Premier Inn London Blackfriars (Fleet Street) Hotel
204 US$
170 US$
CrownePlaza.com
  • Restaurant
Apex Temple Court Hotel(Londen)
212 US$
198 US$
  • Restaurant
The Tower(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
136 US$
  • Restaurant
Park Plaza London Riverbank(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
199 US$
155 US$
  • Restaurant
Rafayel on the Left Bank - Hotel & Spa(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
194 US$
151 US$
254 US$
224 US$
galahotels.com
FilterenAlle talen
13 februari 2017 beoordeeld

het hotel is schoon, alleen s'nachts wat last van lawaai op de hal. het is een basic hotel maar voor een korte overnachting dicht bij de city prima. de kamers zijn sfeerloos, maar ook de hal en het restaurant zijn redelijk troosteloos. de prijs is echter ook fors lager dan andere hotels in Londen.

• Verbleef: Februari, 2017, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met premierinn.com
12 januari 2017 beoordeeld

Tijdens de kerstdagen een geweldig verblijf gehad in de Premier Inn Blackfriars.
We hadden met onze twee dochters van 7 en 10 een familie kamer. De kamer zag er prima uit, mooi gerenoveerd, ruim genoeg voor 4, van alle gemakken voorzien en bovendien keurig schoon.

Het ontvangst was vriendelijk, we werden keurig geholpen want je kan er ook digitaal inchecken.

We hadden inclusief ontbijt welke in buffetvorm was. Uitgebreid genoeg met zowel de mogelijkheid voor een engels ontbijt met ei, bacon worstjes en witte bonen maar ook croissants, brood, pannenkoeken, koffiebroodjes, etc. Het beleg is minder dan je gewent bent maar zeker niet te weinig. Er is bijvoorbeeld geen kaas of vleeswaren maar wel diverse soorten jam, pasta, diverse musli, yoghurt. Koffie/thee prima maar ook chocolademelk die je zelf kon maken, smoothie, jus d'orange, appelsap.

Vanuit het hotel zit je dichtbij de metro die continu af en aanrijden richting de diverse verbindingen. Het hotel ligt centraal. De tower bridge, big ben etc zijn zelfs op loopafstand (dit was ideaal omdat er 1ste kerstdag geen openbaar vervoer rijd).

Wij en de kinderen zijn erg enthousiast en komen zeker in het voorjaar terug.

• Verbleef: December, 2016, reisde met familie
11 januari 2017 beoordeeld

Happy to stay at London blackfriars !!!
Zeer vreindelijk personeel
Kamer was steeds netjes
Ontbijt was vrij uitgebreid.
Op de deur van de gang was een toeganspasje nodig, dit was soms vervelend omdat we met vier personen waren.

• Verbleef: Januari, 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met premierinn.com
7 januari 2017 beoordeeld

Afgelopen december met een grote groep dit hotel bezocht.

De kamer zijn standaard maar comfortabel ingericht. De bedden waren prima en de kamer was schoon en netjes. Ook de badkamer (met ligbad + douche combinatie) was prima.

Na een rustige nacht slapen konden we ons tegoed doen aan het bijgeboekte ontbijt. Dit ontbijt was zeer uitgebreid met de bekkende eieren, spek, croissants, chocoladebroodjes en ga zo maar door.

Enig nadeel aan dit uitgebreide buffet was dat, vermoedelijk omdat het hotel volgeboekt was, erg erg lange rijen stonden om bij dit buffet te geraken. De oorzaak hier van was ook direct duidelijk: Het personeel vult de lege producten in het buffet (te) langzaam bij, waardoor grote groepen mensen blijven wachten op deze producten.

Over het algemeen een prima hotel en een geslaagd verblijf.

• Verbleef: December, 2016, reisde voor zaken
14 december 2016 beoordeeld

Het hotel is goed gelegen in een rustig deel van de stad. Van hieruit kan je mooie wandelingen maken langs de Theems. vlakbij zijn de mooie tuinen van inner en midle temple. St Pauls is op wandelafstand. Het openbaar vervoer is vlakbij.

Verbleef: September, 2016