter hoog, dus je kon niet naar buiten kijken. niet fijn. Volgende dag toch maar om andere kamer gevraagd. Dit verzoekk werd meteen ingewilligd . De 2e kamer was op de 5e etage met uitzicht op voorkant. Prima!
De bedden waren heerlijk, de kamer schoon. Wat ik jammer vond dat er geen koffie apparaat was, en geen minibar. Roomservice was goed! Al met al een prettig verblijf en zeker een aanrader voor mensen die niet midden in de stad willen zitten. We komen zeker terug.
met de DLR ben je met 25 minuten in Bank, maar je kan ook de bus nemen. ben je met 35 minuten bij westminister (gaat eventueel nog verder stad in). ging verbazend snel!

• Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
Arshad K, Manager van DoubleTree by Hilton London Greenwich, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 mei 2017

Dear 1963anja,

Many thanks for your recommendation and we are glad to hear that team managed to find the room on a higher floor for you on the 2nd day. we do have mini bar and coffee machine facilities in our deluxe room, why not book our deluxe room on next occasion.
we look forward welcoming you at the hotel again.

Kind Regards,
Arshad Khan

15 mei 2017 beoordeeld

Vriendelijk onthaal in het ... Nederlands. Propere kamers, goede service, goed restaurant , the sky lounge viel tegen uitzicht ontgoochelt. Super ontbijt en vlotte bediening. Haardroger ontbrak, ook een wc-borstel. Het een stond
niet in verband met het andere

Verbleef: Mei, 2017
20 maart 2017 beoordeeld

Het voelt altijd aan als thuis komen.
Vriendelijk personeel en zeer behulpzaam. Hotel heeft ook een rustige ligging. Wat we super vinden.
We kijken uit naar onze 4de aankomst! Hopelijk tot zeer snel! We kijken er alvast naar uit.

• Verbleef: Maart, 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
16 december 2016 beoordeeld

De kamer was niet bijzonder proper en de voorzieningen beperken zich tot koffie/thee en een waterkoker. WiFi was redelijk. Restauratieve voorzieningen veel te duur in verhouding tot kwaliteit. Afstand tot city center redelijk groot als je met openbaar vervoer reist. Personeel is de Engelse taal niet bijzonder machtig. Voor London een goedkoop alternatief voor een kort verblijf.

• Verbleef: November, 2016, reisde voor zaken
Arshad K, Manager van DoubleTree by Hilton London Greenwich, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 januari 2017

Dear Mentz001

I am sorry that we did not meet your expectations and that you found our location unsatisfactory. We strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us.
Thank you for taking the time to tell us about your stay with us at The Greenwich Hotel.

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Londen bekeken
The Westbridge Hotel
Novotel London Greenwich
nr. 255 van 1.077 in Londen
1.975 beoordelingen
Prijzen weergeven

In DoubleTree by Hilton London Greenwich geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over DoubleTree by Hilton London Greenwich

Adres: Catherine Grove, Londen SE10 8FR, Verenigd Koninkrijk (Voorheen Mercure London Greenwich)
Locatie: Verenigd Koninkrijk > Verenigd Koninkrijk > Londen
Voorzieningen:
Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 170 van 1.077 hotels in Londen
Prijsklasse: 75 € - 200 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — DoubleTree by Hilton London Greenwich 4*
Aantal kamers: 146
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Hilton EMEA, Booking.com, Hotels.com, Ctrip TA, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij DoubleTree by Hilton London Greenwich met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?