Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.195)
Beoordelingen filteren
1.195 resultaten
Waardering van reizigers
504
421
162
64
44
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
504
421
162
64
44
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
9 - 14 van 1.195 beoordelingen
Beoordeeld op 25 januari 2017 via mobiele applicatie

Mijn vriend zat hier zakelijk ivm congres in naastgelegen congrescentrum, dus 3n aan vast geplakt.

Ligt wat ver van het centrum maar wel fijn op loopafstand van vliegveld LCA. En ook bijna naast DLR (bovengrondse) en sluit aan op metro London, dus in 20 min zit je in't centrum. Prima te doen.

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam, veel uit Oostblok maar spreken goed Engels. Heerlijke versgebakken chocolate cookies (gratis!) verkrijgbaar bij de receptie. Krijg je bij inchecken en als je wilt elke dag (of vaker als je vraagt).

Kamer is niet heel groot, netjes, schoon, alles is aanwezig. Er stast zelfs een bank die in een 2pers bed omgetoverd kan worden, dus ook prima te doen met 3 of 4 personen op kamer (bijv. gezin met 2 kids).Wel wat warm, ook al zet je airco/verwarming uit. Prima tv, kast, kluisje, koffie/thee faciliteiten maar geen minibar (misten wij verder nier). Er kan geen raam open voor frisse lucht overdag. 'S Nachts wil je dat ook niet ivm geluid overvliegende vliegtuigen. Ik slaap altijd met oordopjes, dus heb er sowieso geen last van, maar mijn vriend kennelijk/gelukkig ook niet. Tweepersoonsbed slaapt lekker maar is zeker niet ruim te noemen. Heel wiebelig bed, dus bij elke draai van jezelf of je bedgenoot lijkt het of je op zee over de golven deint..... goede kussens. Goede leeslampjes én schemerlampen bij het bed. Badkamer is ruim, schoon, ruime hoeveelheid handdoeken, zeepjes etc. Goede douche, echter scheidingswand van de douche is wat kort waardoor er wel water op de badkamergrond komt. Extra make-up/scheerspiegel met verlichting. Herk handig, maar helaas was hiervan het licht stuk. 2x gevraagd bij de receptie maar helaas niet gerepareerd.

Ontbijt is prima verzorgd. Heerlijk en uitgebreid. Er is van alles en wat je zou missen (bijv hardgekookt ei) kun je om vragen. En alles vers!

Het diner in het restaurant is niet zo goed. Vis was droog en doorgebakken. Steak medium was taai en eerder well done. Friet slap en smaakloos. Nagerecht kaas stelt niets voor en was veel te koud (rechtstreeks uit de koelkast). Wel prima fles wijn en kan kraanwater erbij. Avond erna aan de bar wat gegeten (uit zelfde keuken), 3 mini hamburgers, was zo-zo en weer met die vreselijke friet. Bar is niet gezellig, kaarsen zouden niet misstaan. Maar wat mij enorm verbaasde is hoe de wijn wordt ingeschonken als je één glas bestelt. Vraagt de barman: small, medium, large? Huh? Ik wil gewoon een glas rode wijn. Eh, doe maar medium dan. Staan er 3 roestvrijstalen maatbekers (s, m, l) In mijn geval werd een hoeveelheid vanuit de fles in de maatbeker geschonken, die vervolgens omgekiept werd in een wijnfles! Heel bijzonder. En Als klap op de vuurpijl worden deze 3 maatbekers iedere keer gebuikt voor alle wijnen, zonder omspoelen. Nee zeg!

Maar goed, verder heerlijke 3 dagen gehad en veel gezien in London.

Datum van verblijf: januari 2017
Bedank lyssol
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Michael M, General Manager van DoubleTree by Hilton Hotel London ExCel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 februari 2017
Google-vertaling

Dear Lyssol

Thank you so very much for taking your own time to write such a heartfelt review of your recent stay, my team and I always appreciate feedback.

The little things mean a great deal to all of the team, and our mission is to create a heartfelt experience for all our guests, and on this occasion I was pleased that you found the overall experience to a good level and thank you for your 4 Star review.

We however recognise how important it is to listen to our guests and rest assured we will continue to work hard with all our team to ensure our service is continually improved, and on a next visit I trust you would see first hand how your feedback has been used constructively so we can excel in all areas of our guest services.

We all hope you had a great onward journey following your visit and certainly hope to welcome you again in the very near future. Until then enjoy the remainder of the week and have a great upcoming weekend ahead.

Kindest Regards

Mike Mason-Shaw
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 januari 2017 via mobiele applicatie

Positief: vriendelijk goed personeel. Heel goed en uitgebreid ontbijt. Sfeervol hotel, ook de kamers. Schoon. Goede bedden. Met koffie en thee. Goede douche en lekkere zeep, lotion etc. Goed bereikbaar met metro.
Minder:
Helaas hadden we n lelijk uitzicht en ik miste een kast met planken en n haakje voor de jas. Was alleen n hangkast.
Raam kon niet open waardoor je met airconditioning moest slapen en niet kon luchten. Locatie is wel ver van centrum af. Er is verder ook niks te beleven in nabije omgeving.

Datum van verblijf: januari 2017
Reistype: Reisde met een partner
Bedank 590marinkad
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Michael M, General Manager van DoubleTree by Hilton Hotel London ExCel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 januari 2017
Google-vertaling

Dear Marinka D,

Thank you so very much for taking your own time to write such a heartfelt review of your recent stay, my team and I always appreciate feedback.

The little things mean a great deal to all of the team, and our mission is to create a heartfelt experience for all our guests, and on this occasion I was pleased that you found the overall experience to a good level and thank you for your 4 Star review.

I was most pleased to read how much you appreciated the hotels location to transport links, our décor, and conviviality of the bedroom and bathroom facilities.

We however recognise how important it is to listen to our guests and rest assured we will continue to work hard with all our team to ensure our service is continually improved, and on a next visit I trust you would see first hand how your feedback has been used constructively so we can excel in all areas of our guest services.

We all hope you had a great onward journey following your visit and certainly hope to welcome you again in the very near future. Until then enjoy the remainder of the week and have a great upcoming weekend ahead.

Kindest Regards

Mike Mason-Shaw
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 januari 2017

Prettig hotel, ruime kamers en heerlijke ruime bedden! Goede verbinding met centrum, geen last van vliegveld en trein die langs het hotel komen, ontbijt is ook zeer goed, echt een aanrader!
Badkamer prima en schoon!

Datum van verblijf: december 2016
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Bedank EstherR1248
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Michael M, General Manager van DoubleTree by Hilton Hotel London ExCel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 januari 2017
Google-vertaling

Dear Ester R

Thank you so very much for taking your own time to write such a heartfelt review of your recent stay, my team and I always appreciate feedback and it was very nice to know how much you liked your recent stay. The little things mean a great deal to all of the team, and our mission is to create a heartfelt experience for all our guests, and on this occasion I was very pleased we made your stay that little more extra special.

Thank you for the 5 Star review, we recognise how important it is to listen to our guests and rest assured we will continue to work hard with our teams to ensure our service is always efficient and excellent.. We all hope you had a great onward journey following your visit and certainly hope to welcome you again in the very near future.

Until then enjoy the remainder of the week and have a great upcoming weekend ahead.

Kindest Regards

Mike Mason-Shaw
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 24 december 2016

Uitstekende uitvals basis voor een trip baar london, dicht bij de O2 en canary warf. Goed hotel uitstekend ontbijt en service. Trein cerbinding dicht bij. Mooi uitzicht op de Thames. Leuke kleine restaurants dichtbij

Datum van verblijf: december 2016
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Bedank Rob v
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Michael M, General Manager van DoubleTree by Hilton Hotel London ExCel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 januari 2017
Google-vertaling

Dear Rob V

Thank you so very much for taking your own time to write such a heartfelt review of your recent stay, my team and I always appreciate feedback and it was very nice to know how much you liked your recent stay. The little things mean a great deal to all of the team, and our mission is to create a heartfelt experience for all our guests, and on this occasion I was very pleased we made your stay that little more extra special.

Thank you for the 5 Star review, we recognise how important it is to listen to our guests and rest assured we will continue to work hard with our teams to ensure our service is always efficient and excellent.

We all hope that you had a great onward journey following your visit, we certainly hope to welcome you again in the very near future.

Until then enjoy the remainder of the week and have a great upcoming weekend ahead.

Kindest Regards

Mike Mason-Shaw
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 december 2016

Vanuit dit Hotel kun je makkelijk naar alle plekjes in Londen.
Het hotel is prima en t ontbijt was erg prettig, ook omdat je tot 10.30 kon starten.
Kamers zijn gewone maar goede hotelkamers en heel erg fijn bed.
Netjes en hoewel uitzicht en dus dichtbij vliegveld, door dubbele isolatie geen last van gehad.

Kamertip: Voor het uitzicht moet je niks extra betalen.
Datum van verblijf: december 2016
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank FH W
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Michael M, General Manager van DoubleTree by Hilton Hotel London ExCel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 januari 2017
Google-vertaling

Dear FH W

Thank you so very much for taking your own time to write such a heartfelt review of your recent stay, my team and I always appreciate feedback.

The little things mean a great deal to all of the team, and our mission is to create a heartfelt experience for all our guests, and on this occasion I was pleased that you found the overall experience to a good level and thank you for your 4 Star review.

We however recognise how important it is to listen to our guests and rest assured we will continue to work hard with all our team to ensure our service is continually improved, and on a next visit I trust you would see first hand how your feedback has been used constructively so we can excel in all areas of our guest services.

We all hope you had a great onward journey following your visit and certainly hope to welcome you again in the very near future. Until then enjoy the remainder of the week and have a great upcoming weekend ahead.

Kindest Regards

Mike Mason-Shaw
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken