“Super Hotel!!”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
ME London
Beoordeeld als nr. 74 van 1.076 hotels in Londen
9 juni 2017 beoordeeld

Super modern en trendy hotel. Heel goed en vriendelijk personeel. Super service! Als ik weer naar London ga zou ik dit hotel beslist weer nemen. Mooie en ruime kamer. Goed ontbijt en zeer behulpzaam personeel...

• Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
Guillaume M, General Manager van ME London, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 juni 2017

Thank you so much for recommending ME London Hotel, we are thrilled that your experience with us was such a success! We aim to be everyone’s favourite hotel in London and your kind feedback really motivates us.

Thank you for writing your review and we look forward to welcoming you back to ME London.

Warm regards,

6 maart 2017 beoordeeld

Kijk bij het inchecken naar boven en je ziet iets wat werkelijk uniek is aan dit hotel. Je staat in een gepolijste granieten piramide die wel 10 verdiepingen hoog rijkt. Waanzinnig. Verder is dit een tophotel, maar het hightech aspect is wel al wat gedateerd, de tv en de multimedia voelen te oud aan. Douchen is zalig. De wifi is veel minder, dat zou absoluut niet mogen in dit soort hotel. De bar is wat te hip voor mij, niet echt toegankelijk voor koppels, is meer een netwerk area voor mensen van binnen de stad. Het raam is wat bizar, niet echt handig.

• Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner
Guillaume M, General Manager van ME London, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 maart 2017

Thank you for taking the time to review ME London Hotel on TripAdvisor. We are so glad you appreciated our architecture and fantastically designed bedrooms. Foster + Partners have done a fantastic job and we are so proud to be the first hotel they designed both inside and out! We are looking into the wifi issue you have raised and apologies that you experience it. Thank you once again for your constructive comments!

We hope to have the opportunity to welcoming you back in the near future!

Best wishes,

25 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel is een echte aanrader. Alles is piekfijn uitgerust, de kamers zijn tip top in orde, 2 keer per dag komen ze je kamer opruimen.
Ontbijt is ruim buffet en je kan nog een ei-gerecht naar keuze kiezen.
Personeel is supervriendelijk en doen alles voor je. Wij hadden graag tickets gehad voor Tottenham-Chelsea, onmogelijk om aan te raken, maar deze hebben ze kunnen bemachtigen en we hadden superplaatsen. Probeer zeker de cocktails op the rooftop, savonds heb je een adembenemend zicht over Londen.
Aanrader!

Verbleef: Januari, 2016, reisde met een partner
Guillaume M, General Manager van ME London, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 september 2016

Thank you so much for your wonderful review. It is indeed, such a rewarding feeling to read that you enjoyed your stay at ME London Hotel as well as its wonderful Radio Rooftop Bar. I am really glad that you walk away with a sense of total satisfaction. It was a pleasure having you at ME London and we hope to welcome you back in the near future.

13 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Modern hotel, uitstekende locatie bij Covent Garden.
Verzorgd ontbijt buffet, mooie kamer, zeer vriendelijk personeel.
Metrostation Temple en Covent Garden.
Hotel staat open voor feedback en reageert daar zeer adequaat op.

Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
Guillaume M, General Manager van ME London, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 september 2016

Thank you for taking the time to share a review of your stay at ME London Hotel. I am delighted the overall experience was a great one. All guest feedback is of utmost importance in order for us to continually provide the best possible service. Thank you again. I look forward to welcoming you back soon.

6 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Met ons bedrijf hier een Summit georganiseerd. Gehele omgeving is super modern en trendy. Erg gaaf wanneer je bij de receptie omhoog kijkt!!!! Waanzinnige punt naar boven van ik schat 15-20 meter!!!
Alles is hier zwart en donker, zonder dat het naargeestig oogt. Heel bijzonder.

Verbleef: April, 2016, reisde voor zaken
Mr_Guillaume_Marly, General Manager van ME London, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 april 2016

Thank you so much for such a great review. I am delighted that you enjoyed your ME London experience and in particular our breath taking reception area which must be seen to be believed.

I hope we can welcome you back on your next London trip.

General Manager

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Londen bekeken
Trafalgar Square / Embankment
One Aldwych
nr. 44 van 1.076 in Londen
2.242 beoordelingen
Prijzen weergeven

In ME London geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over ME London

Adres: 336 - 337 Strand, Londen WC2R 1HA, Verenigd Koninkrijk
Telefoonnummer:
Locatie: Verenigd Koninkrijk > Verenigd Koninkrijk > Londen > Trafalgar Square / Embankment
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Suites Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 74 van 1.076 hotels in Londen
Prijsklasse: 230 € - 383 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — ME London 5*
Aantal kamers: 157
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Melia, Hotels.com, Agoda, Ctrip TA, Expedia, TripOnline SA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij ME London met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?