12 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Westbridge Hotel is een prima hotel voor een lang weekeinde Londen. De ligging is uitstekend:
- op 3 minuten (200 meter) lopen van DLR-metrostation Stratford High Street, dus in een kwartier te bereiken vanaf
London City Airport!
- op 7 minuten (700 meter) lopen van central line metrostation Stratford, dus op 20 minuten reisafstand van diverse
bezoenswaardigheden in hartje Londen!
- op 10 minuten lopen van het grootste winkelcentrum van Europa, Westfield (achter metrostation Stratford).

De prijs voor een overnachting was zeer redelijk (ca. € 135,- per nacht, incl. ontbijt). Zeer schone, fris ogende moderne kamers, met goede bedden. Rustig, geen last gehad van buitengeluiden.

Personeel, van diverse westeuropese nationaliteiten, spreekt goed engels en is buitengewoon klantvriendelijk. Voorbeelden:
- op aanvraag boden zij ons enkele adapters, die wij vergeten hadden mee te nemen.
- op aanvraag boekten zij een tafel bij restaurant Nopi in Soho (Ottolenghi).
- op de verjaardag van mijn vrouw hebben zij onze kamer versierd met ballonnen en gaven zij haar een attente
verjaardagskaart.

Het hotel beschikt over een rustige binnenplaats met gezellige zitjes om iets te drinken of om te lezen. Wij hebben hier eenmaal ook ontbeten.

Kortom: uitstekend hotel met een prima prijs-kwaliteit verhouding. Boek dus geen dure hotels met slechte voorzieningen in het centrum van Londen, maar kies voor The Westbridge!

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
8 mei 2017 beoordeeld

Locatie is prima, wel uit het centrum, maar vlakbij metro en bussen dus daardoor is alles goed bereikbaar. Naast metro een groot nieuw winkelcentrum Westfield. Opkomende wijk. Zeer vriendelijke medewerkers. Ontbijt prima, mogelijkheid voor Engels of Continental.

• Verbleef: mei 2017, reisde met vrienden
19 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

goed hotel, perfect gelegen bij metrostation. 3 minuten lopen naar metrolijn om in 16 minuten bij london city airport te komen. 5 minuten lopen naar de cental lijn. vandaaruit kun je overal in korte tijd komen
Hotel ziet er heel netjes uit. Ontbijt is goed en uitgebreid. Aardig en behulpzaam personeel. Prima prijs kwaliteit verhouding.

Verbleef: december 2016, reisde met een partner
2 december 2016 beoordeeld

vriendelijk behulpzaam, zal misschien volgende keer zelfde hotel boeken wat ik normaal nooit doe.We hebben een keer daar van het avondeten genoten. Was eenvoudig maar goed.In de buurt is een mega winkelcentrum en daar zijn verschillende horecazaken.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
5 juli 2016 beoordeeld

fantastisch
heel aardig en hulpvaardig personeel, ontbijt en diner erg lekker.
kamer en badkamer goed schoon. Elke dag schone handdoeken en er werd elke dag schoongemaakt Bedden lagen heerlijk.
als we ooit weer naar londen gaan komen we beslist terug .
Bedden lagen heerlijk.

• Verbleef: juni 2016, reisde met familie