“Goede locatie, prima accomodatie en schappelijke prijs”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
Premier Inn London Blackfriars (Fleet Street) Hotel
Beoordeeld als nr. 167 van 1.077 hotels in Londen
11 oktober 2017 beoordeeld

Op advies van relatie deze locatie geboekt. De prijs is voor Londense begrippen niet hoog waardoor de verwachtingen niet hoog was. Dit is in positieve zijn zeer meegevallen.
De locatie is goed gelegen, vlakbij metro en de Theems. In de mee ING voldoende eetgelegenheid. St.Paul’s Cathedral is vlakbij.
De entree is netjes en verzorgd. De kamers zijn prima: goed bed, bureau, tv (met veel zenders), haardroger, eigen douche-/toiletruimte. Er is echter geen minibar en kluisje. De douchecabine is niet ruim maar volstaat.
Het ontbijt is niet erg uitgebreid maar zowel gericht op Britten als gasten vanuit andere landen.
Prijs/kwaliteit is ruim voldoende.

Kamertip: Neem kamer op eerste verdieping of hoger
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Oktober, 2017, reisde voor zaken

13 februari 2017 beoordeeld

het hotel is schoon, alleen s'nachts wat last van lawaai op de hal. het is een basic hotel maar voor een korte overnachting dicht bij de city prima. de kamers zijn sfeerloos, maar ook de hal en het restaurant zijn redelijk troosteloos. de prijs is echter ook fors lager dan andere hotels in Londen.

• Verbleef: Februari, 2017, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met premierinn.com
12 januari 2017 beoordeeld

Tijdens de kerstdagen een geweldig verblijf gehad in de Premier Inn Blackfriars.
We hadden met onze twee dochters van 7 en 10 een familie kamer. De kamer zag er prima uit, mooi gerenoveerd, ruim genoeg voor 4, van alle gemakken voorzien en bovendien keurig schoon.

Het ontvangst was vriendelijk, we werden keurig geholpen want je kan er ook digitaal inchecken.

We hadden inclusief ontbijt welke in buffetvorm was. Uitgebreid genoeg met zowel de mogelijkheid voor een engels ontbijt met ei, bacon worstjes en witte bonen maar ook croissants, brood, pannenkoeken, koffiebroodjes, etc. Het beleg is minder dan je gewent bent maar zeker niet te weinig. Er is bijvoorbeeld geen kaas of vleeswaren maar wel diverse soorten jam, pasta, diverse musli, yoghurt. Koffie/thee prima maar ook chocolademelk die je zelf kon maken, smoothie, jus d'orange, appelsap.

Vanuit het hotel zit je dichtbij de metro die continu af en aanrijden richting de diverse verbindingen. Het hotel ligt centraal. De tower bridge, big ben etc zijn zelfs op loopafstand (dit was ideaal omdat er 1ste kerstdag geen openbaar vervoer rijd).

Wij en de kinderen zijn erg enthousiast en komen zeker in het voorjaar terug.

• Verbleef: December, 2016, reisde met familie
11 januari 2017 beoordeeld

Happy to stay at London blackfriars !!!
Zeer vreindelijk personeel
Kamer was steeds netjes
Ontbijt was vrij uitgebreid.
Op de deur van de gang was een toeganspasje nodig, dit was soms vervelend omdat we met vier personen waren.

• Verbleef: Januari, 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met premierinn.com
7 januari 2017 beoordeeld

Afgelopen december met een grote groep dit hotel bezocht.

De kamer zijn standaard maar comfortabel ingericht. De bedden waren prima en de kamer was schoon en netjes. Ook de badkamer (met ligbad + douche combinatie) was prima.

Na een rustige nacht slapen konden we ons tegoed doen aan het bijgeboekte ontbijt. Dit ontbijt was zeer uitgebreid met de bekkende eieren, spek, croissants, chocoladebroodjes en ga zo maar door.

Enig nadeel aan dit uitgebreide buffet was dat, vermoedelijk omdat het hotel volgeboekt was, erg erg lange rijen stonden om bij dit buffet te geraken. De oorzaak hier van was ook direct duidelijk: Het personeel vult de lege producten in het buffet (te) langzaam bij, waardoor grote groepen mensen blijven wachten op deze producten.

Over het algemeen een prima hotel en een geslaagd verblijf.

• Verbleef: December, 2016, reisde voor zaken
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Londen bekeken
Club Quarters Hotel St. Paul's
Premier Inn London Bank (Tower) Hotel
Southbank
Premier Inn London County Hall Hotel
Prijzen weergeven

In Premier Inn London Blackfriars (Fleet Street) Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Premier Inn London Blackfriars (Fleet Street) Hotel

Adres: 1-2 Dorset Rise, Londen EC4Y 8EN, Verenigd Koninkrijk
Telefoonnummer:
Locatie: Verenigd Koninkrijk > Verenigd Koninkrijk > Londen > City of London
Voorzieningen:
Bar/lounge Restaurant Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 167 van 1.077 hotels in Londen
Prijsklasse: 93 € - 189 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Premier Inn London Blackfriars (Fleet Street) Hotel 3*
Aantal kamers: 310
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij Premier Inn London Blackfriars (Fleet Street) Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?