Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
282 US$
211 US$
Hotels.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Zwembad
  • Restaurant
The Tower(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
125 US$
116 US$
Booking.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Strand Palace Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
202 US$
185 US$
Booking.com
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Restaurant
331 US$
316 US$
Montague Hotel
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Point A Hotel, London Kings Cross St Pancras(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
120 US$
99 US$
Hotels.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
Radisson Blu Edwardian Grafton Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
173 US$
147 US$
Agoda.com
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 178 US$ per nacht.

We analyseren de tarieven over een periode van 60 dagen en vergelijken jouw selectie met het gemiddelde tarief van vergelijkbare verblijven, zodat je zeker weet dat je de beste deal hebt.

Novotel London ExCeL(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
139 US$
107 US$
Expedia.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 132 US$ per nacht.

We analyseren de tarieven over een periode van 60 dagen en vergelijken jouw selectie met het gemiddelde tarief van vergelijkbare verblijven, zodat je zeker weet dat je de beste deal hebt.

257 US$
207 US$
Booking.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Ibis London City-Shoreditch(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
140 US$
124 US$
ibis
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
535 US$
450 US$
Hotels.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Beoordelingen (1.105)
Beoordelingen filteren
1.105 resultaten
Waardering van reizigers
475
395
143
56
36
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
475
395
143
56
36
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
5 - 10 van 1.105 beoordelingen
7 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Positief: vriendelijk goed personeel. Heel goed en uitgebreid ontbijt. Sfeervol hotel, ook de kamers. Schoon. Goede bedden. Met koffie en thee. Goede douche en lekkere zeep, lotion etc. Goed bereikbaar met metro.
Minder:
Helaas hadden we n lelijk uitzicht en ik miste een kast met planken en n haakje voor de jas. Was alleen n hangkast.
Raam kon niet open waardoor je met airconditioning moest slapen en niet kon luchten. Locatie is wel ver van centrum af. Er is verder ook niks te beleven in nabije omgeving.

Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
Bedank Marinka D
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Michael M, General Manager van DoubleTree by Hilton Hotel London ExCel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 januari 2017
Google-vertaling

Dear Marinka D,

Thank you so very much for taking your own time to write such a heartfelt review of your recent stay, my team and I always appreciate feedback.

The little things mean a great deal to all of the team, and our mission is to create a heartfelt experience for all our guests, and on this occasion I was pleased that you found the overall experience to a good level and thank you for your 4 Star review.

I was most pleased to read how much you appreciated the hotels location to transport links, our décor, and conviviality of the bedroom and bathroom facilities.

We however recognise how important it is to listen to our guests and rest assured we will continue to work hard with all our team to ensure our service is continually improved, and on a next visit I trust you would see first hand how your feedback has been used constructively so we can excel in all areas of our guest services.

We all hope you had a great onward journey following your visit and certainly hope to welcome you again in the very near future. Until then enjoy the remainder of the week and have a great upcoming weekend ahead.

Kindest Regards

Mike Mason-Shaw
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
4 januari 2017 beoordeeld

Prettig hotel, ruime kamers en heerlijke ruime bedden! Goede verbinding met centrum, geen last van vliegveld en trein die langs het hotel komen, ontbijt is ook zeer goed, echt een aanrader!
Badkamer prima en schoon!

  • Verbleef: december 2016, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Bedank Esther R
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Michael M, General Manager van DoubleTree by Hilton Hotel London ExCel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 januari 2017
Google-vertaling

Dear Ester R

Thank you so very much for taking your own time to write such a heartfelt review of your recent stay, my team and I always appreciate feedback and it was very nice to know how much you liked your recent stay. The little things mean a great deal to all of the team, and our mission is to create a heartfelt experience for all our guests, and on this occasion I was very pleased we made your stay that little more extra special.

Thank you for the 5 Star review, we recognise how important it is to listen to our guests and rest assured we will continue to work hard with our teams to ensure our service is always efficient and excellent.. We all hope you had a great onward journey following your visit and certainly hope to welcome you again in the very near future.

Until then enjoy the remainder of the week and have a great upcoming weekend ahead.

Kindest Regards

Mike Mason-Shaw
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
24 december 2016 beoordeeld

Uitstekende uitvals basis voor een trip baar london, dicht bij de O2 en canary warf. Goed hotel uitstekend ontbijt en service. Trein cerbinding dicht bij. Mooi uitzicht op de Thames. Leuke kleine restaurants dichtbij

  • Verbleef: december 2016, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Bedank Rob v
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Michael M, General Manager van DoubleTree by Hilton Hotel London ExCel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 januari 2017
Google-vertaling

Dear Rob V

Thank you so very much for taking your own time to write such a heartfelt review of your recent stay, my team and I always appreciate feedback and it was very nice to know how much you liked your recent stay. The little things mean a great deal to all of the team, and our mission is to create a heartfelt experience for all our guests, and on this occasion I was very pleased we made your stay that little more extra special.

Thank you for the 5 Star review, we recognise how important it is to listen to our guests and rest assured we will continue to work hard with our teams to ensure our service is always efficient and excellent.

We all hope that you had a great onward journey following your visit, we certainly hope to welcome you again in the very near future.

Until then enjoy the remainder of the week and have a great upcoming weekend ahead.

Kindest Regards

Mike Mason-Shaw
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
21 december 2016 beoordeeld

Vanuit dit Hotel kun je makkelijk naar alle plekjes in Londen.
Het hotel is prima en t ontbijt was erg prettig, ook omdat je tot 10.30 kon starten.
Kamers zijn gewone maar goede hotelkamers en heel erg fijn bed.
Netjes en hoewel uitzicht en dus dichtbij vliegveld, door dubbele isolatie geen last van gehad.

Kamertip: Voor het uitzicht moet je niks extra betalen.
  • Verbleef: december 2016, reisde met een partner
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank FH W
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Michael M, General Manager van DoubleTree by Hilton Hotel London ExCel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 januari 2017
Google-vertaling

Dear FH W

Thank you so very much for taking your own time to write such a heartfelt review of your recent stay, my team and I always appreciate feedback.

The little things mean a great deal to all of the team, and our mission is to create a heartfelt experience for all our guests, and on this occasion I was pleased that you found the overall experience to a good level and thank you for your 4 Star review.

We however recognise how important it is to listen to our guests and rest assured we will continue to work hard with all our team to ensure our service is continually improved, and on a next visit I trust you would see first hand how your feedback has been used constructively so we can excel in all areas of our guest services.

We all hope you had a great onward journey following your visit and certainly hope to welcome you again in the very near future. Until then enjoy the remainder of the week and have a great upcoming weekend ahead.

Kindest Regards

Mike Mason-Shaw
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
2 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel maar om de stad te ontdekken niet geschikt. De locatie bij city AirPort is wel oké. Maar het kost je zeker 30 tot 40 minuten om echt in het hart van London te komen.
Verder is dit een standaard zaken hotel 13 in een dozijn. Alles prima geregeld maar geen persoonlijkheid.

Verbleef: december 2016, reisde met een partner
Bedank Guido P
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Michael M, General Manager van DoubleTree by Hilton Hotel London ExCel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 januari 2017
Google-vertaling

Dear Guido P

Thank you so very much for taking your own time to write a review following your recent stay with our hotel and team at DoubleTree by Hilton London Excel. We certainly appreciate all our guests taking the time to review their stay.

The little things mean a great deal to all of the team, and I was most pleased that you found ours to be a great hotel, I agree our location is not central London, however we offer great value and with great connectivity you can be in central London within 25minutes.

Rest assured your feedback has been shared with all the hotel team, and we will work together to further improve all services we provide to all our guests. And I personally will ensure your feedback is used fully and in the spirit has been provided, so that we may excel in our mission to create heartfelt experiences for all our guests.

We all hope you had a great onward journey following your visit and certainly hope to welcome you again in the very near future. Until then enjoy the remainder of the week and have a great upcoming weekend ahead.

Kindest Regards

Mike Mason-Shaw
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken