11 personen bekijken dit hotel
HolidayInn.com
Bespaar meer met IHG One Rewards
Algotels
Beoordeeld op 1 januari 2019 via mobiele applicatie

Dit hotel is rustig gelegen op 15 minuten met de wagen ben je in het centrum van Londen. De kamers zijn zeer netjes met laminaat en hebben een zalige boxspring, een inloopdouche met zeepproducten, haardroger, flatscreen TV, koffie en theefaciliteiten en een strijkplank. Het ontbijt is super lekker met veel keuze van koude en warme gerechten, een echt Engels ontbijt maar ook ontbijtgranen, fruit, yoghurt, koffiekoekjes enz... In het restaurant kan je terecht voor een heerlijke en prijslijke lunch of diner. Het is een echte aanrader. 👍👍👍👍👍

Datum van verblijf: december 2018
Denis N, Front Office Manager van Holiday Inn London - West, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 januari 2019

Dear dianavW793RF,

Thank you for sharing your experience with us.

Thank you for your kind words about towards our hotel and facilities.We will make sure to share your feedback with our staff.

We look forwards to welcome you back .

Best Regards,
Tom Storup
Front Office Manager

Beoordeeld op 13 december 2017

Goed hotel met prima ontbijt. Goede kamers maar wel te weinig opbergruimte. Een strijkplank en strijkijzer in de kleerkast is niet echt nodig. Goede bedden , kussens en dekens . Gezellige bar en vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: december 2017
sam f, Manager van Holiday Inn London - West, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 december 2017

Dear Rita V,

Thank you for sharing your experience with us.

Your feedback is of a big importance to us as it reflects our level of customer service and care. For us at the Holiday Inn London West, it is very important to meet and exceed guest expectations and by reading your feedback we are happy to see that we have succeeded in doing so. I shall make sure to thank our staff for the excellent service and pass on your feedback.

It was a pleasure for us having you in our hotel and we are looking forward welcoming you again.
Best Regards,
Sam faek
Guest service manager

Beoordeeld op 11 februari 2017

Ik boekte bij Opportunity Travel via "Reizen Muylaert" uit Ninove een driedaagse citytrip naar deze wonderbare wereldstad. Voor de beoordeling van de reis zelf verwijs ik jullie naar mijn afzonderlijk comentaar op m'n beoordelingspagina. Ik maakte deel uit van de Nederlandstalige groep. Wij hadden geluk, want we waren in de "Holiday Inn London West" op nog geen 20 min bus van het centrum. Terwijl de franstalige bus in de "Hilton" waren maar naar verluid nog 01.20 u. in de bus moesten zitten vooraleer ze hun hotel bereikt hadden.
"Holiday Inn London West" is TOP ! Op nog geen 5 min stappen heb je een metro volgens de info van het hotel en je bent met één enkele overstap op 20 min in het centrum. In verhouden met het St. Gilles hotel die ik eveneens reeds bezocht en dat in het centrum gelegen is, is dit dag en nacht verschil ! Is moderner, véél ruimere kamers... Inkom eenvoudig en modern, meubilair in verschillende kleuren. Bar, receptie, inkomhall, restaurant alles loopt gewoon door in een enkele grote ruimte. Buiten zijn er genoeg parkeermogelijkheden en het is gelegen langs een drukke hoofdweg. Ik zat op het vijfde verdiep (kamer 505) en had zeker geen geluidshinder. De kamers zijn héél ruim en badkamer eveneens. Deze is volledig bekleed met dik glas. Je hebt vloeibare Dove, geen zeepje, een inloopdouche, flatscreen, theefaciliteiten, soort van bureau met stoel en ook telefoon waarmee je blijkbaar gratis kan bellen ! Opgelet ! Niet naar alle landen ; België staat niet op de lijst. Ook aan de receptie staat zo'n telefoon. Juist melden dat ik dit zelf niet uitgeprobeerd heb. Enige nadeel voor de kamer is dat het parket is en dat dit enorm kraakt zodat je onderbuur hier wel hoort wanneer je met hakken in de kamer rondloopt. Verder heb je in de kamer nog een strijkplank en strijkijzer. Op de bovenste verdieping is er zelfs een fitnessruimte vanwaar je een mooi zicht hebt. Zowel het avondeten als het ontbijt waren zéér goed ! Een klein buffet maar genoeg keuze. Croissants 's morgens, verschillende soorten sap... (niet vers geperst). We hebben er enkel en alleen de eerste avond bij aankomst geëten. De tafels stonden net als in een refter. Allemaal op lange rijen. Iedereen zat naast elkaar. 's Morgens waren de tafels van twee, vier enz... Ze stonden anders opgesteld wat het al gezelliger maakte. Er was ook een kleine koelkast met allerlei soorten yoghurt. De guest relation Manager "Ahmir" is een supervriendelijke gast en spreekt zelfs Nederlands ! Toen we vertrokken is hij zelfs persoonlijk in de bus gekomen ! Dit is toch héél uitzonderlijk ! Dit straalt klasse uit en gastvrijheid. Als je verder nog zinnens bent om naar "Holiday Inn" hotels te gaan, kun je daar de fidelity card bekomen van de IGH groep. Bij ieder verblijf spaar je punten waarmee je kortingen kunt krijgen en andere voordelen in alle hotels die deelnemen. Bedankt "Opportunity Travel" ; zeker een goede keuze voor alle "Londen-reizen". Gans de reis verliep vlekkeloos ! Een zéér goede organisatie. Vooral met een groep van méér dan 200 man. Onze gids "Eric", een gepensioneerde leraar geschiedenis heeft dit voortreffelijk gedaan. De franstalige groep werd begeleid volgens mijn bronnen door de verantwoordelijke van "Opportunity Travel" namelijk Allan. Dat waren trouwens beiden twee gidsen die New York regelmatig doen, waardoor toch ook zéér ervaren ! "Top en chapeau Eric en anderen" ! Zeker voor herhaling vatbaar !

Datum van verblijf: december 2016
NiallWGM, General Manager van Holiday Inn London - West, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 februari 2017

Dank u voor de tijd neemt om te beoordelen uw recente verblijf bij ons. We zijn blij dat u genoten van uw verblijf in het algemeen. We kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen snel weer terug. Ik zal zeker te geven op uw mooie opmerkingen Amir.
Beste wensen

Beoordeeld op 6 februari 2017

We hadden een fijne kamer met comfortabele bedden en kussens! Alles was zeer proper en netjes. Je kon op de kamer een kop thee of koffie zetten. Ook de aanwezige Handy waarmee je je weg in Londen kon vinden was een superaanvulling. Het hotel ligt op een paar minuten lopen van het metrostation North Acton. Een heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet waar de typisch Engelse specialiteiten niet ontbraken. Voor het eerst 's morgens witte bonen met tomatensaus gegeten. Heerlijk vers fruit werd ook elke dag aangeboden! In het bijzonder willen wij hier de Guest Service Manager, Sam Faek, noemen. Hij heette ons welkom bij het inchecken. Hij benadrukte dat hij er voor ons zou zijn indien wij hulp nodig hadden voor wat dan ook. Zonder hier in detail te willen treden hadden wij inderdaad zijn hulp op een gegeven moment nodig. En meerdere malen. En hij heeft ons fantastisch beraad en geholpen! Een zeer zorgzame en attente man! Wij komen zeker terug.

Datum van verblijf: februari 2017

Vienna017
Dank u voor de tijd neemt om te beoordelen uw recente verblijf bij ons. We zijn blij dat u genoten van uw verblijf in het algemeen. We kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen snel weer terug. Ik zal zeker uw dank doorgeven aan Samen
Beste wensen

Beoordeeld op 29 januari 2017 via mobiele applicatie

Hotel in West Londen slechts een paar minuten lopen van metrostation North Acton. Vanuit hier een rechtstreekse verbinding naar centrum Londen via de central line. Het hotel heeft een eigen parkeergelegenheid wat er fijn is. De kamers zijn schoon en hebben een moderne badkamer met inloop douche. Het ontbijt is uitgebreid.

Datum van verblijf: januari 2017
NiallWGM, General Manager van Holiday Inn London - West, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 januari 2017

Dank je wel voor je recensie van ons hotel. Ik ben blij te horen dat u genoten van uw verblijf bij ons. Het is iets wat onze medewerkers is trots op, dus we waarderen uw feedback. Wij hopen dat u ons opnieuw bezoeken.

Oprecht,
General Manager