9 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 467
PricelineUS$ 494
Lol.travelUS$ 609
Beoordeeld op 24 juli 2019 via mobiele applicatie

Een nachtje verbleven tijdens korte stop in London. Net achter de themes zit dit zeer moderne hotel. Receptie is al gelijk spectaculair met een schacht die met video helemaal tot de 10de verdieping rijkt. Ontvangst met heerlijk glaasje bubbels. Teveel opties in je kamer om uit te kiezen zeer comfortabel. Rooftop bar en STX zijn ook een aanrader!

Datum van verblijf: juli 2019
Reistype: Reisde voor zaken
MELondon, Guest Relations Manager van ME London, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2019

Thank you for your review regarding your recent stay at ME London.

We are delighted that you had enjoyed your time with us and experience the whole ME London has to offer. Our reception area is one of our special features and we are glad to hear that you appreciate it as much as us.

We look forward to welcoming you back in the near future to exceed your expectation!

Kind Regards,

Sabir Tahiri
Guest Relations Manager

Beoordeeld op 30 december 2018 via mobiele applicatie

Het is een erg mooi hotel met erg vriendelijk personeel en een geweldig uitzicht vanaf de bar op het dak. Ik heb heerlijk geslapen in het comfortabele bed en lekker gegeten in het hotel. Zou hier zeker nog eens een kamer boeken.:)

Datum van verblijf: december 2018
MELondon, Manager van ME London, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 december 2018

Thank you for your kind words! We sincerely appreciate your time to write your feedback at ME London.

We are very glad to hear that our team gave you the full experience as they always try to deliver a personalised service to each guest and we strive to make every guest feel pampered, delighted to hear it came across.

Looking forward to welcome you back to experience more of ME London!

Resident Manager ME London

Beoordeeld op 29 december 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel ongeveer een jaar geleden ontdekt en nu voor de 3de hier geweest! En WoW, London in kerstsfeer is echt super. Het hotel was prachtig versierd en de sfeer was geweldig! Je kunt heel veel te voet doen vanaf dit hotel en OV is ook heel makkelijk en in de buurt. Beste hotel in London wat mij betreft. Echt een aanrader!!!

Datum van verblijf: december 2018
MELondon, Manager van ME London, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 december 2018

Dear Trudie,

Thank you for sharing your comments about our hotel and that you loved your stay with us for Christmas in London.

It is a pleasure to read your wonderful comments about ME London and the Team and we must agree that we are well situated on the heart of the fashion and culture of London. From all of us here we thank you and wish you a wonderful new year.

We hope that we will be welcoming you back to the ME London again soon for another memorable ME experience.

Kind regards,

Resident Manager ME London

Beoordeeld op 12 juni 2018 via mobiele applicatie

Met ons gezin een top ervaring gehad. Alles is super schoon en verzorgd mocht je iets extra’s nodig hebben vraag er om en je krijgt het. Het personeel waren oprechte gezellige lieve mensen de medditeraanse sfeer was echt overal te merken in de uitstraling van het hotel. Mijn favoriete punten van het hotel hier onder.
De info balie: bij aankomst direct geholpen worden en terwijl je wacht op je kamer een glaasje champagne of frisdrank, heel fijn na een lange vlucht + taxi rit.
ontbijt: alles vers bereid, beste producten in de regio voor ieder wat wils of je nou vegan, vegataries of wat dan ook eet noem maar op en het is er. Ook ele dag op een andere plek in het hotel word het ontbijt gegeven en geen dag is het eten het zelfde.
intrichting: strak en trendy de eerste indruk maar ziet veel terug van gezelligheid.
personeel: echt oprecht de liefste meest eerlijke mensen, geen ingestudeerd praatje maar de spaanse gezelligheid en toch trendy uitstraling die het hotel zelf uitstraalt vooral ook terug te zien aan al het personeel.
De kamers: sfeerverlichting en jij kan de kleur kiezen, bonbons en flesjes water bij terug aan komen in je hotel, genoeg stopcontacten, veel dingen die je mogelijk thuis vergeten kan zijn gewoon in je kamer te vinden zoals een fohn, zelf je eigen muziek downloaden op de tv, roomservice zelfs voor je hond beschikbaar.
Rooftop bar: in de avond een lekkere cocktail en war hapjes met buiten prachtig uitzicht en een dekentje tegen de kou, ook hier een dag ontbijt gehad en genoten van het uitzicht.
Wij komen zeker terug! Dankjewel lieve mensen van ME voor de pracht ervaring.

Datum van verblijf: mei 2018
Sara J, Manager van ME London, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juli 2018

Dear Joy,

Thank you for sharing your review of your experience at ME London Hotel! Our staff have a passion to deliver excellent service and to ensure that our guests feel at home. A personable and professional service is offered throughout our guests’ stay, and we are thrilled that we impressed you. I am delighted to read that you thoroughly enjoyed the whole ME experience and that we exceeded your expectations during your whole experience.

Thank you. I look forward to welcoming you again.

Resident Manager
ME London

Beoordeeld op 18 april 2018 via mobiele applicatie

Dit is mijn favoriete hotel in London tot nu toe. Gastvrije ontvangst, mooie kamers en de beste locatie in London, vlakbij de gave wijken Covent Garden en Soho. Het hotel heeft een hippe bar op het dakterras met een serieus subliem uitzicht over London. Ik kom zeker terug!!!

Datum van verblijf: april 2018
Sara J, Manager van ME London, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juli 2018

Thank you so much for your wonderful review. It is indeed, such a rewarding feeling to read that you enjoyed your experience at ME London Hotel.

We sincerely appreciate your kind comments on our location and most importantly how high you valued our service of our staff members who are always focused in guest´s satisfaction.

I am really glad that you walk away with a sense of total satisfaction. It was a pleasure having you at ME London and we hope to welcome you back in the near future.

Resident Manager