“Lekker eten in het casino”
Beoordeling van Heliot Steak House

Heliot Steak House
Geclassificeerd als nr. 259 van 25.457 Restaurants in Londen
Geschikt voor: Barscene
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Soho
12 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In 1e instantie konden we het restaurant niet vinden, bleek het in het casino gelegen te zijn, eten top, diverse arrangementen beschikbaar in combinatie met het casino, ober luisterde niet echt goed naar onze wensen, maar de kwaliteit was gewoon goed.

11 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en super goede professionele bediening.
Prijs kwaliteit is in orde. En raad een ieder aan hier een keer een heerlijke Steak te eten.

11 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant bevindt zich in het casino Hippodrome op Leicester Square. Een geweldig mooi pand met een fantastisch geschiedenis. Gebouwd als circus voor acts met o.a. nijlpaarden en olifanten, maar waar ook Houdini zijn kunsten vertoonde en Charlie Chaplin optrad. Daarna nog jazzclub geweest en in de jaren '80 (dacht ik) een wereldberoemde discotheek. Maar nu casino met restaurant met een fantastisch ribeye op de kaart. Mooi vlees en uitstekend bereid. £21 voor 350 gram is prima te doen. Zeker voor deze kwaliteit. Komt verder overigens alleen saus naar keuze bij. Maar ook, wat een prettig en vriendelijk personeel. En niet alleen in het restaurant.

7 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Boven het casino ligt dit pareltje van een steak restaurant. Begrijpelijk dat ze prijzen hebben gewonnen want het vlees is van uitzonderlijke kwaliteit. Ik ben vaak niet van het rode vlees maar de kwaliteit was zo goed dat ik er van heb genoten. De saus was ook perfect. Bediening is zeer vriendelijk. Ambiance is goed met fijne achtergrond muziek en een donkere ruimte die de sfeer ten goede komt.
Het is redelijk prijzig vooral gezien je naast je steak de rest moet bijbestellen (groente, friet) maar wel elke euro waard.

19 april 2017 beoordeeld

Wij waren hier op een zaterdagavond en hadden niet gereserveerd. Na ons te melden bij de ingang van het restaurant (op de 1e verdieping in het casino), werd ons gevraagd na 15 minuten terug te komen. Vervolgens nog eens +-15 minuten gewacht en toen kwam er een tafel vrij. Dit was opzich goed geregeld. Het eten was zeker het wachten waard. De voorgerechten waren erg smaakvol en de steak was super in alle opzichten. De luide clubmuziek die uit de speakers kwam in het restaurant nodigde niet uit om nog te blijven voor een nagerecht. Op dit minpuntje na zeer aan te bevelen. Niet duur voor een goede steak, maar ook niet goedkoop.

Reizigers die Heliot Steak House bekeken, bekeken ook

In Heliot Steak House geweest? Deel je ervaringen!