Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
DoubleTree by Hilton London Greenwich
Hotels in de buurt
183 US$
Booking.com
Zie aanbieding
Uitstekend 5/5
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Strand Palace Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
214 US$
199 US$
Booking.com
Zie aanbieding
Heel goed 4/5
  • Gratis wifi
  • Restaurant
The Belgrave(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
282 US$
231 US$
Agoda.com
Zie aanbieding
Uitstekend 4,5/5
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Bar/lounge
DoubleTree by Hilton Hotel London - Chelsea(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
208 US$
197 US$
Hotels.com
Zie aanbieding
Uitstekend 4,5/5
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
K+K Hotel George(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
264 US$
251 US$
Agoda.com
Zie aanbieding
Uitstekend 4,5/5
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
211 US$
205 US$
CrownePlaza.com
Zie aanbieding
Uitstekend 4,5/5
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
195 US$
176 US$
Expedia.com
Zie aanbieding
Goed 3,5/5
  • Restaurant
  • Roomservice
The Arch London(Londen)
412 US$
315 US$
Agoda.com
Zie aanbieding
Uitstekend 5/5
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
190 US$
Travelocity
Zie aanbieding
Heel goed 4/5
Certificaat van uitmuntendheid
  • Zwembad
  • Restaurant
Hotel 41(Londen)
1.266 US$
Orbitz.com
Zie aanbieding
Uitstekend 5/5
  • Gratis wifi
  • Roomservice
Beoordelingen (1.912)
Beoordelingen filteren
1.912 resultaten
Waardering van reizigers
1.032
607
162
74
37
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.032
607
162
74
37
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenAlle talen
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.912 beoordelingen
22 mei 2017 beoordeeld

Vriendelijk ontvangen door dame bij receptie ( naam Mariane?) met een heerlijk chocolade koek. Onze kamer was op de eerste etage, bij betreden van de kamer schrok ik wel.... een raam op 2 meter hoog, dus je kon niet naar buiten kijken. niet fijn. Volgende dag toch maar om andere kamer gevraagd. Dit verzoekk werd meteen ingewilligd . De 2e kamer was op de 5e etage met uitzicht op voorkant. Prima!
De bedden waren heerlijk, de kamer schoon. Wat ik jammer vond dat er geen koffie apparaat was, en geen minibar. Roomservice was goed! Al met al een prettig verblijf en zeker een aanrader voor mensen die niet midden in de stad willen zitten. We komen zeker terug.
met de DLR ben je met 25 minuten in Bank, maar je kan ook de bus nemen. ben je met 35 minuten bij westminister (gaat eventueel nog verder stad in). ging verbazend snel!

  • Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank 1963anja
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Arshad K, Manager van DoubleTree by Hilton London Greenwich, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 mei 2017
Google-vertaling

Dear 1963anja,

Many thanks for your recommendation and we are glad to hear that team managed to find the room on a higher floor for you on the 2nd day. we do have mini bar and coffee machine facilities in our deluxe room, why not book our deluxe room on next occasion.
we look forward welcoming you at the hotel again.

Kind Regards,
Arshad Khan

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
15 mei 2017 beoordeeld

Vriendelijk onthaal in het ... Nederlands. Propere kamers, goede service, goed restaurant , the sky lounge viel tegen uitzicht ontgoochelt. Super ontbijt en vlotte bediening. Haardroger ontbrak, ook een wc-borstel. Het een stond
niet in verband met het andere

Verbleef: Mei, 2017
Bedank Carl C
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
20 maart 2017 beoordeeld

Het voelt altijd aan als thuis komen.
Vriendelijk personeel en zeer behulpzaam. Hotel heeft ook een rustige ligging. Wat we super vinden.
We kijken uit naar onze 4de aankomst! Hopelijk tot zeer snel! We kijken er alvast naar uit.

  • Verbleef: Maart, 2017, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Bedank sarahkW8211ZR
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
16 december 2016 beoordeeld

De kamer was niet bijzonder proper en de voorzieningen beperken zich tot koffie/thee en een waterkoker. WiFi was redelijk. Restauratieve voorzieningen veel te duur in verhouding tot kwaliteit. Afstand tot city center redelijk groot als je met openbaar vervoer reist. Personeel is de Engelse taal niet bijzonder machtig. Voor London een goedkoop alternatief voor een kort verblijf.

  • Verbleef: November, 2016, reisde voor zaken
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank mentz001
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Arshad K, Manager van DoubleTree by Hilton London Greenwich, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 januari 2017
Google-vertaling

Dear Mentz001

I am sorry that we did not meet your expectations and that you found our location unsatisfactory. We strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us.
Thank you for taking the time to tell us about your stay with us at The Greenwich Hotel.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
14 oktober 2016 beoordeeld

Het feit wil dat ik dit hotel helemaal niet heb uitgezocht, maar door de reisorganisatie, Hier ben ik de reisorganisatie erg dankbaar voor! Als alleen-reizende had ik verwacht een veredelde bezemkast te krijgen, waar geen frisse lucht doorheen zou waaien. Niets was minder waar! Ik kreeg een tweepersoonskamer, met heel veel ruimte om de bedden, en een zeer ruime badkamer. Geen bad- voor sommigen misschien een tegenvaller.
Je hoort geen verkeerslawaai, terwijl het hotel op nog geen vijftig meter van een drukke weg ligt. Het enige storende geluid, was het met enige regelmaat dichtvallen van de deur van mijn buren (schijnbaar laten alle hotelgasten, over de hele wereld, met alle liefde de deur dichtknallen, ik heb nog geen hotel getroffen waar het anders is).
Het ontbijt is uitstekend, en je kunt het helemaal naar wens samenstellen. Ik ben zelf elke ochtend gevallen voor de worstjes.
Er wordt helemaal niet bezuinigd op personeel, kreeg ik de indruk, want zowel in de ontbijtzaal als bij de receptie was er altijd iemand in staat je gelijk te helpen.
Over de mogelijkheden van vervoer naar het centrum hoef ik niet veel toe te voegen aan de andere recensenten, op het volgende na: als je met je oyster incheckt bij bijvoorbeeld Deptford Bridge, hoef je bij het overstappen op de tube op station Bank niet uit- en weer in te checken; de ritprijs wordt pas berekend op je eindstation. En koop, als je alleen gebruik maakt van DLR, tube en Overground, alsjeblieft geen dagkaart - met de oysterkaart reis je binnen zones 1 en 2 de hele dag voor 6P50.

  • Verbleef: Augustus, 2016, reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank noordborg
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Arshad K, Manager van DoubleTree by Hilton London Greenwich, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 december 2016
Google-vertaling

Dear Noordborg,
We very much appreciate your comments regarding your stay at The Greenwich Hotel.
It is always a pleasure to receive positive feedback. I was glad to read your lovely comments about your room and our restaurant.
I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken