Beoordeeld op 10 december 2018 via mobiele applicatie

Typische, eigen stijl. Modern concept. Zeer functionele kamers, met alle nodige faciliteiten. De kamers zijn wel niet zo ruim. Geen gevulde minibar. Goede douche. Heerlijk ontbijtbuffet. Zeer vriendelijk personeel . Zeer goed gelegen voor een bezoek aan de stad Londen.

Datum van verblijf: december 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 4 december 2018

Wij hebben genoten van ons weekendje Londen, mede dankzij CitizenM. De kamers zijn vrij klein, maar van alle gemakken en technische snufjes voorzien. Het bed is echt huge en wij hebben allebei héérlijk geslapen. Het douchen is een heuse beleving met de AM & PM shampoo...En dan heb ik het nog niet over het warme en hippe interieur. En de kunst in alle hoeken en gaten is een genot voor het oog. Bovendien is het personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam. 2 metrostations op 5-10 minuten loopafstand.

Beoordeeld op 25 november 2018

Zeer goede kwaliteit/prijs-verhouding: de kamers zijn optimaal benut en bieden veel comfort, het ontbijt is compleet en zeer lekker, de bar is super gezellig, het personeel uitzonderlijk vriendelijk en creëert zeker geen stress: alles loopt vlot en met de glimlach.
De ligging is uitstekend: het centrum ligt bijna op wandelafstand, de underground is nabij en ook de bussen stoppen quasi aan het hotel.
Hier keren we zeker nog terug voor onze trips naar London.

Beoordeeld op 5 november 2018 via mobiele applicatie

Voor de derde keer ( Londen en NY) verbleven wij in een citizenM hotel ! Onze ervaring is telkens heel positief! Heerlijk concept voor een stedentrip! Heel goed bed een heerlijk kussen en een hele fijne badkamer ! Je moet wel van dit concept houden !
Wij willen al bijna niet anders meer !

Helaas is het wel een duur hotel , en jammer dat de koffie en de thee niet gratis is in de lobby . ( dat zou wel vriendelijk zijn gezien de hotelprijs)
De drankjes aan de bar vinden wij echt te duur !

Maar verder helemaal top

Beoordeeld op 31 oktober 2018

Dit hotel was een echte beleving voor ons. Geweldig hotel. De kamers waren zeer netjes en het personeel super vriendelijk. Inchecken was binnen een minuut klaar dankzij hun geweldige systeem. De gehele kamer kun je bedienen met de IPad die er staat.

Datum van verblijf: oktober 2018