Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (4.169)
Beoordelingen filteren
4.169 resultaten
Waardering van reizigers
2.388
1.179
382
146
74
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
2.388
1.179
382
146
74
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 4.169 beoordelingen
11 februari 2018 beoordeeld

Tophotel met veel mogelijkheden dat men dan ook uitstekend benut .
Op een zeer centrale locatie gelegen.
Uitstekend en uitgebreid ontbijt , voor elk wat wils.
Zelfs op het moment zelf kan je je ontbijt nog wijzigen.

  • Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Taj Hotels & Resorts
Bedank 111frankier
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GaganSharma2017, Manager van St. James' Court, A Taj Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 februari 2018
Google-vertaling

Dear 111frankier

Thank you very much for your review regarding your stay with us. I am glad that you found us a hotel with many possibilities!

I am also pleased that you could explore London easily from our enviable location and also enjoyed your breakfast with us the following morning.

We would be delighted to welcome you back again soon.

With warmest regards,

Gagan Sharma
Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
28 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor kerst hebben mijn vriend en ik vijf dagen vertoefd in st. James’ Court. Dit was een positieve ervaring. Het personeel was heel vriendelijk. We werden hartelijk ontvangen en onze valiezen werden op onze kamer klaargelegd. Het hotel is centraal gelegen. Het ontbijt is voor iedereen. Wij hadden een exclusive king room. De kamer was heel net en ruim. De badkamer was modern en praktisch. Na een lange dag kon ik echt genieten van een warm bad. Er werd elke dag net gepoetst. Op kerstdag werden zelf onze lakens ververst. Kortom niet twijfelen, boek dit hotel je zal er geen spijt van krijgen!

Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Bedank Chloë D
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GaganSharma2017, Manager van St. James' Court, A Taj Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 december 2017
Google-vertaling

Dear Chloeds19,

It was a pleasure to welcome you and your family over Christmas - such a special time at the hotel and we are all delighted that we could make it a special one for you.

Thank you for your kind words and for taking the time to leave this review for others. We value all feedback and we very much look forward to welcoming you back again in 2018.

With warm regards for the new year.

Gagan Sharma
Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
27 maart 2017 beoordeeld

Kamertip: Het hotel is gigantisch (800 kamers) voor onze eerste kamern kamer 778 moesten we een kwartier door de gangen dwalen voor we er waren.
  • Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van TripAdvisor LLC of een van zijn partners.
GaganSharma2017, Manager van St. James' Court, A Taj Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 maart 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC of haar partners.
13 januari 2017 beoordeeld

Bij aankomst voldeden onze kamers niet aan wat gereserveerd en gevraagd was. De telefonisch gevraagde twin kamer was een 'double room'. Een twin kon enkel mits opleg! De gereserveerde 'studio met dubbel bed' was een twin.
In de studio was het ijskoud of te warm. De ganse nacht was er een ongelooflijk veel lawaai van de airco. Aangenaam qua grootte.
De badkamer is oubollig. De lavabo lekte en het bad liep niet door.
Ontbijt: lange rij om aan te schuiven in de te kleine ontbijtruimte. Indien het beneden te druk is wordt de ballroom als bijkomende ontbijtruimte ingericht. Het buffet is er niet evenwaardig en de borden zijn koud. Er waren onvoldoende broodjes en het beleg was onvoldoende.
Verder goede ligging, aangename sfeer en vriendelijk personeel.

Kamertip: Vraag een kamer zonder ontzettend storend lawaai van de airco!
  • Verbleef: december 2016, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Travannero
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
gagansharma2016, Manager van St. James' Court, A Taj Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 januari 2017
Google-vertaling

Dear Travannero,

Thank you so much for your review of The St. James' Court, A Taj Hotel and I am delighted to learn that the efforts of our Team resulted in an overall satisfactory stay however, I have also noted of your feedback, which will be incorporated in getting our product and services more consistent.

I would like to Thank you for your recommendations and we look forward to welcoming you back again soon.

Yours Sincerely,

Gagan Sharma
Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
9 januari 2017 beoordeeld

Jammer dat dit hotel niet aan de minimum eisen voldoet: in de winter verwacht je dat als je je hotelkamer binnenkomt dat het warm is. Het lukte niet om de kamer, zelfs na technische interventie (?) en na een kamer-switch met een upgrade van + £50/nacht bleef het koud in de kamer en zelfs de lobby voelde koud aan... Aan de balie werd dit eveneens gemeld, verder dan een schijn van verwondering en excuses kwam het niet; een oplossing voor dit euvel bleef achter. Zelfs oudejaarsavond, tijdens de diner in het Kona-restaurant hebben we met een jas over de schouders doorgebracht. Jammer van deze tegenvallers, want het hotel ligt in een fijne uitvalshoek en heeft vele troeven. Misschien moeten ze beginnen met de ramen te vernieuwen en dubbele beglazing te voorzien, want momenteel waait de koude en de wind door de ramen overal binnen...

  • Verbleef: december 2016, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank patriciasuarez2016
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
gagansharma2016, Manager van St. James' Court, A Taj Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 januari 2017
Google-vertaling

Dear patriciasuarez2016,

I do apologise for being unable to meet your expectations on this occasion, please allow me to contact you separately in order to gain an opportunity to speak with you and resolve the matter.

Yours Sincerely,

Gagan Sharma
Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken