“Prijs kwaliteit, Top”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
The Westbridge Hotel
Beoordeeld als nr. 98 van 1.077 hotels in Londen
2 december 2017 beoordeeld

Prima hotel,
Reeds drie keer geweest.
Wel een beetje uit het centrum maar wel in de buurt van de centrum metrolijn.
Je bent op 20 minuten van St pancreas international station in het hotel.
En eveneens op 20 minuten in hartje centrum Londen.
De kamers zijn zeer comfortabel en mooi.
Het uitgebreide ontbijt voor 12,5£/pers is echt top!
Vlak in de buurt vind je het groot shoppingcenter Westfield
Let wel op dit betreft een halal hotel, maar dit is zeker geen reden om het niet te boeken.
Pubs op een paar honderd meter.
Zelf hebben wij geboekt via Priceline 100€ voor een twee persoons kamer.

Kamertip: Via Priceline boeken
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: November, 2017, reisde met vrienden

12 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Westbridge Hotel is een prima hotel voor een lang weekeinde Londen. De ligging is uitstekend:
- op 3 minuten (200 meter) lopen van DLR-metrostation Stratford High Street, dus in een kwartier te bereiken vanaf
London City Airport!
- op 7 minuten (700 meter) lopen van central line metrostation Stratford, dus op 20 minuten reisafstand van diverse
bezoenswaardigheden in hartje Londen!
- op 10 minuten lopen van het grootste winkelcentrum van Europa, Westfield (achter metrostation Stratford).

De prijs voor een overnachting was zeer redelijk (ca. € 135,- per nacht, incl. ontbijt). Zeer schone, fris ogende moderne kamers, met goede bedden. Rustig, geen last gehad van buitengeluiden.

Personeel, van diverse westeuropese nationaliteiten, spreekt goed engels en is buitengewoon klantvriendelijk. Voorbeelden:
- op aanvraag boden zij ons enkele adapters, die wij vergeten hadden mee te nemen.
- op aanvraag boekten zij een tafel bij restaurant Nopi in Soho (Ottolenghi).
- op de verjaardag van mijn vrouw hebben zij onze kamer versierd met ballonnen en gaven zij haar een attente
verjaardagskaart.

Het hotel beschikt over een rustige binnenplaats met gezellige zitjes om iets te drinken of om te lezen. Wij hebben hier eenmaal ook ontbeten.

Kortom: uitstekend hotel met een prima prijs-kwaliteit verhouding. Boek dus geen dure hotels met slechte voorzieningen in het centrum van Londen, maar kies voor The Westbridge!

Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner
8 mei 2017 beoordeeld

Locatie is prima, wel uit het centrum, maar vlakbij metro en bussen dus daardoor is alles goed bereikbaar. Naast metro een groot nieuw winkelcentrum Westfield. Opkomende wijk. Zeer vriendelijke medewerkers. Ontbijt prima, mogelijkheid voor Engels of Continental.

• Verbleef: Mei, 2017, reisde met vrienden
19 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

goed hotel, perfect gelegen bij metrostation. 3 minuten lopen naar metrolijn om in 16 minuten bij london city airport te komen. 5 minuten lopen naar de cental lijn. vandaaruit kun je overal in korte tijd komen
Hotel ziet er heel netjes uit. Ontbijt is goed en uitgebreid. Aardig en behulpzaam personeel. Prima prijs kwaliteit verhouding.

Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
2 december 2016 beoordeeld

vriendelijk behulpzaam, zal misschien volgende keer zelfde hotel boeken wat ik normaal nooit doe.We hebben een keer daar van het avondeten genoten. Was eenvoudig maar goed.In de buurt is een mega winkelcentrum en daar zijn verschillende horecazaken.

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Londen bekeken
Whitechapel
3.882 beoordelingen
South Kensington
Park Grand London Kensington
Prijzen weergeven

In The Westbridge Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over The Westbridge Hotel

Adres: 335 - 337 High Street, Londen E15 2TF, Verenigd Koninkrijk
Telefoonnummer:
Locatie: Verenigd Koninkrijk > Verenigd Koninkrijk > Londen
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 98 van 1.077 hotels in Londen
Prijsklasse: 67 € - 152 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — The Westbridge Hotel 4*
Aantal kamers: 80
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Ctrip TA, Agoda, Hotels.com, TripOnline SA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij The Westbridge Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?