Holiday Inn London - West
Als dit hotel je aanspreekt, ben je misschien ook wel geïnteresseerd in
301 US$
272 US$
Hilton
  • Zwembad
DoubleTree by Hilton London - Westminster(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
232 US$
Doubletree
410 US$
317 US$
249 US$
Bloomsbury Hotel
  • Restaurant
DoubleTree by Hilton Hotel London - Chelsea(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
169 US$
Rosewood London(Londen)
586 US$
489 US$
  • Restaurant
Park Grand London Kensington(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
134 US$
120 US$
FilterenAlle talen
6 februari 2017 beoordeeld

We hadden een fijne kamer met comfortabele bedden en kussens! Alles was zeer proper en netjes. Je kon op de kamer een kop thee of koffie zetten. Ook de aanwezige Handy waarmee je je weg in Londen kon vinden was een superaanvulling. Het hotel ligt op een paar minuten lopen van het metrostation North Acton. Een heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet waar de typisch Engelse specialiteiten niet ontbraken. Voor het eerst 's morgens witte bonen met tomatensaus gegeten. Heerlijk vers fruit werd ook elke dag aangeboden! In het bijzonder willen wij hier de Guest Service Manager, Sam Faek, noemen. Hij heette ons welkom bij het inchecken. Hij benadrukte dat hij er voor ons zou zijn indien wij hulp nodig hadden voor wat dan ook. Zonder hier in detail te willen treden hadden wij inderdaad zijn hulp op een gegeven moment nodig. En meerdere malen. En hij heeft ons fantastisch beraad en geholpen! Een zeer zorgzame en attente man! Wij komen zeker terug.

• Verbleef: Februari, 2017, reisde met familie
NiallWGM, General Manager van Holiday Inn London - West, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 februari 2017

Vienna017
Dank u voor de tijd neemt om te beoordelen uw recente verblijf bij ons. We zijn blij dat u genoten van uw verblijf in het algemeen. We kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen snel weer terug. Ik zal zeker uw dank doorgeven aan Samen
Beste wensen

29 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel in West Londen slechts een paar minuten lopen van metrostation North Acton. Vanuit hier een rechtstreekse verbinding naar centrum Londen via de central line. Het hotel heeft een eigen parkeergelegenheid wat er fijn is. De kamers zijn schoon en hebben een moderne badkamer met inloop douche. Het ontbijt is uitgebreid.

Verbleef: Januari, 2017, reisde met familie
NiallWGM, General Manager van Holiday Inn London - West, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 januari 2017

Dank je wel voor je recensie van ons hotel. Ik ben blij te horen dat u genoten van uw verblijf bij ons. Het is iets wat onze medewerkers is trots op, dus we waarderen uw feedback. Wij hopen dat u ons opnieuw bezoeken.

Oprecht,
General Manager

31 december 2016 beoordeeld

Voor de eerste keer dit hotel als begeleider van een groep van 70, dus spannend. Personeel deed er alles aan om ons te helpen waar het kon. Ons buffet de eerste avond was goed verzorgd en er stond telkens een manager om te zorgen dat er voldoende werd aangevuld. Dat geldt ook voor het ontbijt. Misschien soms een minuutje wachten op een tafeltje tijdens spitsuur. Maar het personeel probeerde steeds snel de vrijgekomen tafeltjes af te ruimen en gebruiksklaar te maken.
De kamers waren eenvoudig maar met goede bedden. Jammer dat er geen safe op de kamer aanwezig is, net zo min als verzorgingsproducten bij de douche.
De ligging was ideaal voor onze groep, een halfuurtje rijden met de bus naar het centrum.
Een dikke pluim voor Amir die zijn uiterste best deed om ons te helpen waar het kon en steeds beschikbaar was. Klasse.
Ik zie er al naar uit om in januari terug te komen.

• Verbleef: December, 2016, reisde met familie
NiallWGM, General Manager van Holiday Inn London - West, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 januari 2017

Dank je wel voor je recensie van ons hotel. Ik ben blij te horen dat u genoten van uw verblijf bij ons. Het is iets wat onze medewerkers is trots op, dus we waarderen uw feedback. We kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen snel terug. Ik zal zeker uw vriendelijke woorden en feedback te geven aan Amir en het team.

Oprecht,
General Manager

6 november 2016 beoordeeld

Het slechtste ontbijt ooit ,het enige dat ik kon bemachtigen was een glas water,de kamers waren goed,het was er proper maar er ontbrak in de badkamer apparte zeepjes champoo en een haarkapje,je moest ook het contaktje van het waterketeltje vasthouden dat op kamer stond

Kamertip: Je moet een kamer nemen aan de achterkant,anders heb je hele nacht straatlawaai
  • Verbleef: Oktober, 2016, reisde met vrienden
NiallWGM, Manager van Holiday Inn London - West, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 november 2016

Beste Corrado606,
Hartelijk dank voor uw reactie. Deze dag was niet een echte afspiegeling van onze normale standaard en deze situatie hebben we niet eerder meegemaakt. Maar wij, als management team, hebben hiervan geleerd en uw recensie helpt ons onze service te verbeteren zodat dit niet meer voor zal komen.
Wij zijn blij dat de kamer u bevalde, onze team is altijd berijd om u te helpen, u kant ons altijd bellen om iets tevervangen of zo wel extra tegeven in uw kamer.
hartelijk dank voor uw reactie en we hopen dat we u in de toekomst weer mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groeten,
Amir Menesy

12 november 2015 beoordeeld

Hotel is goed bereikbaar en heeft alle noodzakelijke voorzieningen. Kamer is voor overnachtingen groot genoeg en is keurig verzorgd/onderhouden. Bedden zijn uitstekend en slapend aan de achterzijde van het gebouw was het ook stil.
Ontbijt was ruim voldoende. Lunch is uitstekend. Het personeel is zeer behulpzaam. Personeel aan de bar/lunch was onvoldoende. Niet geinteresseerd in de klanten maar in elkaar. Zij lieten de klanten onnodig lang wachten.
Parkeren op eigen terrein was in eerste instantie wat moeilijk.
Het centrum van Londen was dankzij de uitstekende ligging van het Hotel tov een metrostation erg goed.

Kamertip: Kamers achterzijde Hotel zijn stiller.
  • Verbleef: Oktober, 2015, reisde met familie
Usman A, Manager van Holiday Inn London - West, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 november 2015

Dear Albert D,

Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear that you enjoyed your stay with us and found our rooms spacious & clean and food was upto your expectations. A positive guest experience is something our staff takes great pride in, so we value your feedback. I am also delighted to note you enjoyed the hospitality of our staff and found them very helpful.

Thank you once again for your valuable comments and look forward to see you visiting us again.

Regards,

U Ali