Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Prima”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 11 websites!
DoubleTree by Hilton Hotel London ExCel
Beoordeeld als nr. 322 van 1.077 hotels in Londen
Certificaat van uitmuntendheid
25 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vriend zat hier zakelijk ivm congres in naastgelegen congrescentrum, dus 3n aan vast geplakt.

Ligt wat ver van het centrum maar wel fijn op loopafstand van vliegveld LCA. En ook bijna naast DLR (bovengrondse) en sluit aan op metro London, dus in 20 min zit je in't centrum. Prima te doen.

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam, veel uit Oostblok maar spreken goed Engels. Heerlijke versgebakken chocolate cookies (gratis!) verkrijgbaar bij de receptie. Krijg je bij inchecken en als je wilt elke dag (of vaker als je vraagt).

Kamer is niet heel groot, netjes, schoon, alles is aanwezig. Er stast zelfs een bank die in een 2pers bed omgetoverd kan worden, dus ook prima te doen met 3 of 4 personen op kamer (bijv. gezin met 2 kids).Wel wat warm, ook al zet je airco/verwarming uit. Prima tv, kast, kluisje, koffie/thee faciliteiten maar geen minibar (misten wij verder nier). Er kan geen raam open voor frisse lucht overdag. 'S Nachts wil je dat ook niet ivm geluid overvliegende vliegtuigen. Ik slaap altijd met oordopjes, dus heb er sowieso geen last van, maar mijn vriend kennelijk/gelukkig ook niet. Tweepersoonsbed slaapt lekker maar is zeker niet ruim te noemen. Heel wiebelig bed, dus bij elke draai van jezelf of je bedgenoot lijkt het of je op zee over de golven deint..... goede kussens. Goede leeslampjes én schemerlampen bij het bed. Badkamer is ruim, schoon, ruime hoeveelheid handdoeken, zeepjes etc. Goede douche, echter scheidingswand van de douche is wat kort waardoor er wel water op de badkamergrond komt. Extra make-up/scheerspiegel met verlichting. Herk handig, maar helaas was hiervan het licht stuk. 2x gevraagd bij de receptie maar helaas niet gerepareerd.

Ontbijt is prima verzorgd. Heerlijk en uitgebreid. Er is van alles en wat je zou missen (bijv hardgekookt ei) kun je om vragen. En alles vers!

Het diner in het restaurant is niet zo goed. Vis was droog en doorgebakken. Steak medium was taai en eerder well done. Friet slap en smaakloos. Nagerecht kaas stelt niets voor en was veel te koud (rechtstreeks uit de koelkast). Wel prima fles wijn en kan kraanwater erbij. Avond erna aan de bar wat gegeten (uit zelfde keuken), 3 mini hamburgers, was zo-zo en weer met die vreselijke friet. Bar is niet gezellig, kaarsen zouden niet misstaan. Maar wat mij enorm verbaasde is hoe de wijn wordt ingeschonken als je één glas bestelt. Vraagt de barman: small, medium, large? Huh? Ik wil gewoon een glas rode wijn. Eh, doe maar medium dan. Staan er 3 roestvrijstalen maatbekers (s, m, l) In mijn geval werd een hoeveelheid vanuit de fles in de maatbeker geschonken, die vervolgens omgekiept werd in een wijnfles! Heel bijzonder. En Als klap op de vuurpijl worden deze 3 maatbekers iedere keer gebuikt voor alle wijnen, zonder omspoelen. Nee zeg!

Maar goed, verder heerlijke 3 dagen gehad en veel gezien in London.

Verbleef: Januari, 2017
Bedank lyssol
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Michael M, General Manager van DoubleTree by Hilton Hotel London ExCel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 februari 2017
Google-vertaling

Dear Lyssol

Thank you so very much for taking your own time to write such a heartfelt review of your recent stay, my team and I always appreciate feedback.

The little things mean a great deal to all of the team, and our mission is to create a heartfelt experience for all our guests, and on this occasion I was pleased that you found the overall experience to a good level and thank you for your 4 Star review.

We however recognise how important it is to listen to our guests and rest assured we will continue to work hard with all our team to ensure our service is continually improved, and on a next visit I trust you would see first hand how your feedback has been used constructively so we can excel in all areas of our guest services.

We all hope you had a great onward journey following your visit and certainly hope to welcome you again in the very near future. Until then enjoy the remainder of the week and have a great upcoming weekend ahead.

Kindest Regards

Mike Mason-Shaw
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Schrijf een beoordelingBeoordelingen (986)
Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer talen

2 - 6 van 986 beoordelingen

7 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Positief: vriendelijk goed personeel. Heel goed en uitgebreid ontbijt. Sfeervol hotel, ook de kamers. Schoon. Goede bedden. Met koffie en thee. Goede douche en lekkere zeep, lotion etc. Goed bereikbaar met metro.
Minder:
Helaas hadden we n lelijk uitzicht en ik miste een kast met planken en n haakje voor de jas. Was alleen n hangkast.
Raam kon niet open waardoor je met airconditioning moest slapen en niet kon luchten. Locatie is wel ver van centrum af. Er is verder ook niks te beleven in nabije omgeving.

Verbleef: Januari, 2017, reisde met een partner
Bedank Marinka D
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Michael M, General Manager van DoubleTree by Hilton Hotel London ExCel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 januari 2017
Google-vertaling

Dear Marinka D,

Thank you so very much for taking your own time to write such a heartfelt review of your recent stay, my team and I always appreciate feedback.

The little things mean a great deal to all of the team, and our mission is to create a heartfelt experience for all our guests, and on this occasion I was pleased that you found the overall experience to a good level and thank you for your 4 Star review.

I was most pleased to read how much you appreciated the hotels location to transport links, our décor, and conviviality of the bedroom and bathroom facilities.

