338 US$
289 US$
  • Zwembad
The Tower(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
125 US$
116 US$
282 US$
211 US$
  • Zwembad
  • Restaurant
Radisson Blu Edwardian Grafton Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
171 US$
  • Restaurant
The Lodge Hotel, Putney(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
188 US$
134 US$
  • Gratis parkeren
Point A Hotel, London Kings Cross St Pancras(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
114 US$
98 US$
Zie aanbieding
Novotel London ExCeL(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
136 US$
107 US$
  • Restaurant
Ibis London City-Shoreditch(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
141 US$
332 US$
316 US$
Montague Hotel
9 juni 2017 beoordeeld

Super modern en trendy hotel. Heel goed en vriendelijk personeel. Super service! Als ik weer naar London ga zou ik dit hotel beslist weer nemen. Mooie en ruime kamer. Goed ontbijt en zeer behulpzaam personeel...

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
Guillaume M, General Manager van ME London, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 juni 2017

Thank you so much for recommending ME London Hotel, we are thrilled that your experience with us was such a success! We aim to be everyone’s favourite hotel in London and your kind feedback really motivates us.

Thank you for writing your review and we look forward to welcoming you back to ME London.

Warm regards,

6 maart 2017 beoordeeld

Kijk bij het inchecken naar boven en je ziet iets wat werkelijk uniek is aan dit hotel. Je staat in een gepolijste granieten piramide die wel 10 verdiepingen hoog rijkt. Waanzinnig. Verder is dit een tophotel, maar het hightech aspect is wel al wat gedateerd, de tv en de multimedia voelen te oud aan. Douchen is zalig. De wifi is veel minder, dat zou absoluut niet mogen in dit soort hotel. De bar is wat te hip voor mij, niet echt toegankelijk voor koppels, is meer een netwerk area voor mensen van binnen de stad. Het raam is wat bizar, niet echt handig.

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Guillaume M, General Manager van ME London, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 maart 2017

Thank you for taking the time to review ME London Hotel on TripAdvisor. We are so glad you appreciated our architecture and fantastically designed bedrooms. Foster + Partners have done a fantastic job and we are so proud to be the first hotel they designed both inside and out! We are looking into the wifi issue you have raised and apologies that you experience it. Thank you once again for your constructive comments!

We hope to have the opportunity to welcoming you back in the near future!

Best wishes,

25 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel is een echte aanrader. Alles is piekfijn uitgerust, de kamers zijn tip top in orde, 2 keer per dag komen ze je kamer opruimen.
Ontbijt is ruim buffet en je kan nog een ei-gerecht naar keuze kiezen.
Personeel is supervriendelijk en doen alles voor je. Wij hadden graag tickets gehad voor Tottenham-Chelsea, onmogelijk om aan te raken, maar deze hebben ze kunnen bemachtigen en we hadden superplaatsen. Probeer zeker de cocktails op the rooftop, savonds heb je een adembenemend zicht over Londen.
Aanrader!

Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
Guillaume M, General Manager van ME London, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 september 2016

Thank you so much for your wonderful review. It is indeed, such a rewarding feeling to read that you enjoyed your stay at ME London Hotel as well as its wonderful Radio Rooftop Bar. I am really glad that you walk away with a sense of total satisfaction. It was a pleasure having you at ME London and we hope to welcome you back in the near future.

13 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Modern hotel, uitstekende locatie bij Covent Garden.
Verzorgd ontbijt buffet, mooie kamer, zeer vriendelijk personeel.
Metrostation Temple en Covent Garden.
Hotel staat open voor feedback en reageert daar zeer adequaat op.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Guillaume M, General Manager van ME London, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 september 2016

Thank you for taking the time to share a review of your stay at ME London Hotel. I am delighted the overall experience was a great one. All guest feedback is of utmost importance in order for us to continually provide the best possible service. Thank you again. I look forward to welcoming you back soon.

6 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Met ons bedrijf hier een Summit georganiseerd. Gehele omgeving is super modern en trendy. Erg gaaf wanneer je bij de receptie omhoog kijkt!!!! Waanzinnige punt naar boven van ik schat 15-20 meter!!!
Alles is hier zwart en donker, zonder dat het naargeestig oogt. Heel bijzonder.

Verbleef: april 2016, reisde voor zaken
Mr_Guillaume_Marly, General Manager van ME London, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 april 2016

Thank you so much for such a great review. I am delighted that you enjoyed your ME London experience and in particular our breath taking reception area which must be seen to be believed.

I hope we can welcome you back on your next London trip.