270 US$
327 US$
309 US$
Hilton
  • Zwembad
Ibis London City-Shoreditch(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
166 US$
149 US$
  • Restaurant
Radisson Blu Edwardian Grafton Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
162 US$
139 US$
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 174 US$ per nacht.

Novotel London ExCeL(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
97 US$
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 126 US$ per nacht.

346 US$
296 US$
  • Restaurant
The Lodge Hotel, Putney(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
167 US$
99 US$
  • Gratis parkeren
290 US$
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 374 US$ per nacht.

The Tower(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
132 US$
111 US$
250 US$
200 US$
26 november 2017 beoordeeld

Het ME London hotel zit in het oude Marconi House, van waaruit de BBC zijn eerste radiouitzendingen deed. Het is spectaculair vormgegeven met veel glimmende zwarte wanden. Vooral de hoge receptiehal met projecties is indrukwekkend. De kamer is ruim en comfortabel ingericht met veel afzetruimte. De verlichting is ook zeer goed, regelbaar met een touchscreen naast het bed. Het personeel is vriendelijk en servicegericht. De locatie is centraal, op 5-10 minuten loopafstand van een aantal metrostations.

• Verbleef: november 2017, reisde voor zaken
Sara J, Sara Jones-Resident Manager van ME London, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 januari 2018

Thank you so much for your wonderful review. It is indeed, such a rewarding feeling to read that you enjoyed your experience at ME London.

We sincerely appreciate your kind words and comments on every member of staff and really glad that you walk away with a sense of total satisfaction.

Warmest regards,

Sara Jones
Resident Manager

9 juni 2017 beoordeeld

Super modern en trendy hotel. Heel goed en vriendelijk personeel. Super service! Als ik weer naar London ga zou ik dit hotel beslist weer nemen. Mooie en ruime kamer. Goed ontbijt en zeer behulpzaam personeel...

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
Guillaume M, General Manager van ME London, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 juni 2017

Thank you so much for recommending ME London Hotel, we are thrilled that your experience with us was such a success! We aim to be everyone’s favourite hotel in London and your kind feedback really motivates us.

Thank you for writing your review and we look forward to welcoming you back to ME London.

Warm regards,

6 maart 2017 beoordeeld

Kijk bij het inchecken naar boven en je ziet iets wat werkelijk uniek is aan dit hotel. Je staat in een gepolijste granieten piramide die wel 10 verdiepingen hoog rijkt. Waanzinnig. Verder is dit een tophotel, maar het hightech aspect is wel al wat gedateerd, de tv en de multimedia voelen te oud aan. Douchen is zalig. De wifi is veel minder, dat zou absoluut niet mogen in dit soort hotel. De bar is wat te hip voor mij, niet echt toegankelijk voor koppels, is meer een netwerk area voor mensen van binnen de stad. Het raam is wat bizar, niet echt handig.

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Guillaume M, General Manager van ME London, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 maart 2017

Thank you for taking the time to review ME London Hotel on TripAdvisor. We are so glad you appreciated our architecture and fantastically designed bedrooms. Foster + Partners have done a fantastic job and we are so proud to be the first hotel they designed both inside and out! We are looking into the wifi issue you have raised and apologies that you experience it. Thank you once again for your constructive comments!

We hope to have the opportunity to welcoming you back in the near future!

Best wishes,

25 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel is een echte aanrader. Alles is piekfijn uitgerust, de kamers zijn tip top in orde, 2 keer per dag komen ze je kamer opruimen.
Ontbijt is ruim buffet en je kan nog een ei-gerecht naar keuze kiezen.
Personeel is supervriendelijk en doen alles voor je. Wij hadden graag tickets gehad voor Tottenham-Chelsea, onmogelijk om aan te raken, maar deze hebben ze kunnen bemachtigen en we hadden superplaatsen. Probeer zeker de cocktails op the rooftop, savonds heb je een adembenemend zicht over Londen.
Aanrader!

Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
Guillaume M, General Manager van ME London, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 september 2016

Thank you so much for your wonderful review. It is indeed, such a rewarding feeling to read that you enjoyed your stay at ME London Hotel as well as its wonderful Radio Rooftop Bar. I am really glad that you walk away with a sense of total satisfaction. It was a pleasure having you at ME London and we hope to welcome you back in the near future.

With kind regards,

13 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Modern hotel, uitstekende locatie bij Covent Garden.
Verzorgd ontbijt buffet, mooie kamer, zeer vriendelijk personeel.
Metrostation Temple en Covent Garden.
Hotel staat open voor feedback en reageert daar zeer adequaat op.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Guillaume M, General Manager van ME London, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 september 2016

Thank you for taking the time to share a review of your stay at ME London Hotel. I am delighted the overall experience was a great one. All guest feedback is of utmost importance in order for us to continually provide the best possible service. Thank you again. I look forward to welcoming you back soon.

With kind regards,