“Perfecte plek en vriendelijke bediening”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Park Grand London Lancaster Gate
Beoordeeld als nr. 27 van 1.077 hotels in Londen
25 mei 2016 beoordeeld

Vorig jaar in dit hotel een kleine kamer onder de receptie gehad en de hele nacht hakken boven me horen lopen. 's Ochtends vroeg stonden de kamermeisjes voor de deur te kletsen.
Toen ik hierover achteraf gemaild had, kreeg ik een upgrade voor als ik weer zou komen.
We zijn weer geweest en hebben een mooie grotere kamer gekregen. Helemaal goed.
Lekker en uitgebreid ontbijt. Voor londense begrippen zeker een aanrader!

Kamertip: Niet onder de receptie!
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Maart, 2016, reisde met een partner
Teresa G, Guest Relations Manager van Park Grand London Lancaster Gate, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 mei 2016

Dear Sigrid R,

Thank you for coming back to Park Grand London Lancaster Gate and taking the time to share your experience with us.

The team have a real passion for hospitality and for delivering 5 star service. I am really happy to see that we were able to make your stay a comfortable one and that you enjoyed the upgrade so much.

We look forward to the opportunity of looking after you on your next visit to London.

Kindest regards,
Teresa Gaio

21 november 2015 beoordeeld

Dicht bij de winkelstraten en met de fiets kan je gemakkelijk de stad verkennen. Zou wel voor een luxe kamer kiezen bij het boeken, sommige basis kamers kunnen een beetje klein zijn. Op 2 straten lopen vanaf de metro.

Verbleef: Januari, 2015
18 augustus 2015 beoordeeld

Wij verbleven 2 nachten in dit hotel. We werden zeer vriendelijk ontvangen en kregen ook onmiddellijk een drankje aangeboden. De kamer was klein, maar zeer proper en modern, evenals de badkamer. Voor 2 nachten was de grootte van de kamer geen probleem, maar bij een langer verblijf zou ik toch aanraden de 'club' kamer te nemen, die wat groter is. Het ontbijt was uitstekend met een ruime keuze: koffiekoeken, yoghurt, ontbijtgranen, fruit, ruime keuze aan beleg, volledig engels ontbijt,... Al het personeel in het hotel is ook uitermate vriendelijk! Als we terug op citytrip gaan naar Londen keren wij zeker terug naar dit hotel!

• Verbleef: Augustus, 2015, reisde met vrienden
Vinayak G, General Manager van Park Grand London Lancaster Gate, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 september 2015

Dear Charlotte,

Thank you for having chosen Park Grand London Lancaster Gate for your stay in London and for taking the time to leave your comments on Tripadvisor website.

We are delighted to see that the service was faultless and that overall you enjoyed your stay.

For your next stay, you might consider to book a Club room, where the rooms are even more comfortable and bottle of wine, chocolates, bathrobes, slippers and evening snacks are complimentary.

We are looking forward to welcome you here again on your next visit to London.

Warm regards,
Vinayak Girgune

5 dagen geleden beoordeeld

• Verbleef: Januari, 2018, reisde met familie
Vinayak G, Manager van Park Grand London Lancaster Gate, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 dagen geleden

5 dagen geleden beoordeeld

• Verbleef: December, 2017, reisde met vrienden
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Londen bekeken
Paddington / Maida Vale
Park Grand London Kensington
Bloomsbury
The Montague on The Gardens
Prijzen weergeven

In Park Grand London Lancaster Gate geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Park Grand London Lancaster Gate

Adres: 14-16 Craven Hill, Lancaster Gate, Londen W2 3DU, Verenigd Koninkrijk (Voorheen Hyde Park Premier London Paddington)
Telefoonnummer:
Locatie: Verenigd Koninkrijk > Verenigd Koninkrijk > Londen
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice
Stijl hotel:
Nr. 15 familiehotel in Londen
Nr. 27 luxe hotel in Londen
Nr. 29 zakenhotel in Londen
Nr. 42 romantisch hotel in Londen
Prijsklasse: 97 € - 254 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Park Grand London Lancaster Gate 5*
Aantal kamers: 64
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Montcalm Hotel (London) Ltd & Precis Properties Ltd, Hotels.com, Expedia, Booking.com, TripOnline SA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Park Grand London Lancaster Gate met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Hyde Park Premier London Paddington Hotel London
Hyde Park Premier Hotel London
Shaftesbury Paddington

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?