Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
DoubleTree by Hilton Hotel London ExCel
Hotels in de buurt
301 US$
272 US$
Hilton
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Zwembad
DoubleTree by Hilton London - Westminster(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
232 US$
Hotels.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
410 US$
Agoda.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
317 US$
249 US$
Bloomsbury Hotel
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
DoubleTree by Hilton Hotel London - Chelsea(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
169 US$
153 US$
Doubletree
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
269 US$
200 US$
Booking.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Zwembad
  • Restaurant
320 US$
Marriott Hotels
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Zwembad
  • Restaurant
339 US$
320 US$
Hotels.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Rosewood London(Londen)
586 US$
489 US$
Expedia.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Park Grand London Kensington(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
134 US$
120 US$
Booking.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Beoordelingen (1.050)
Beoordelingen filteren
1.050 resultaten
Waardering van reizigers
449
382
135
53
31
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
449
382
135
53
31
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenAlle talen
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 1.050 beoordelingen
7 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Positief: vriendelijk goed personeel. Heel goed en uitgebreid ontbijt. Sfeervol hotel, ook de kamers. Schoon. Goede bedden. Met koffie en thee. Goede douche en lekkere zeep, lotion etc. Goed bereikbaar met metro.
Minder:
Helaas hadden we n lelijk uitzicht en ik miste een kast met planken en n haakje voor de jas. Was alleen n hangkast.
Raam kon niet open waardoor je met airconditioning moest slapen en niet kon luchten. Locatie is wel ver van centrum af. Er is verder ook niks te beleven in nabije omgeving.

Verbleef: Januari, 2017, reisde met een partner
Bedank Marinka D
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Michael M, General Manager van DoubleTree by Hilton Hotel London ExCel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 januari 2017
Google-vertaling

Dear Marinka D,

Thank you so very much for taking your own time to write such a heartfelt review of your recent stay, my team and I always appreciate feedback.

The little things mean a great deal to all of the team, and our mission is to create a heartfelt experience for all our guests, and on this occasion I was pleased that you found the overall experience to a good level and thank you for your 4 Star review.

I was most pleased to read how much you appreciated the hotels location to transport links, our décor, and conviviality of the bedroom and bathroom facilities.

We however recognise how important it is to listen to our guests and rest assured we will continue to work hard with all our team to ensure our service is continually improved, and on a next visit I trust you would see first hand how your feedback has been used constructively so we can excel in all areas of our guest services.

We all hope you had a great onward journey following your visit and certainly hope to welcome you again in the very near future. Until then enjoy the remainder of the week and have a great upcoming weekend ahead.

Kindest Regards

Mike Mason-Shaw
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
4 januari 2017 beoordeeld

Prettig hotel, ruime kamers en heerlijke ruime bedden! Goede verbinding met centrum, geen last van vliegveld en trein die langs het hotel komen, ontbijt is ook zeer goed, echt een aanrader!
Badkamer prima en schoon!

  • Verbleef: December, 2016, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Bedank Esther R
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Michael M, General Manager van DoubleTree by Hilton Hotel London ExCel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 januari 2017
Google-vertaling

Dear Ester R

Thank you so very much for taking your own time to write such a heartfelt review of your recent stay, my team and I always appreciate feedback and it was very nice to know how much you liked your recent stay. The little things mean a great deal to all of the team, and our mission is to create a heartfelt experience for all our guests, and on this occasion I was very pleased we made your stay that little more extra special.

Thank you for the 5 Star review, we recognise how important it is to listen to our guests and rest assured we will continue to work hard with our teams to ensure our service is always efficient and excellent.. We all hope you had a great onward journey following your visit and certainly hope to welcome you again in the very near future.

Until then enjoy the remainder of the week and have a great upcoming weekend ahead.

Kindest Regards

Mike Mason-Shaw
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
24 december 2016 beoordeeld

Uitstekende uitvals basis voor een trip baar london, dicht bij de O2 en canary warf. Goed hotel uitstekend ontbijt en service. Trein cerbinding dicht bij. Mooi uitzicht op de Thames. Leuke kleine restaurants dichtbij

  • Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Bedank Rob v
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Michael M, General Manager van DoubleTree by Hilton Hotel London ExCel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 januari 2017
Google-vertaling

Dear Rob V

Thank you so very much for taking your own time to write such a heartfelt review of your recent stay, my team and I always appreciate feedback and it was very nice to know how much you liked your recent stay. The little things mean a great deal to all of the team, and our mission is to create a heartfelt experience for all our guests, and on this occasion I was very pleased we made your stay that little more extra special.

Thank you for the 5 Star review, we recognise how important it is to listen to our guests and rest assured we will continue to work hard with our teams to ensure our service is always efficient and excellent.

We all hope that you had a great onward journey following your visit, we certainly hope to welcome you again in the very near future.

Until then enjoy the remainder of the week and have a great upcoming weekend ahead.

Kindest Regards

Mike Mason-Shaw
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
21 december 2016 beoordeeld

Vanuit dit Hotel kun je makkelijk naar alle plekjes in Londen.
Het hotel is prima en t ontbijt was erg prettig, ook omdat je tot 10.30 kon starten.
Kamers zijn gewone maar goede hotelkamers en heel erg fijn bed.
Netjes en hoewel uitzicht en dus dichtbij vliegveld, door dubbele isolatie geen last van gehad.

Kamertip: Voor het uitzicht moet je niks extra betalen.
  • Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank FH W
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Michael M, General Manager van DoubleTree by Hilton Hotel London ExCel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 januari 2017
Google-vertaling

Dear FH W

Thank you so very much for taking your own time to write such a heartfelt review of your recent stay, my team and I always appreciate feedback.

The little things mean a great deal to all of the team, and our mission is to create a heartfelt experience for all our guests, and on this occasion I was pleased that you found the overall experience to a good level and thank you for your 4 Star review.

We however recognise how important it is to listen to our guests and rest assured we will continue to work hard with all our team to ensure our service is continually improved, and on a next visit I trust you would see first hand how your feedback has been used constructively so we can excel in all areas of our guest services.

We all hope you had a great onward journey following your visit and certainly hope to welcome you again in the very near future. Until then enjoy the remainder of the week and have a great upcoming weekend ahead.

Kindest Regards

Mike Mason-Shaw
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
2 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel maar om de stad te ontdekken niet geschikt. De locatie bij city AirPort is wel oké. Maar het kost je zeker 30 tot 40 minuten om echt in het hart van London te komen.
Verder is dit een standaard zaken hotel 13 in een dozijn. Alles prima geregeld maar geen persoonlijkheid.

Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
Bedank Guido P
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Michael M, General Manager van DoubleTree by Hilton Hotel London ExCel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 januari 2017
Google-vertaling

Dear Guido P

Thank you so very much for taking your own time to write a review following your recent stay with our hotel and team at DoubleTree by Hilton London Excel. We certainly appreciate all our guests taking the time to review their stay.

The little things mean a great deal to all of the team, and I was most pleased that you found ours to be a great hotel, I agree our location is not central London, however we offer great value and with great connectivity you can be in central London within 25minutes.

Rest assured your feedback has been shared with all the hotel team, and we will work together to further improve all services we provide to all our guests. And I personally will ensure your feedback is used fully and in the spirit has been provided, so that we may excel in our mission to create heartfelt experiences for all our guests.

We all hope you had a great onward journey following your visit and certainly hope to welcome you again in the very near future. Until then enjoy the remainder of the week and have a great upcoming weekend ahead.

Kindest Regards

Mike Mason-Shaw
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken