8 mei 2017 beoordeeld

Locatie is prima, wel uit het centrum, maar vlakbij metro en bussen dus daardoor is alles goed bereikbaar. Naast metro een groot nieuw winkelcentrum Westfield. Opkomende wijk. Zeer vriendelijke medewerkers. Ontbijt prima, mogelijkheid voor Engels of Continental.

• Verbleef: mei 2017, reisde met vrienden
19 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

goed hotel, perfect gelegen bij metrostation. 3 minuten lopen naar metrolijn om in 16 minuten bij london city airport te komen. 5 minuten lopen naar de cental lijn. vandaaruit kun je overal in korte tijd komen
Hotel ziet er heel netjes uit. Ontbijt is goed en uitgebreid. Aardig en behulpzaam personeel. Prima prijs kwaliteit verhouding.

Verbleef: december 2016, reisde met een partner
2 december 2016 beoordeeld

vriendelijk behulpzaam, zal misschien volgende keer zelfde hotel boeken wat ik normaal nooit doe.We hebben een keer daar van het avondeten genoten. Was eenvoudig maar goed.In de buurt is een mega winkelcentrum en daar zijn verschillende horecazaken.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
5 juli 2016 beoordeeld

fantastisch
heel aardig en hulpvaardig personeel, ontbijt en diner erg lekker.
kamer en badkamer goed schoon. Elke dag schone handdoeken en er werd elke dag schoongemaakt Bedden lagen heerlijk.
als we ooit weer naar londen gaan komen we beslist terug .
Bedden lagen heerlijk.

• Verbleef: juni 2016, reisde met familie
Bedank Willie / Zan-zo... Z
31 maart 2016 beoordeeld

Prima hotel in een wijk die aan het moderniseren is.
Achter een eenvoudige gevel schuilt een modern, schoon en goed onderhouden interieur met moderne kamers met nette en uitgebreide sanitaire voorzieningen.
Personeel is behulpzaam en vriendelijk.
Bij een volgend verblijf in Londen zal dit zeker onze eerste keuze zijn.
Prima prijs-kwaliteit verhouding

• Verbleef: maart 2016, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com