ME London
305 US$
256 US$
201 US$
  • Restaurant
The Tower(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
163 US$
158 US$
  • Restaurant
Ibis London City-Shoreditch(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
132 US$
292 US$
  • Zwembad
Radisson Blu Edwardian Grafton Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
208 US$
318 US$
Montague Hotel
282 US$
226 US$
  • Zwembad
  • Restaurant
Point A Hotel, London Kings Cross St Pancras(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
100 US$
86 US$
Orbitz.com
Zie aanbieding
Millennium & Copthorne Hotels at Chelsea Football Club(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
440 US$
  • Roomservice
6 maart 2017 beoordeeld

Kijk bij het inchecken naar boven en je ziet iets wat werkelijk uniek is aan dit hotel. Je staat in een gepolijste granieten piramide die wel 10 verdiepingen hoog rijkt. Waanzinnig. Verder is dit een tophotel, maar het hightech aspect is wel al wat gedateerd, de tv en de multimedia voelen te oud aan. Douchen is zalig. De wifi is veel minder, dat zou absoluut niet mogen in dit soort hotel. De bar is wat te hip voor mij, niet echt toegankelijk voor koppels, is meer een netwerk area voor mensen van binnen de stad. Het raam is wat bizar, niet echt handig.

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Guillaume M, General Manager van ME London, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 maart 2017

Thank you for taking the time to review ME London Hotel on TripAdvisor. We are so glad you appreciated our architecture and fantastically designed bedrooms. Foster + Partners have done a fantastic job and we are so proud to be the first hotel they designed both inside and out! We are looking into the wifi issue you have raised and apologies that you experience it. Thank you once again for your constructive comments!

We hope to have the opportunity to welcoming you back in the near future!

Best wishes,

25 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel is een echte aanrader. Alles is piekfijn uitgerust, de kamers zijn tip top in orde, 2 keer per dag komen ze je kamer opruimen.
Ontbijt is ruim buffet en je kan nog een ei-gerecht naar keuze kiezen.
Personeel is supervriendelijk en doen alles voor je. Wij hadden graag tickets gehad voor Tottenham-Chelsea, onmogelijk om aan te raken, maar deze hebben ze kunnen bemachtigen en we hadden superplaatsen. Probeer zeker de cocktails op the rooftop, savonds heb je een adembenemend zicht over Londen.
Aanrader!

Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
Guillaume M, General Manager van ME London, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 september 2016

Thank you so much for your wonderful review. It is indeed, such a rewarding feeling to read that you enjoyed your stay at ME London Hotel as well as its wonderful Radio Rooftop Bar. I am really glad that you walk away with a sense of total satisfaction. It was a pleasure having you at ME London and we hope to welcome you back in the near future.

13 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Modern hotel, uitstekende locatie bij Covent Garden.
Verzorgd ontbijt buffet, mooie kamer, zeer vriendelijk personeel.
Metrostation Temple en Covent Garden.
Hotel staat open voor feedback en reageert daar zeer adequaat op.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Guillaume M, General Manager van ME London, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 september 2016

Thank you for taking the time to share a review of your stay at ME London Hotel. I am delighted the overall experience was a great one. All guest feedback is of utmost importance in order for us to continually provide the best possible service. Thank you again. I look forward to welcoming you back soon.

6 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Met ons bedrijf hier een Summit georganiseerd. Gehele omgeving is super modern en trendy. Erg gaaf wanneer je bij de receptie omhoog kijkt!!!! Waanzinnige punt naar boven van ik schat 15-20 meter!!!
Alles is hier zwart en donker, zonder dat het naargeestig oogt. Heel bijzonder.

Verbleef: april 2016, reisde voor zaken
Mr_Guillaume_Marly, General Manager van ME London, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 april 2016

Thank you so much for such a great review. I am delighted that you enjoyed your ME London experience and in particular our breath taking reception area which must be seen to be believed.

I hope we can welcome you back on your next London trip.

29 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Trendy hotel, prachtige rooftop suite en alle luxe wat je mag verwachten, fantastische gevulde minibar, dit had ik nog niet eerder gezien.
Ontbijt goed, geen gebruik gemaakt van buffet maar van de kaart.
Restaurant goed gegeten en heerlijke cocktails in de rooftop bar.

Verbleef: juni 2015, reisde met vrienden
Guillaume M, General Manager van ME London, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 september 2015

Dear Elise H,

Thank you for taking the time to share your ME London experience. I am very pleased to hear that you enjoyed your stay with us. With such beautiful views, Radio Rooftop bar is the perfect place to enjoy a delicious cocktail or the sample the appetizing tapas on offer.

I hope we have the opportunity to welcome you back soon!