“Lovely staying at the Premier Inn”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
Premier Inn London Blackfriars (Fleet Street) Hotel
Beoordeeld als nr. 168 van 1.077 hotels in Londen
12 januari 2017 beoordeeld

Tijdens de kerstdagen een geweldig verblijf gehad in de Premier Inn Blackfriars.
We hadden met onze twee dochters van 7 en 10 een familie kamer. De kamer zag er prima uit, mooi gerenoveerd, ruim genoeg voor 4, van alle gemakken voorzien en bovendien keurig schoon.

Het ontvangst was vriendelijk, we werden keurig geholpen want je kan er ook digitaal inchecken.

We hadden inclusief ontbijt welke in buffetvorm was. Uitgebreid genoeg met zowel de mogelijkheid voor een engels ontbijt met ei, bacon worstjes en witte bonen maar ook croissants, brood, pannenkoeken, koffiebroodjes, etc. Het beleg is minder dan je gewent bent maar zeker niet te weinig. Er is bijvoorbeeld geen kaas of vleeswaren maar wel diverse soorten jam, pasta, diverse musli, yoghurt. Koffie/thee prima maar ook chocolademelk die je zelf kon maken, smoothie, jus d'orange, appelsap.

Vanuit het hotel zit je dichtbij de metro die continu af en aanrijden richting de diverse verbindingen. Het hotel ligt centraal. De tower bridge, big ben etc zijn zelfs op loopafstand (dit was ideaal omdat er 1ste kerstdag geen openbaar vervoer rijd).

Wij en de kinderen zijn erg enthousiast en komen zeker in het voorjaar terug.

• Verbleef: December, 2016, reisde met familie

11 januari 2017 beoordeeld

Happy to stay at London blackfriars !!!
Zeer vreindelijk personeel
Kamer was steeds netjes
Ontbijt was vrij uitgebreid.
Op de deur van de gang was een toeganspasje nodig, dit was soms vervelend omdat we met vier personen waren.

• Verbleef: Januari, 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met premierinn.com
7 januari 2017 beoordeeld

Afgelopen december met een grote groep dit hotel bezocht.

De kamer zijn standaard maar comfortabel ingericht. De bedden waren prima en de kamer was schoon en netjes. Ook de badkamer (met ligbad + douche combinatie) was prima.

Na een rustige nacht slapen konden we ons tegoed doen aan het bijgeboekte ontbijt. Dit ontbijt was zeer uitgebreid met de bekkende eieren, spek, croissants, chocoladebroodjes en ga zo maar door.

Enig nadeel aan dit uitgebreide buffet was dat, vermoedelijk omdat het hotel volgeboekt was, erg erg lange rijen stonden om bij dit buffet te geraken. De oorzaak hier van was ook direct duidelijk: Het personeel vult de lege producten in het buffet (te) langzaam bij, waardoor grote groepen mensen blijven wachten op deze producten.

Over het algemeen een prima hotel en een geslaagd verblijf.

• Verbleef: December, 2016, reisde voor zaken
14 december 2016 beoordeeld

Het hotel is goed gelegen in een rustig deel van de stad. Van hieruit kan je mooie wandelingen maken langs de Theems. vlakbij zijn de mooie tuinen van inner en midle temple. St Pauls is op wandelafstand. Het openbaar vervoer is vlakbij.

Verbleef: September, 2016
7 november 2016 beoordeeld

Goed en verzorgd hotel, met zeer vriendelijk personeel.
Zeer lekker en uitgebreid engeld ontbijt.
Wel ontbrak kaas en koude charcuterie.
Zeer lange wachtrijen aan buffet.
Te weinig en bekwaam Bar-personeel.
Kamers super en heel verzorgd en ruim.
Zeer dicht van Underground, maar op zaterdag en zondag is bijna alles in de buurt gesloten!!!

• Verbleef: November, 2016, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Londen bekeken
Club Quarters Hotel St. Paul's
Premier Inn London Bank (Tower) Hotel
Southbank
Premier Inn London County Hall Hotel
Prijzen weergeven

In Premier Inn London Blackfriars (Fleet Street) Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Premier Inn London Blackfriars (Fleet Street) Hotel

Adres: 1-2 Dorset Rise, Londen EC4Y 8EN, Verenigd Koninkrijk
Telefoonnummer:
Locatie: Verenigd Koninkrijk > Verenigd Koninkrijk > Londen > City of London
Voorzieningen:
Bar/lounge Restaurant Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 168 van 1.077 hotels in Londen
Prijsklasse: 94 € - 190 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Premier Inn London Blackfriars (Fleet Street) Hotel 3*
Aantal kamers: 310
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij Premier Inn London Blackfriars (Fleet Street) Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?