269 US$
192 US$
  • Zwembad
  • Restaurant
Novotel London ExCeL(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
109 US$
96 US$
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 124 US$ per nacht.

Ibis London City-Shoreditch(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
124 US$
108 US$
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 126 US$ per nacht.

The Tower(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
119 US$
112 US$
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 137 US$ per nacht.

The Lodge Hotel, Putney(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
194 US$
115 US$
  • Gratis parkeren
Radisson Blu Edwardian Grafton Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
177 US$
136 US$
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 172 US$ per nacht.

289 US$
Besparingsmelding! 28% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 28% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 399 US$ per nacht.

333 US$
293 US$
Priceline
  • Zwembad
237 US$
180 US$
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 208 US$ per nacht.

472 US$
420 US$
15 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zaten op de vijfde (bovenste etage) met mooi uitzicht. Een twee persoons kamer die weliswaar krap was met een twijfelaar als bed, een volwaardig tweepersoonsbed kon je het echt niet noemen. Een nette badkamer met mooie douche.

Ontbijt (continental) had de basis ingrediënten maar bijv. geen gebakken of gekookte eieren. Voor de prijs van het hotel hadden we hier meer van verwacht.

De locatie van het hotel is nabij metro station Pimlico dat de mogelijk biedt om Londen in zowel noordelijke- als zuidelijke richting te bezoeken in minder dan 20 min.

De buurt is rustig en veilig (geen ongure types in de avond).

Verbleef: december 2017, reisde met een partner
14 december 2017 beoordeeld

Het hotel is super goed gelegen dichtbij de metro en bussen die je naar de belangrijkste plekken brengen . Het ontbijt is hier SUPER en ze maken je eitjes hoe je het zelf wilt en met de glimlach . Het personeel is heel vriendelijk . De kamer is wel klein en het bed ook maar alles wat je nodig hebt is er . Een aanrader wij komen zeker terug !!

Verbleef: december 2017
10 november 2017 beoordeeld

Dit is een, voor London zeker, betaalbare hotel die perfect gelegen is om London te ontdekken. Tube en bussen op loopafstand. In de directe omgeving zat leuke pubs waar gedronken en gegeten kan worden. Zo hoef je niet meer naar het centrum te reizen in de avond en kan je tot rust komen in een woonwijk.
Hotel is goed. Kamers zijn goed. Bed slaapt heerlijk en de badkamer heeft alles er op en er aan. De mensen van de receptie ogen wat afstandelijk maar schijn bedriegt.
Het ontbijt is echt heerlijk. Er wordt vers voor je gekookt, wat je maar wilt. En de 2 dames die in de ontbijtzaal werken...om in een doosje te stoppen zo lief en leuk zijn ze!
Dit wordt mijn vaste 'London' hotel, van nu af aan.....

Kamertip: Vraag een kamer aan de achterzijde - rustiger
  • Verbleef: september 2017, reisde met vrienden
15 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel ligt op een korte afstand van de metro, dus ideaal om de stad te verkennen. De omgeving is mooi maar toch best druk. Er dringt veel stadslawaai door tot in de kamer, dus oordopjes zijn geen overbodige luxe. De kamers zijn zeer verzorgt en proper. De kleine kamer is wel extreem klein, maar 30cm bewegingsruime rond het bed, geen kleerkast, maar wel een heel ruime badkamer. Lekker ontbijt , vriendelijk personeel dus we komen nog terug

Verbleef: november 2016, reisde met een partner
24 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een nachtje in dit hotel helaas, want ik kon zeker langer blijven. Schoon modern met leuke attente details, zoals internationale stekker, peppermuntjes, chocolaatjes, uitgebreide koffie/thee selectie, kranten, badslippers, mobiele gids voor je trip en meer. Heerlijk bed ook overigens.
Vriendelijk personeel, goed ontbijt.
Wij hadden een kamer op de bovenste =5e verdieping met uitzicht over de stad. Mooi!

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner