“Met "Opportunity Travel" tijdens Kerstperiode naar een wereldstad !”
Beoordeling van Holiday Inn London - West

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Holiday Inn London - West
Beoordeeld als nr. 254 van 1.077 hotels in Londen
11 februari 2017 beoordeeld

Ik boekte bij Opportunity Travel via "Reizen Muylaert" uit Ninove een driedaagse citytrip naar deze wonderbare wereldstad. Voor de beoordeling van de reis zelf verwijs ik jullie naar mijn afzonderlijk comentaar op m'n beoordelingspagina. Ik maakte deel uit van de Nederlandstalige groep. Wij hadden geluk, want we waren in de "Holiday Inn London West" op nog geen 20 min bus van het centrum. Terwijl de franstalige bus in de "Hilton" waren maar naar verluid nog 01.20 u. in de bus moesten zitten vooraleer ze hun hotel bereikt hadden.
"Holiday Inn London West" is TOP ! Op nog geen 5 min stappen heb je een metro volgens de info van het hotel en je bent met één enkele overstap op 20 min in het centrum. In verhouden met het St. Gilles hotel die ik eveneens reeds bezocht en dat in het centrum gelegen is, is dit dag en nacht verschil ! Is moderner, véél ruimere kamers... Inkom eenvoudig en modern, meubilair in verschillende kleuren. Bar, receptie, inkomhall, restaurant alles loopt gewoon door in een enkele grote ruimte. Buiten zijn er genoeg parkeermogelijkheden en het is gelegen langs een drukke hoofdweg. Ik zat op het vijfde verdiep (kamer 505) en had zeker geen geluidshinder. De kamers zijn héél ruim en badkamer eveneens. Deze is volledig bekleed met dik glas. Je hebt vloeibare Dove, geen zeepje, een inloopdouche, flatscreen, theefaciliteiten, soort van bureau met stoel en ook telefoon waarmee je blijkbaar gratis kan bellen ! Opgelet ! Niet naar alle landen ; België staat niet op de lijst. Ook aan de receptie staat zo'n telefoon. Juist melden dat ik dit zelf niet uitgeprobeerd heb. Enige nadeel voor de kamer is dat het parket is en dat dit enorm kraakt zodat je onderbuur hier wel hoort wanneer je met hakken in de kamer rondloopt. Verder heb je in de kamer nog een strijkplank en strijkijzer. Op de bovenste verdieping is er zelfs een fitnessruimte vanwaar je een mooi zicht hebt. Zowel het avondeten als het ontbijt waren zéér goed ! Een klein buffet maar genoeg keuze. Croissants 's morgens, verschillende soorten sap... (niet vers geperst). We hebben er enkel en alleen de eerste avond bij aankomst geëten. De tafels stonden net als in een refter. Allemaal op lange rijen. Iedereen zat naast elkaar. 's Morgens waren de tafels van twee, vier enz... Ze stonden anders opgesteld wat het al gezelliger maakte. Er was ook een kleine koelkast met allerlei soorten yoghurt. De guest relation Manager "Ahmir" is een supervriendelijke gast en spreekt zelfs Nederlands ! Toen we vertrokken is hij zelfs persoonlijk in de bus gekomen ! Dit is toch héél uitzonderlijk ! Dit straalt klasse uit en gastvrijheid. Als je verder nog zinnens bent om naar "Holiday Inn" hotels te gaan, kun je daar de fidelity card bekomen van de IGH groep. Bij ieder verblijf spaar je punten waarmee je kortingen kunt krijgen en andere voordelen in alle hotels die deelnemen. Bedankt "Opportunity Travel" ; zeker een goede keuze voor alle "Londen-reizen". Gans de reis verliep vlekkeloos ! Een zéér goede organisatie. Vooral met een groep van méér dan 200 man. Onze gids "Eric", een gepensioneerde leraar geschiedenis heeft dit voortreffelijk gedaan. De franstalige groep werd begeleid volgens mijn bronnen door de verantwoordelijke van "Opportunity Travel" namelijk Allan. Dat waren trouwens beiden twee gidsen die New York regelmatig doen, waardoor toch ook zéér ervaren ! "Top en chapeau Eric en anderen" ! Zeker voor herhaling vatbaar !

Verbleef: December, 2016
NiallWGM, General Manager van Holiday Inn London - West, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 februari 2017

Dank u voor de tijd neemt om te beoordelen uw recente verblijf bij ons. We zijn blij dat u genoten van uw verblijf in het algemeen. We kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen snel weer terug. Ik zal zeker te geven op uw mooie opmerkingen Amir.
Beste wensen

6 februari 2017 beoordeeld

We hadden een fijne kamer met comfortabele bedden en kussens! Alles was zeer proper en netjes. Je kon op de kamer een kop thee of koffie zetten. Ook de aanwezige Handy waarmee je je weg in Londen kon vinden was een superaanvulling. Het hotel ligt op een paar minuten lopen van het metrostation North Acton. Een heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet waar de typisch Engelse specialiteiten niet ontbraken. Voor het eerst 's morgens witte bonen met tomatensaus gegeten. Heerlijk vers fruit werd ook elke dag aangeboden! In het bijzonder willen wij hier de Guest Service Manager, Sam Faek, noemen. Hij heette ons welkom bij het inchecken. Hij benadrukte dat hij er voor ons zou zijn indien wij hulp nodig hadden voor wat dan ook. Zonder hier in detail te willen treden hadden wij inderdaad zijn hulp op een gegeven moment nodig. En meerdere malen. En hij heeft ons fantastisch beraad en geholpen! Een zeer zorgzame en attente man! Wij komen zeker terug.

• Verbleef: Februari, 2017, reisde met familie

Vienna017
Dank u voor de tijd neemt om te beoordelen uw recente verblijf bij ons. We zijn blij dat u genoten van uw verblijf in het algemeen. We kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen snel weer terug. Ik zal zeker uw dank doorgeven aan Samen
Beste wensen

29 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel in West Londen slechts een paar minuten lopen van metrostation North Acton. Vanuit hier een rechtstreekse verbinding naar centrum Londen via de central line. Het hotel heeft een eigen parkeergelegenheid wat er fijn is. De kamers zijn schoon en hebben een moderne badkamer met inloop douche. Het ontbijt is uitgebreid.

Verbleef: Januari, 2017, reisde met familie
NiallWGM, General Manager van Holiday Inn London - West, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 januari 2017

Dank je wel voor je recensie van ons hotel. Ik ben blij te horen dat u genoten van uw verblijf bij ons. Het is iets wat onze medewerkers is trots op, dus we waarderen uw feedback. Wij hopen dat u ons opnieuw bezoeken.

Oprecht,
General Manager

31 december 2016 beoordeeld

Voor de eerste keer dit hotel als begeleider van een groep van 70, dus spannend. Personeel deed er alles aan om ons te helpen waar het kon. Ons buffet de eerste avond was goed verzorgd en er stond telkens een manager om te zorgen dat er voldoende werd aangevuld. Dat geldt ook voor het ontbijt. Misschien soms een minuutje wachten op een tafeltje tijdens spitsuur. Maar het personeel probeerde steeds snel de vrijgekomen tafeltjes af te ruimen en gebruiksklaar te maken.
De kamers waren eenvoudig maar met goede bedden. Jammer dat er geen safe op de kamer aanwezig is, net zo min als verzorgingsproducten bij de douche.
De ligging was ideaal voor onze groep, een halfuurtje rijden met de bus naar het centrum.
Een dikke pluim voor Amir die zijn uiterste best deed om ons te helpen waar het kon en steeds beschikbaar was. Klasse.
Ik zie er al naar uit om in januari terug te komen.

• Verbleef: December, 2016, reisde met familie
NiallWGM, General Manager van Holiday Inn London - West, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 januari 2017

Dank je wel voor je recensie van ons hotel. Ik ben blij te horen dat u genoten van uw verblijf bij ons. Het is iets wat onze medewerkers is trots op, dus we waarderen uw feedback. We kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen snel terug. Ik zal zeker uw vriendelijke woorden en feedback te geven aan Amir en het team.

Oprecht,
General Manager

6 november 2016 beoordeeld

Het slechtste ontbijt ooit ,het enige dat ik kon bemachtigen was een glas water,de kamers waren goed,het was er proper maar er ontbrak in de badkamer apparte zeepjes champoo en een haarkapje,je moest ook het contaktje van het waterketeltje vasthouden dat op kamer stond

Kamertip: Je moet een kamer nemen aan de achterkant,anders heb je hele nacht straatlawaai
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Oktober, 2016, reisde met vrienden
NiallWGM, Manager van Holiday Inn London - West, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 november 2016

Beste Corrado606,
Hartelijk dank voor uw reactie. Deze dag was niet een echte afspiegeling van onze normale standaard en deze situatie hebben we niet eerder meegemaakt. Maar wij, als management team, hebben hiervan geleerd en uw recensie helpt ons onze service te verbeteren zodat dit niet meer voor zal komen.
Wij zijn blij dat de kamer u bevalde, onze team is altijd berijd om u te helpen, u kant ons altijd bellen om iets tevervangen of zo wel extra tegeven in uw kamer.
hartelijk dank voor uw reactie en we hopen dat we u in de toekomst weer mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groeten,
Amir Menesy

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Londen bekeken
op 6,4 km afstand
Crowne Plaza Hotel London Ealing
op 2,1 km afstand
Premier Inn London Hanger Lane Hotel
Prijzen weergeven

In Holiday Inn London - West geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Holiday Inn London - West

Adres: 4 Portal Way | Gypsy Corner, A40, Londen W3 6RT, Verenigd Koninkrijk (Voorheen Ramada Encore London West)
Telefoonnummer:
Locatie: Verenigd Koninkrijk > Verenigd Koninkrijk > Londen
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 75 voordelig hotel in Londen
Nr. 185 luxe hotel in Londen
Nr. 229 zakenhotel in Londen
Nr. 366 romantisch hotel in Londen
Prijsklasse: 59 € - 152 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Holiday Inn London - West 4*
Aantal kamers: 225
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Agoda, Booking.com, Hotels.com, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Holiday Inn London - West met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Ramada Encore London West Hotel London
Ramada London
London Ramada

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?