We however recognise how important it is to listen to our guests and rest assured we will continue to work hard with all our team to ensure our service is continually improved, and on a next visit I trust you would see first hand how your feedback has been used constructively so we can excel in all areas of our guest services.

We all hope you had a great onward journey following your visit and certainly hope to welcome you again in the very near future. Until then enjoy the remainder of the week and have a great upcoming weekend ahead.

Kindest Regards

Mike Mason-Shaw
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
4 januari 2017 beoordeeld

Prettig hotel, ruime kamers en heerlijke ruime bedden! Goede verbinding met centrum, geen last van vliegveld en trein die langs het hotel komen, ontbijt is ook zeer goed, echt een aanrader!
Badkamer prima en schoon!

  • Verbleef: December, 2016, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Bedank Esther R
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Michael M, General Manager van DoubleTree by Hilton Hotel London ExCel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 januari 2017
Google-vertaling

Dear Ester R

Thank you so very much for taking your own time to write such a heartfelt review of your recent stay, my team and I always appreciate feedback and it was very nice to know how much you liked your recent stay. The little things mean a great deal to all of the team, and our mission is to create a heartfelt experience for all our guests, and on this occasion I was very pleased we made your stay that little more extra special.

Thank you for the 5 Star review, we recognise how important it is to listen to our guests and rest assured we will continue to work hard with our teams to ensure our service is always efficient and excellent.. We all hope you had a great onward journey following your visit and certainly hope to welcome you again in the very near future.

Until then enjoy the remainder of the week and have a great upcoming weekend ahead.

Kindest Regards

Mike Mason-Shaw
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
24 december 2016 beoordeeld

Uitstekende uitvals basis voor een trip baar london, dicht bij de O2 en canary warf. Goed hotel uitstekend ontbijt en service. Trein cerbinding dicht bij. Mooi uitzicht op de Thames. Leuke kleine restaurants dichtbij

  • Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Bedank Rob v
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Michael M, General Manager van DoubleTree by Hilton Hotel London ExCel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 januari 2017
Google-vertaling

Dear Rob V

Thank you so very much for taking your own time to write such a heartfelt review of your recent stay, my team and I always appreciate feedback and it was very nice to know how much you liked your recent stay. The little things mean a great deal to all of the team, and our mission is to create a heartfelt experience for all our guests, and on this occasion I was very pleased we made your stay that little more extra special.

Thank you for the 5 Star review, we recognise how important it is to listen to our guests and rest assured we will continue to work hard with our teams to ensure our service is always efficient and excellent.

We all hope that you had a great onward journey following your visit, we certainly hope to welcome you again in the very near future.

Until then enjoy the remainder of the week and have a great upcoming weekend ahead.

Kindest Regards

Mike Mason-Shaw
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
21 december 2016 beoordeeld

Vanuit dit Hotel kun je makkelijk naar alle plekjes in Londen.
Het hotel is prima en t ontbijt was erg prettig, ook omdat je tot 10.30 kon starten.
Kamers zijn gewone maar goede hotelkamers en heel erg fijn bed.
Netjes en hoewel uitzicht en dus dichtbij vliegveld, door dubbele isolatie geen last van gehad.

Kamertip: Voor het uitzicht moet je niks extra betalen.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank FH W
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Michael M, General Manager van DoubleTree by Hilton Hotel London ExCel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 januari 2017
Google-vertaling

Dear FH W

Thank you so very much for taking your own time to write such a heartfelt review of your recent stay, my team and I always appreciate feedback.

The little things mean a great deal to all of the team, and our mission is to create a heartfelt experience for all our guests, and on this occasion I was pleased that you found the overall experience to a good level and thank you for your 4 Star review.

We however recognise how important it is to listen to our guests and rest assured we will continue to work hard with all our team to ensure our service is continually improved, and on a next visit I trust you would see first hand how your feedback has been used constructively so we can excel in all areas of our guest services.

We all hope you had a great onward journey following your visit and certainly hope to welcome you again in the very near future. Until then enjoy the remainder of the week and have a great upcoming weekend ahead.

Kindest Regards

Mike Mason-Shaw
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Londen bekeken
Docklands / Canary Wharf / Isle of Dogs
Aloft London Excel
Aloft London Excel
nr. 280 van 1.077 in Londen
1.938 beoordelingen
The Westbridge Hotel
nr. 98 van 1.077 in Londen
1.506 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Docklands / Canary Wharf / Isle of Dogs
Novotel London ExCeL
Novotel London ExCeL
nr. 262 van 1.077 in Londen
2.367 beoordelingen
Whitechapel
Qbic Hotel London City
Qbic Hotel London City
nr. 106 van 1.077 in Londen
3.444 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

In DoubleTree by Hilton Hotel London ExCel geweest? Deel je ervaringen!

Schrijf een beoordeling Foto's toevoegen

Aanvullende informatie over DoubleTree by Hilton Hotel London ExCel

Adres: 2 Festoon Way | Royal Victoria Dock, Excel, Newham, Londen E16 1RH, Verenigd Koninkrijk (Voorheen Ramada Hotel and Suites London Docklands)
Telefoonnummer:
Locatie: Verenigd Koninkrijk > Verenigd Koninkrijk > Londen > Docklands / Canary Wharf / Isle of Dogs
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Kitchenette Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 225 luxe hotel in Londen
Nr. 340 zakenhotel in Londen
Prijsklasse: 69 € - 304 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — DoubleTree by Hilton Hotel London ExCel 4*
Aantal kamers: 260
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hilton EMEA, Ctrip TA, Hotels.com, Expedia, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij DoubleTree by Hilton Hotel London ExCel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Ramada Hotel London Docklands
Ramada London
London Ramada

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding