8 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hoewel niet in het centrum gelegen, is dit toch een perfect hotel om Londen te bezoeken. Het hotel ligt in een groot modern winkelcentrum. Parkeren is geen probleem op de parkeerplaatsen van het winkelcentrum en de prijs is gunstig.
In het hotel was het goed verblijven, moderne ruime kamers en goede bedden. Ontbijt was uitstekend, personeel vriendelijk en behulpzaam.

Verbleef: januari 2017, reisde met familie
7 oktober 2016 beoordeeld

Het hotel ligt midden in een groot winkelcentrum met veel eetgelegenheden in de omtrek. Het is ook dicht geleden bij het olympisch zwembad. Kamers zijn ruim en de bedden zijn prima. Douchen moet wel in het bad. Goed ontbijt met alles erop en aan.

• Verbleef: juni 2016, reisde voor zaken
14 augustus 2016 beoordeeld

Hotel ligt in het centrum van het grote winkelcentrum Westfield in Stratford. Goede busverbinding vanaf Stansted Airport naar het hotel. Vriendelijke ontvangst bij de receptie. We kwamen erg vroeg aan, maar kregen gelijk een kamer. Kamer was zeer schoon, ruim en een groot bed. Moderne inrichting. Elke ochtend een zeer uitgebreid goed ontbijt. Gratis WIFI werkte goed. Dichtbij het trein-, metro en busstation en goede busverbinding (25) naar Oxfordstreet. Hotel ligt wel ver van het centrum maar het hotel en omgeving compenseert het. Voldoende diverse restaurants in de directe omgeving. Als we volgende keer naar Londen gaan dan kiezen wij weer voor dit hotel.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
Jenny W, Guest Relations Manager van Holiday Inn London - Stratford City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 augustus 2016

Dear RuMar D

Hartelijk dank voor uw geweldige beoordeling! Sorry for my bad Dutch...

We are delighted to hear you enjoyed your stay with us and made the most of it - from the comfy bed to our Full English and Continental Breakfast buffet.
While we are indeed not located in the city centre getting to it does not take longer than 30 minutes by tube or bus.

We are looking forward to welcome you back in our hotel, tot ziens!

Jenny

23 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Prettig hotel, vlakbij het vliegveld. We zijn er een keer naar toe gelopen, maar wegens het ontbreken van trottoirs is dat lastig met een koffer.
Het is heel comfortabel om vlakbij het vliegveld te overnachten!

Verbleef: maart 2015, reisde met een partner
Duty Manager H, Guest Relations Manager van Holiday Inn London - Stratford City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 mei 2015

Dear Annet Z,

we thank you for leaving this kind review for us. We are happy to read that our location so close to the London City Airport was very convenient for you.

We hope to welcome you soon again at our hotel and send our best greetings.

7 december 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is gelegen aan het Westfield Shopping center wat betekent big time shoppen op loopafstand. Tevens gelegen bij the Tube dus in korte tijd ben je down town. Kamers zijn schoon en modern. Niets op aan te merken. Mijn volgende trip naar Londen boek ik hem weer.

Verbleef: oktober 2014, reisde voor zaken
Duty Manager H, Guest Relations Manager van Holiday Inn London - Stratford City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 december 2014

lieve Marlon Z,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback.
Ik ben blij om te horen dat u genoten van uw verblijf en de Wesfield Centre, we kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen terug in de nabije toekomst.

Prettige Kerstdagen en een Gelukkig Nieuwjaar van alle in het Holiday Inn London-Stratford City.

Lisa Sidonie
Guest Relations Team