298 US$
  • Zwembad
184 US$
  • Zwembad
  • Restaurant
Novotel London ExCeL(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
107 US$
97 US$
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 116 US$ per nacht.

Ibis London City-Shoreditch(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
129 US$
108 US$
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 122 US$ per nacht.

345 US$
312 US$
Kensington Hotel
  • Restaurant
Radisson Blu Edwardian Grafton Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
178 US$
136 US$
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 172 US$ per nacht.

The Tower(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
123 US$
  • Restaurant
The Lodge Hotel, Putney(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
135 US$
  • Gratis parkeren
290 US$
Montague Hotel
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 367 US$ per nacht.

233 US$
181 US$
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 209 US$ per nacht.

16 september 2017 beoordeeld

1 persoonskamer geboekt, werkelijk kleinste kamer ooit kon er amper bewegen bed stonk bed was te kort en badkamer was superklein. Receptie bij aankomst was zeer traag. Voor mij de laatste keer, voor deze prijs zijn er betere hotels

• Verbleef: september 2017, reisde voor zaken
GurdeepsinghSENATOR, Front Office Manager van Park Grand London Hyde Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 september 2017

Dear Josverwegen ,
Thank you for taking the time to provide us with your feedback as we indeed rely on honest feedback to help us to improve our service.Your experience will be carefully reviewed with all those concerned.

At The Park Grand London Hyde Park, we hold exceptionally high standards and we endeavour to preserve this by demonstrating attentive and personalized service to every guest who stays.

We would like to apologies for the inconvenience caused, we hope that your experience has not permanently tarnished your view of our hotel and that we will have the pleasure of welcoming you back. Should you wish to stay with us again, please do feel free to contact me directly at dm@parkgrandhydepark.co.uk and it would be my pleasure to personally assist in any way possible.

We do hope that we will have another opportunity to welcome you back at the Park Grand London Hyde Park in the nearest future.

Kind Regards,
Sakar Bhattarai

1 mei 2017 beoordeeld

We werden in dit hotel overgeboekt omdat het oorspronkelijke overbuur hotel aan het verbouwen was. Als compensatie kregen we het ontbijt over 4 dagen gratis. De deluxe room was piepklein, keek uit op een binnenplaats vol -'s nachts roekende- duiven en zeer veel duivenpoep. De etages zijn zeer gehorig. Ergens keken naburige bewoners elke avond tot ca. 03.00 uur TV en daar viel niets aan te doen. Nauwelijks kastruimte, noch ruimte rondom het slechts 140 cm brede 2-persoonsbed; deur en halletje 60 cm breed, geen ruimte of voorzieningen voor jassen. Badkamer keurig maar douche te klein. Een gratis lokaal mobiel toestel wordt vanuit elke kamer ter beschikking gesteld, maar blijkt te ingewikkeld in gebruik. Personeel allerhartelijkst en service bereid, maar veelal onverstaanbaar omdat allen uit Oost- en/of Zuid-Europa met moeilijk te volgen accent Engels. Ontbijt keurig verzorgd, maar elke dag nagenoeg hetzelfde? Beetje variatie in beleg mag best. Veel sightseeing, dus te overleven, maar na 4 dagen slibt de kamer wel dicht en komen enige claustrofobische gevoelens om de hoek kijken...

Kamertip: Ik zou niet weten, of ze wel aantrekkelijker kamers hebben. Deluxe zijn in ieder geval gehorig en vooral erg klein.
  • Verbleef: april 2017, reisde met een partner
GurdeepsinghSENATOR, Front Office Manager van Park Grand London Hyde Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 mei 2017

Dear S J ,

Thank you for sharing your insights of Park grand London Hyde Park following your recent stay with us. We appreciate all kinds of constructive feedback as it allows us to review our standards and further improve our hotel experience. It is with our great concern to have learned that we did not deliver an experience that met your expectations or the proud service standards of ours which renowned for.
Please accept our unreserved apologies for inconvenience caused .

I have tried to locate your reservation in our system , however , I am unable to do so therefore I kindly request you to please send us your reservation details in order for us to locate your reservation and understand be your review better .
Moreover , I would very much appreciate if you could contact me directly at
dm@parkgrandhydepark.co.uk or you can reach me on 02072624521 to further investigate and discuss your experience with us and to restore your confidence in our hotel.

We sincerely hope for an opportunity to deliver a much improved Park Grand experience to you in the future. We thank you once again for your much valuable feedback.

With renewed apologies,
Sakar Bhattarai

2 januari 2017 beoordeeld

we kwamen aan en er was geen kamer meer we werden naar shaftesbury metropolis gebracht met een taxi daar was de kamer netjes maar klein .we; een goede lokatiedichtbij high park en het paddington trein en ondergrondse station, verder wat winkeltjes en resaurantjes in 15 min in hartje londen underground koop van te voren wel een kaart

Verbleef: december 2016
GurdeepsinghSENATOR, Manager van Park Grand London Hyde Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 januari 2017

Dear Guest,

Thank you for taking the time to provide us with your feedback, both positive and constructive as we rely on honest feedback to help us to improve our service offerings.

We feel sure that you will find our services much improved on your next visit to The Park Grand London Hyde Park. Kindly contact us directly on dm@parkgrandhydepark.co.uk

Kind Regards,
Sanya Mehra

2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
GurdeepsinghSENATOR, General Manager van Park Grand London Hyde Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd vandaag

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: juli 2018, reisde voor zaken