Point A Hotel, London Paddington
Strand Palace Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
215 US$
197 US$
302 US$
276 US$
Hilton
  • Zwembad
DoubleTree by Hilton London - Westminster(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
258 US$
234 US$
  • Restaurant
Hampton by Hilton London Waterloo(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
253 US$
229 US$
242 US$
Rubens Hotel
  • Restaurant
Park Grand London Kensington(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
203 US$
184 US$
  • Restaurant
London House Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
158 US$
131 US$
Travelocity
475 US$
Travelocity
  • Zwembad
FilterenAlle talen
5 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is erg basic. De kamer is klein en je moet voor alles bijbetalen: het opslaan van je tas, eerder inchecken, tv, WiFi, een kluisje, schone handdoeken en als je wil dat je kamer iedere dag schoongemaakt wordt. De bedden waren erg hard en we voelden de spiralen. Groot pluspunt van het hotel was de locatie. Het ligt dicht bij paddington station en edgeware road metrostation. Ook was de kamer erg schoon.

Verbleef: Maart, 2017, reisde met een partner
ColinBurducea, General Manager van Point A Hotel, London Paddington, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 maart 2017

Beste gast,

Bedankt voor je reacties.

We hebben niet omgedoopt en we zullen niet betalen voor extra's meer nodig. Ik hoop dat dit komt als een pluspunt voor al onze gasten.

We verheugen ons op uw komst!

3 december 2016 beoordeeld

Leuk hotel in Paddington, zeer centraal gelegen. Hotel kamer was klein maar erg schoon. Personeel zeer aardig, Marius & Marina *5. Prima hotel zeker aan te raden als je vanuit paddington Station London wilt verkennen.

Kamertip: kamer 213 alle kamer zijn goed
  • Verbleef: November, 2016, reisde met familie
Tune_Paddington, Guest Service Supervisor van Point A Hotel, London Paddington, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 december 2016

Dear Guest,

Thank you for taking your time to write this lovely review. We are glad you had a pleasant stay at the hotel and enjoyed our services.
When staying in any of our Tune Hotels you can always expect a clean room, brilliant location, wonderful service and unbeatable rates.

Thank you once again for your comments, and for sharing your experience with other business associates. It was a great pleasure to have you staying with us and we are looking forward for your next visit!

Sincerely,

Marius G. Stan
Guest Service Supervisor

28 oktober 2016 beoordeeld

Tune Hotel Paddington biedt uitstekende eenvoudige maar moderne kamers met voldoende licht (veel beter dan in veel hotels) en spiegels, waardoor de kamer ruim en prettig aanvoelt. Er is geen stoel of tafel, maar wel een handig piepklein uitklaptafeltje waarachter je kunt zitten vanaf het voeteneind van je bed. De straat (Praed St) heeft niet (te) veel verkeer, maar een paar keer per dag is er wel een ambulance te horen, er is een ziekenhuis in de buurt.
Een groot pluspunt: er is een vrij behoorlijke Tesco express 24/7 tegenover het hotel voor al je boodschappen (ook voro brood, melk e.d.) en nog veel meer grotere supermarkten in de buurt.
Voorts kun je makkelijk te lopen naar Hyde Park of Oxford Street. De metro (twee stations) is om de hoek, mar een paar honderd meter lopen. Veel betaalbare restaurantjes in de buurt. Ook veel bus haltes.
Neem wel goed kennis van de voorwaarden van het hotel, want de haardroger, tv, wifi en andere extra's zoals de opslag van uw bagage zijn niet inbegrepen in het standaard tarief. Bij een volgend bezoek aan Londen zal ik zeker dit hotel opnieuw overwegen vanwege de ligging en aangename kamer.
Tip: het is een gemakkelijke en aangename wandeling vanuit het hotel langs het water, langs ‘Little Venice’ (wat overigens weinig voorstelt) en door het park van het Regent's naar de beroemde Camden Market (een uur te voet).

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
Tune_Paddington, Guest Service Assistant van Point A Hotel, London Paddington, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 oktober 2016

Dear Guest,

Thank you for staying in Tune hotel Paddington and for sharing your feedback on Tripadvisor.

We aim to provide exceptionally clean rooms, great customer service and convenient location at competitive prices and it is good to know to read that our hotel suits your needs.

We do hope to have the pleasure to welcome you back soon.

Michele
Guest Service Assistant

26 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de tweede keer heb ik nu dit hotel gereserveerd en ik vind het zeker aan te raden. Houd er wel rekening mee dat je overal voor moet bij betalen dus bv handdoeken, föhn en tv. Ben je echt voor een stedentrip hier en je bent veel op pad is dit een aanrader gezien prijs/kwaliteit. Kamers zijn erg schoon en zien er netjes uit. Ik heb een kamer zonder raam gekozen en dat beviel me prima.
Het bed is wel erg hard, houd hier rekening mee en zoals andere berichten ook al melden zijn de bedden aan de korte kant.
Verder is de locatie uitstekend. Vlakbij metrostation waar verschillende lijnen op uitkomen dus je bent overal zo.

Verbleef: Maart, 2016
Tune_Paddington, Guest Service Supervisor van Point A Hotel, London Paddington, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 maart 2016

Dear Guest,

Thank you for taking your time to leave us a feedback.

We are delighted that you chose Tune hotel Paddington.

Your feedback is very important for us as we are constantly looking for ways to improve.

We are looking forward to welcoming you back soon.

Tom
Guest service supervisor

8 maart 2016 beoordeeld

Kleine maar schone kamers. Vanaf hotel zijn diverse bezienswaardigheden goed te bereiken. Dit kan lopend, met een van de bussen die vlakbij het hotel stoppen of de metro bij Paddington station, dus ideale locatie.

• Verbleef: Maart, 2016, reisde met familie
Tune_Paddington, Guest Service Supervisor van Point A Hotel, London Paddington, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 maart 2016

Dear Guest,

Thank you for taking your time to leave us a feedback.

We are delighted that you chose Tune hotel Paddington.

We are looking forward to welcoming you back soon.

Tom
Guest service supervisor